Äidit, lähdettekö koskaan viikonlopuksi
Kommentit (31)
mieluiten puolison kanssa tai sitten koko porukalla, sellaista se on se perhe-elämä.
lähden myös joskus vaan tytärten kanssa
Lähtisin viivana jos tulisi joku meno. Joskus olen yhden yön poissa, kavereideni kanssa jossain.
Lähden ja silti rakastan perhe-elämääni!
ja teen sen hyvällä omallatunnolla:) Viime vuonna tais olla 4 viikonloppua...tänä vuonna niitä on ollu kaksi...
Mutta heti kun nuorinkin on täyttänyt vaikkapa 3 vuotta, ihan takuulla lähden viikonlopuksi yksin pois kotoa. Ja ehkä jopa miehen kanssa kaksin.
viikonloppureissuja ja ei ole haitannut minua. Mutta kappas vaan, nyt kun ilmaisin kiinnostusta lähteä viikonloppureissuun, ei meinaa sopivaa aikaa löytyä. Tai löytyihän sitä "mene ke ja tule to takaisin". Öö, jos ajomatkaan menee jo pari tuntia suuntaansa, niin mitäs tuollaisella reissulla tekee. Kylpylään siis ajattelin mennä.
vkolopuksi reissuun, mutta en nyt moneen vuoteen, lapsi on 12. Hän kyllä lähtee usein joukkueensa kanssa reissuun.
2-4krt /v.
ja tekee hyvää meille kaikille!
Ei tulis mieleenkään lähteä... Ehkä johtuu siitä, että olen työssäkäyvä äiti ja "omaa" aikaa on joka päivä töissä 8-16. En käy yksin missään, koskaan. Aina mies tai/ja lapset mukana, osaan onneksi rentoutua niinkin.
2-4krt /v.
ja tekee hyvää meille kaikille!
la aamusta su iltaan ja ai että teki hyvää.
lähtisin useamminkin ihan mieluusti....
Eipä pahemmin ole tullut lähdettyä. Pari viikonlopun reissua olen tehnyt yksinään, mutta ne liittyivät sukulaisen sairastumiseen ja matka oli turhan pitkä ja raskas pikavisiitille lapsen kanssa.
Mutta eipä tuo mieskään paljon viikonloppureissuja harrasta.
kolme kertaa vuodessa tulee lähdettyä yksin tai ystävän kanssa viikonlopuksi jonnekin. Kesäaikaan mies on usein appivanhempien mökillä lasten kanssa, nuo ajat on vielä enemmän mun mieleen kun saa olla ihan yksin omassa kodissa!
kesänä kun lapsi oli täyttänyt 1 kävin kavereiden kanssa Tallinnassa ja nyt suunnittelen jotain vastaavaa tässä ennen kuin seuraava lapsi kohta syntyy. Eli meillä näköjään vain n kerran vuodessa. Miehellä myös ollut pari viikonloppureissua parin vuoden aikana.
Siis viikonloppuisinkin. Mutta enpä juuri huvimatkoilla. Lasten kanssa olen kyllä tehnyt mummolareissuja ilman puolisoa, kuten nyt tulevanakin viikonloppuna.
miksi lähtisin? Kotona on hyvä olla!