Miten suhtautuisit, jos saisit sellaisen työsähköpostin, :)
jonka lähettäjä on hyvin iloinen? :) Jokaisen lauseen loppuun :) pitää kirjoittaa hymiö :) ja hieman sanojen :) väliinkin. Laittaisitko :) vastauksen, jossa yhtä paljon hymiöitä? :):):)
Kommentit (11)
Joissa kirjoittaja laittaa kaiken perään kolme pistettä...
Jotenkin outoa musta... Työasiat on yleensä jämptejä ja asiapitoisia viestejä... Ja sitten kaikissa lauseissa tuo kolme pistettä... Ihan kuin kirjoittajasta kaikki olisi jotenkin outoa ja sellaista, että voi jäädä miettimään, mitä hän oikein tarkoitti...
jossa oli eräänkin lauseen perässä 19 huutomerkkiä, täysin tuntemattomalta, samassa talossa työskentelevältä ihmiselät. Arviolta n 50 huutomerkkiä koko meilissä
Viestit alkavat "Kiitos edellisestä..." Ja jatkuvat "Kiitän, jos ehtisit seuraavaksi...". Lopuksi "Kiittäen, X"
Laittaisi yhtäkään hymiötä, vaan vastaisin mahdollisimman asiallisesti, saattaisin lopussa todeta että oletpas sinä yhtä hymyä tänään.
suhtautuisin neutraalisti, kuten yleensäkin työsähköposteihin. Pitäisin toki kirjoittajaa hieman tolvana ihan niin kuin muulloinkin, jos joku lähettää jollain lailla typerän viestin tms. Vastaisin ihan normaalilla omalla tyylilläni enkä kiinnittäisi asian sen enempää huomiota.
Joissa kirjoittaja laittaa kaiken perään kolme pistettä... Jotenkin outoa musta... Työasiat on yleensä jämptejä ja asiapitoisia viestejä... Ja sitten kaikissa lauseissa tuo kolme pistettä... Ihan kuin kirjoittajasta kaikki olisi jotenkin outoa ja sellaista, että voi jäädä miettimään, mitä hän oikein tarkoitti...
=)
tosin vaan korkeintaan yhden hymiön viestiin. Annanko sillä hölmön kuvan itsestäni?
Se olin minä ;) Mä teen tota koko ajan!! Sekä hymiöillä että kolmella pisteellä :)))
tällein...........oliskohan kiva lukea.............................? Tai jotain.............
mutta vielä enemmän työpostina. Vastaisin varmaan korostetun asiallisesti.