Tää innostu nutrauksesta, kiitos palstan!;)
Kommentit (28)
Niillä ei oikeasti laihdu, paino voi toki pudota, mutta se palaa jos ihminen ei opettele syömään oikein. Ja sen oikein syömisen voi opetella ilman yhtäkään nutrauspakettia. Laihduttamiseen ei ole taikakeinoja, vaikka markkinamiehet muuta väittää.
Mutta pettymyksekseni en pystynyt syömään niitä. Aivan hirvittävän makuisia, ihan kuin söisi pelkkiä lisäaineita! Onko kellään muulla käynyt näin? Vai kestättekö nutrien maun?
Mutta pettymyksekseni en pystynyt syömään niitä. Aivan hirvittävän makuisia, ihan kuin söisi pelkkiä lisäaineita! Onko kellään muulla käynyt näin? Vai kestättekö nutrien maun?
Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.
Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.
En loppuelämää, mutta siihen asti, että olen normaalipainoinen. Aluksi painoindeksini oli reilusti yli 40. Ainakin 2-3 kuukautta aion jatkaa, jos olo on fyysisesti näin hyvä tähän asti on ollut.
ENE-dietillä eli vlc-dietillä (googlatkaa kiinnostuneet) laihdutetaan todella ylipainoisia ihmisiä sairaanhoidossa. Pusseista saa kaiken mitä elimistö tarvitsee.
9 viikkoa
Ja menettikin paljon kilojaan (joita siis oli alunperinkin paljon) mutta ne tuli sitten pikkuhiljaa takaisin ja aloitti uudelleen nutraamaan. Luulenpa että on loputon suo.
Parempi vaan opetella syömään oikein.
ostaa mitään hirveää määrää eka kerralla!
Oletko sinä 9vkon nutraaja pelkästään nutreilla?
Itse en pysty kuin max viikon kerrallaan, sitten on jo niin jumalaton päänsärky, huimaus, heikottava olo yms. ettei pysty...