Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emma - niin tylsä nimi, voi tyttöraukat

Vierailija
28.03.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en mäkään tästä kyseisestä nimestä pidä, mutta miksi aiheesta pitää tehdä aloitus av:lle? Jotta kaikki Emmojen äidit nyt saisivat pahan mielen?

Vierailija
2/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meän mielestä se on kaunis .

Sori vaan mutta aikas halpmaista haukkua toisten nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta erittäin kaunis. Sanotaan että se on yksi Suomen yleisimmistä tytön nimistä. Mutta varmaankin käytetään paljon tokana nimenä.



Emman nimen merkitys kertookin paljon tyttömme luonteesta =) Ota selvää ennen kuin haukut ystäviesi nimipäätöksiä!

Vierailija
4/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansainvälinen ja ajaton:)



Eli aika monesta se kaunis on:)

Vierailija
5/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä tulevien tai olevien koulukiusaajien mammat haukkuvat nimiä. Minusta Emma on tosi kaunis nimi.

Vierailija
6/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa? yleinen nimihän se on, mutta niin on aika moni muukin nimi. t.70-luvulla syntynyt HEIDI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Johanna. Äiti tuumasikin silloin ,että heidän kylällä oli kaksi Emmaa , hän ja yksi hevonen.

Vierailija
8/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi perään, ihan vaan reiluuden vuoksi. Kun puntaroit muitten nimiä, voisit fiksuna kertoa, kuka olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi perään, ihan vaan reiluuden vuoksi. Kun puntaroit muitten nimiä, voisit fiksuna kertoa, kuka olet.


Ja voi ap oli nimesi mikä hyvänsä niin kyllä on kamala kohtalo nimellä kun tuollainenkin hölmö sitä kantaa. Vanha sanonta muuten kuuluu ettei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä:D

Vierailija
10/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut luokalla/koko koulussa kymmenen saman nimistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisyydestä huolimatta.

Vierailija
12/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Oma nimeni on Emma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
13/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Oma nimeni on Emma.

Neidolla pikkuisella nätti nimi kovin, ainoastaan riimittelyssä Emma ei taivu vaikka käyttäisi riimittelyyn tovin  :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi