Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää innostu nutrauksesta, kiitos palstan!;)

Vierailija
28.03.2011 |

Myykö cittari niitä? Huomenna saisin samalla..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa mitään hirveää määrää eka kerralla!



Oletko sinä 9vkon nutraaja pelkästään nutreilla?



Itse en pysty kuin max viikon kerrallaan, sitten on jo niin jumalaton päänsärky, huimaus, heikottava olo yms. ettei pysty...

Vierailija
22/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei oikeasti laihdu, paino voi toki pudota, mutta se palaa jos ihminen ei opettele syömään oikein. Ja sen oikein syömisen voi opetella ilman yhtäkään nutrauspakettia. Laihduttamiseen ei ole taikakeinoja, vaikka markkinamiehet muuta väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pettymyksekseni en pystynyt syömään niitä. Aivan hirvittävän makuisia, ihan kuin söisi pelkkiä lisäaineita! Onko kellään muulla käynyt näin? Vai kestättekö nutrien maun?

Vierailija
24/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pettymyksekseni en pystynyt syömään niitä. Aivan hirvittävän makuisia, ihan kuin söisi pelkkiä lisäaineita! Onko kellään muulla käynyt näin? Vai kestättekö nutrien maun?

Vierailija
25/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.

Vierailija
26/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loppuelämää, mutta siihen asti, että olen normaalipainoinen. Aluksi painoindeksini oli reilusti yli 40. Ainakin 2-3 kuukautta aion jatkaa, jos olo on fyysisesti näin hyvä tähän asti on ollut.



ENE-dietillä eli vlc-dietillä (googlatkaa kiinnostuneet) laihdutetaan todella ylipainoisia ihmisiä sairaanhoidossa. Pusseista saa kaiken mitä elimistö tarvitsee.



9 viikkoa

Vierailija
28/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menettikin paljon kilojaan (joita siis oli alunperinkin paljon) mutta ne tuli sitten pikkuhiljaa takaisin ja aloitti uudelleen nutraamaan. Luulenpa että on loputon suo.



Parempi vaan opetella syömään oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi