Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää innostu nutrauksesta, kiitos palstan!;)

Vierailija
28.03.2011 |

Myykö cittari niitä? Huomenna saisin samalla..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy. Itsekuria matkaan vaan!

Vierailija
2/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy. Itsekuria matkaan vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ostamassa nutripussit? Suosittelen moccaa. Se on niin hyvää, että lapseni haluavat aina ottaa osansa juomastani:) Tosin onneksi makuja on muitakin, kun ei siitä mocastakaan kaikki tykkää.

Vierailija
4/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ostamassa nutripussit? Suosittelen moccaa. Se on niin hyvää, että lapseni haluavat aina ottaa osansa juomastani:) Tosin onneksi makuja on muitakin, kun ei siitä mocastakaan kaikki tykkää.

nyt just juon aamiaiseksi suklaapirtelöä... Mä tykkään nutrata, siitä tulee hyvä olo :-).

Vierailija
6/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nutrauksellakin voi saada pysyviä tuloksia aikaan.



Minulle peräkkäisistä raskauksista muistoksi 20 kg ylimääräistä :(

Todella pitkään yritin karistaa niitä perinteisillä keinoilla ja ravitsemusterapeutin ohjeiden avulla. Vähän niillä saikin painoa alas. Vuodessa lähti 5 kg.

Sitten kyllästyin hitaaseen edistymiseen ja aloin nutraamaan arkipäivät. Viikonloput söin edelleen vanhojen ohjeideni mukaan. Sillä tavalla sain loput 15 kg muutamassa kuukaudessa pois =)



Normaalin (ennen raskauksia olleen) painon pitäminen ei ole ollut vaikeaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulee, jos palaa laihiksen jälkeen samoihin elämäntapoihin kuin ennen laihista. Mutta ei se ole nutrauksen vika, ihan siinä saa peiliin katsoa. Nutrauksella lähtevät kilot pysyy ihan samalla tavalla pois kuin millä tahansa muullakin keinolla lähtevät kilot, jos vaan laihiksen jälkeen vähän tarkkailee sitä syömistään ja kuntoilee. Monen tuntuu vaan olevan vaikea uskoa, että oikeasti voisi olla olemassa laihdutusmuoto joka niin nopeasti voi saada aikaan pysyviä tuloksia. Mutta kyllä sitä vaan on. Nutrausta ei voi verrata mihinkään pikadieetteihin tai kaiken maailman lentoemäntädieetteihin, se on ihan eri juttu, monet vaan laittaa nutrauksen tähän samaan sarjaan, vaikka siihen se ei todellakaan kuulu. Itse karistin nutraamalla 10kg pois ja kilot pysyneet pois, samalla pääsin erittäin huonosta tissuttelu-tavasta eroon (mikä oli osasyy siihen että kiloja kertyi).

Vierailija
8/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako nutrauksen aikana juoda kahvia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako nutrauksen aikana juoda kahvia...?

itse olen laittanut vähän rasvatonta maitoa. Enimmäkseen kyllä juon vihreää teetä, se poistaa hyvin nesteitä ja on muutenkin terveellisempää kuin kahvi.

Vierailija
10/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeria ja maitoa kannattaa välttää ellei halua niiden kaloreita.



Joissakin ohjeissa jopa neuvotaan sekoittamaan kahvia suklaa-nutriletin sekaan, makua antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa siis minäkin kokeilla nutrausta, jos kuitenkin yhden riippuvuussuhteeni saan pitää :)

Vierailija
12/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat herkkuperseenä laihdutuksen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.

