Äidit, lähdettekö koskaan viikonlopuksi
Kommentit (31)
olisi pahalla päällä kun tulisin takaisin. Eikä meillä ei edes pieniä lapsia enää...
Vasta olin viime viikonloppuna pe-iltapäivästä su-iltaan pois kotoa. Samanlainen reissu on tulossa seuraavan kerran kahden viikon kuluttua. Keskimäärin näitä reissuja on 4-6 vuosittain, nyt vain sattuu tälle maalis-toukokuu -jaksolle yksi per kuukausi. Mies pärjää oikein hyvin lasten kanssa, kun on aina heitä hoitanut ja heidän kanssaan ollut, osaa laittaa ruokaa ja niin edelleen.
Ai miksi? No juuri siksi, että mä olen paljon muutakin kuin vaimo ja äiti. Myös siksi, että tämä on ainoa tapa saada omaa aikaa ja rentoutua. Näillä reissuilla pääsen myös tapaamaan ystäviäni, joita minun on käytännössä vaikea/mahdoton tavata muutoin. Tekisin mielelläni edes osan näistä reissuista kahdestaan mieheni kanssa, muttei mitään mahdollisuuksia.
oletko mokailllut?
kuulostaa ahdistavalta elämältä
oletko mokailllut?
kuulostaa ahdistavalta elämältä
ja sen seurauksena on muuttunut mustikseksi, eikö olekin paradoksaalista? Tietää ilmeisesti kuinka helppoa on.
Eikä varmaan sellaista tilannetta ihan heti tule. Vaikka tekisi se kyllä hyvää.
Käyn lähes joka kevät ja syksy ystävien kanssa joko vkloppu reissulla esim kylpylöissä tai viikon reissun ulkomailla..
Nyt en ole piiitkään aikaan ollut missään, edes yhtä iltaa poissa. Ihmettelen muuten tollasia miehiä kuten nr.25:lla. Itse en jaksaisi olla parisuhteessa sellaisen äijän kanssa.
1-2 kertaa vuodessa muutaman muun mamman kanssa järjestetään tyttöjen viikonloppu ilman perheitä.
Syödään, juodaan, turistaan, käydään baarissakin.. Nätisti. Ei pettämisiä tai muuta sikailua.
Ihana irtiotto arjesta, ja oma mieheni ihan mielellään minulle tämän oman hetken suo..=)
Kun lapsi on alle 2-v mutta varmasti sitten kun on isompi niin lähden. Luulen, että viimeistään kun lapsi (tai pienin jos saamme toisen) on koulussa. Mukavaa se olisi nytkin mutta en vielä noin pientä haluaisi jättää kun pakottavasta syystä. Lapsi ei ylipäätään ole ollut vielä yöhoidossa missään.
kun olin kotona lasten kanssa niin tuli useammin lähdettyä. Joudun joskus olemaan viikolla pari päivää poissa työn takia. Ollaan arkena niin kiireisiä niin ei raaski viikonloppuja uhrata, haluan olla perheen kanssa kun heitä näkee liian vähän muutenkin. Miehen kanssa käydään kerran vuodessa pitkän viikonlopun reissussa jolloin lapset ovat mummolassa. Ja joskus mies menee lasten kanssa mökille niin että itse jään kotiin jos on töitä.
Mies lähtee noin pari kertaa vuodessa ilman minua lasten kanssa mummolaan. Silloin saan siis viikonloppuvapaata.
Ja minä en ymmärrä noita "oh hoh" ja "viihdyn perheeni kanssa" kommentteja. Kyllä minäkin viihdyn perheeni kassa, mutta ei me nyt symbioosissa sentään olla. Olen edelleen oma itseni, en vain vaimo ja äiti. Lapsetkaan ei ole rikki, vaikka joskus viettävät viikonlopun vain isovanhempien ja isänsä kanssa. Niin ja hui kauhistus, joskus he on mummolassa yökylässä ilman isäänsäkin... Ja me miehen kanssa kahdestaan kotona! On se hurjaa.