Syö terveellistä ruokaa ja lisää liikuntaa! Ketoosi my ass! Todella vaarallinen ja epäterveellinen tapa laihduttaa. Ja tosiaan ne kilot tulee takaisin kun lopetat ton nurtaamisen. Ja ne tulee täsmälleen niillä samoilla konsteilla millä ne ensimmäiselläkin kerralla sait.

se on lääkärienkin suosittelema laihdutuskeino, koska se on juuri niin terveellinen ja lisäksi tehokas. Siinä tulee minimikalorit mutta kaikki ravintoaineet mitä ihminen tarvitsee. Jos laihdutat itse ns. terveellisellä ruokavaliolla niin siinä on hirveä homma alkaa katsomaan että saa kaikki ravintoaineet. Noilla kaloreilla mitä nutrauksessa tulee se on käytännössä mahdotonta. Ja miksi ihmeessä ajatellaan, että ne kilot tulisi takaisin? Eivät tietenkään tule, jos ei palaa entisiin elämäntapoihin! Sama miten kaikissa laihdutusmuodoissa, ei nutraus sen kummempi ole. Se on vaan tehokkaampi.

Vierailija
14/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän se olis oikein jos joku nutraamalla laihtuis nopeasti ja vaivattomasti. Av-mammojen mielestä se olis ihan epistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pysyn kaukana lisäainemömmöistä ja syön kunnon puhdasta ruokaa.

Vierailija
16/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ja varmasti elät pidempään kuin muut. Riskiyhteiskunnassa ihmiset luulevat saavansa monimutkaisen elämänsä hallintaan syömällä "oikein", mitä se sitten kenellekin merkitsee. Oloa varmasti helpottaa kun tietää tehneensä kaiken oppikirjan mukaan, eihän silloin mikään vaara voi sattua omalle kohdalle. Onnea valitsemallanne tiellä.

Vierailija
17/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pelkästään viisi vcld-pussia päivässä yhdeksän viikon ajan. Elimistö menee 3-6 päivässä ketoosiin ja olo helpottuu kummasti. Ketoosissa elimistö käyttää rasvaa polttoaineenaa, näläntunne helpottaa(häviää) ja olo on erinomainen. Ekat päivät ennen ketoosia on hirveitä.

Syö terveellistä ruokaa ja lisää liikuntaa! Ketoosi my ass! Todella vaarallinen ja epäterveellinen tapa laihduttaa. Ja tosiaan ne kilot tulee takaisin kun lopetat ton nurtaamisen. Ja ne tulee täsmälleen niillä samoilla konsteilla millä ne ensimmäiselläkin kerralla sait.

Vierailija
18/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus on oikotie onneen, mutta ei pysyvä, kuten ei millään muullakaan konstilla!



Älkää siis moralisoiko te, varsinkaan te, joilla ei ole selkärankaa! Koska teiltä se kovin kritiikki aina tulee!



Itse nutrasin 20 kg viime keväänä ja olen siitä asti ollut 167/56 kg...



Mutta olin kyllä hoikka ennen muutaman vuoden lihomista, joka johtui erosta ja masiksen aiheuttamasta väliaikaisesta juopottelu ja syöpöttelyaddiktiosta.



Eri asia varmaan niille herkkuperseille, jotka ovat iki ajat taistelleet suklaapatukoita ja sipsejä vastaan?



Vierailija
19/28 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vastaus tulla liian myöhään, mutte kerronpa nyt kuitenkin, että juon moccaa ainoastaan kylmänä. Maistoin kerran kuumana ja ei todellakaan ollut minun makuuni. Ainoa harmittava puoli mocassa on se, että haluaisin nauttia siitä mahdollisimman pitkään, koska se on hyvää ja en syö muuta. Omaan makuuni se maistuu kuitenkin laimennettuna paljon huonommalta.



Se jonka lapsikin tykkää mocasta.

Vierailija
20/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat todennäköisesti Prismasta tai Tarjoustalosta halvemmalla, mutta mäkin ostin ekat paketit kalliilla, eikä yhtään harmita. Jos jatkat pidempään kannattaa vertailla nettikauppojen hintoja. Kotiinkuljetuksen saa usein ilmaiseksi, jos ostaa tarpeeksi paljon. Ostan itse netistä, koska en halua mennä haistelemaan ruokakaupan houkutuksia laihdutuksen aikana.



Mulle tuli tänään 9 viikkoa täyteen. Tsemppiä ap:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän