Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies kuuli lapsen sukupuolen, laitto luurin korvaan

Vierailija
28.03.2011 |

meillä on neljä vuotias tyttö ja muistan vieläkin miten mies reagoi kun kuuli lapsen syntymän jälkeen kumpi tuli. Hän nakkas luurin mun korvaan. Ei mitään kyselyjä miten meni synnytys, ollaanko kunnossa. Tuli kyllä seuraavana aamuna heti meitä katsomaan ja täytyy sanoa, että on niin tytön pauloissa että. Tyttäremme on hänelle koko maailma ja sen kyllä huomaan ihan kaikessa. Siltikin muistan vieläkin sen miehen reaktion ):

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vanhakansa tietää. poika tulee hyvä tulee, tyttö tulee tyhjä tulee!

eräs tuttava sanoi vaimollensa kun saivat tytön ja sanoi vielä, että laita se takas mistä tulikin...

isä oli silmiin nähden pettynyt tyttöönsä ja varpajaisissakin oli kuulemma vaan sanonut, että eikö tätä nyt voisi vielä vaihtaa....

Vierailija
22/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttiin tyttö. Lähipiirissä on tosi monta "rasittavaa" poikalasta, ehkä se on syynä. Ja varsinkin naisena on ihanaa saada esikoiseks tyttö koska sit ainakin on se tytär jos lapsia ei jostain syystä enempää tule. Tyttären kanssa on aikuisena enemmän yhteistä puuhaa ja puhetta kuin pojan kanssa. Tulikohan liian suora mielipide.? Ehkä :) Ehkä tää piristää ainakin niitä tyttärien äitejä joita on mollattu tytöistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vanhakansa tietää. poika tulee hyvä tulee, tyttö tulee tyhjä tulee!

eräs tuttava sanoi vaimollensa kun saivat tytön ja sanoi vielä, että laita se takas mistä tulikin...

isä oli silmiin nähden pettynyt tyttöönsä ja varpajaisissakin oli kuulemma vaan sanonut, että eikö tätä nyt voisi vielä vaihtaa....

sellaisille miehille jotka vähänkään ottaa ja alkoholiongelmaa on, tyttö parempi.

t.2

Vierailija
24/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan fakta, että YLEENSÄ aikuisen tytön perheen kanssa enemmän tekemisissä kuin mitä pojan. Kun tytär saa lapsen, tytön äiti yleensä enemmän tekemisissä kuin pojan. Poika taas sitten anoppinsa kanssa enemmän. Äidin ja tyttären suhde on jotain erikoista:) ap

Vierailija
25/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siitä syystä että haluaa aikuisena viettää hänen kanssaan aikaa enemmän? Miksi vain äideillä on oikeus toivoa tyttäriä, mutta vastaavassa tilanteessa mies on juntti ja muutenkin huono ihminen?

Vierailija
26/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on neljä vuotias tyttö ja muistan vieläkin miten mies reagoi kun kuuli lapsen syntymän jälkeen kumpi tuli. Hän nakkas luurin mun korvaan. Ei mitään kyselyjä miten meni synnytys, ollaanko kunnossa. Tuli kyllä seuraavana aamuna heti meitä katsomaan ja täytyy sanoa, että on niin tytön pauloissa että. Tyttäremme on hänelle koko maailma ja sen kyllä huomaan ihan kaikessa. Siltikin muistan vieläkin sen miehen reaktion ):

Miksi se on jotenkin tuomittavaa, että mies toivoo poikaa? Kun samaan aikaan kuitenkin suurin osa naisista avoimesti toivoo tytärtä?

Vierailija
27/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei miehellä olisi oikeutta toivoa poikaa vaikka siitä syystä että haluaa aikuisena viettää hänen kanssaan aikaa enemmän? Miksi vain äideillä on oikeus toivoa tyttäriä, mutta vastaavassa tilanteessa mies on juntti ja muutenkin huono ihminen?

Vääränmerkkisestä lapsesta vaimolle kiukuttelu toinen...

Vierailija
28/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo naisen vika on. Se on sattumasta kiinni enkä tosiaan usko siihen että on jotain tyttö tai poikasiitiöitä vain. Serkkukin haluasi pojan ja sanoi vaan että eihän tuo akka tee mutia kuin tyttöjä. Sillä naisella on edellisestä suhteesta tyttö ja nyt sitten mun serkun kanssa myös. Serkun isänpuoli on kyllä aika poikavaltaista.

Ei ne siittiöt ole tyttöjä ja poikia vaan niillä on joko kaksi x kromosomia taikka sitten x ja y. Ja niiden mukaan se sukupuoli sitten määräytyy.

Siittiö on joko x tai y eli tyttö tai poika. Munasolu on aina x. Siten lapsesta tulee joko xx eli tyttö tai xy eli poika.

Vierailija
29/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan nyt kolmatta. ´Mulle on ihan sama tuleeko tyttö vai poika, mutta vähän enemmän toivon tyttöä. On niin luontevaa olla tytölle äiti.. En oikeen tajua ihmisiä, joille se sukupuoli on NIIN tärkeä. Varsinkaan sitä että ukot haluaa pojan. Ja se on kuin naisen vika jos ei sitä poikaa tule. Ehkä nainen kokee ns.epäonnistuneensa vaikka se ei naisesta kiinni olekaan. Lapset on Jumalan lahjoi:=

Äiti toivoo "vähän enemmän" tyttöä, mutta ei tajua, jos "ukot haluaa pojan". Onhan ihan luonnollista toivoa jompaakumpaa. Syntynyt lapsi on sitten yksilö ennenkaikkea, ja miltei kaikkihan tämän hyväksyy. Kiukuttelijat ovat pieni, erikoinen vähemmistö.

Vierailija
30/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei miehellä olisi oikeutta toivoa poikaa vaikka siitä syystä että haluaa aikuisena viettää hänen kanssaan aikaa enemmän? Miksi vain äideillä on oikeus toivoa tyttäriä, mutta vastaavassa tilanteessa mies on juntti ja muutenkin huono ihminen?

Vääränmerkkisestä lapsesta vaimolle kiukuttelu toinen...

Naisetko ei kiukuttele? :)

Vierailija
31/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutma mies avautunut siitä kun ovat saaneet tyttöjä ja kyllä se on tietyllä tavoin kova paikka ollut myöntää niille että sitä poikaa eivät sitten saaneet. Kun olen kysynyt että "mitä mieltä sun vaimo/tyttöystävä on tosta"? niin on tullut ilmi että ei ne miehet puolisoilleen viitsi valittaa sitä että eivät poikaa saaneet ja ihan sen takia että eivät pahoita puolisonsa mieltä.

Vierailija
32/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutma mies avautunut siitä kun ovat saaneet tyttöjä ja kyllä se on tietyllä tavoin kova paikka ollut myöntää niille että sitä poikaa eivät sitten saaneet. Kun olen kysynyt että "mitä mieltä sun vaimo/tyttöystävä on tosta"? niin on tullut ilmi että ei ne miehet puolisoilleen viitsi valittaa sitä että eivät poikaa saaneet ja ihan sen takia että eivät pahoita puolisonsa mieltä.

myöntäisi että poikaa haluaa ja mies tietää tämän koska itsekin avoimesti haluaisin itse vielä poikaa yrittää. En tuomitse jos toinenkin avoimesti toivoisi mutta ei.

Vierailija
33/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavat kaksi tyttöjä. ja kyllä mies aivan ikihyvillään oli, kun kuuli tyttölöitä tulevan.

Vierailija
34/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain. Mies olisi varmasti ollut tosi pettynyt jos olisi syntynyt vaan tyttöjä. Meillä on tyttö ja 2 poikaa.

Mä muistan toivoneeni poikaa sen takia että mies saa sellaisen, mä olisin ollut itsekin pettynyt jos yhtään poikaa ei olisi syntynyt. Jotenkin sitä haluaa ajatella myös tossa asiassa toista ja sen tunteita.

Mun kolmesta lapsesta läheisin mulle on meidän esikoispoika vaikka vois luulla että läheisin on meidän tyttö.

Vierailija
35/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain. Mies olisi varmasti ollut tosi pettynyt jos olisi syntynyt vaan tyttöjä. Meillä on tyttö ja 2 poikaa.

Mä muistan toivoneeni poikaa sen takia että mies saa sellaisen, mä olisin ollut itsekin pettynyt jos yhtään poikaa ei olisi syntynyt. Jotenkin sitä haluaa ajatella myös tossa asiassa toista ja sen tunteita.

Mun kolmesta lapsesta läheisin mulle on meidän esikoispoika vaikka vois luulla että läheisin on meidän tyttö.

Vierailija
36/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, että tummaihoinen ihminen voi hekotella valkoihoisille "white people..heh heh" (tapahtuu paljon elokuvissa) mutta valkoihoinen ei voi sanoe että black people heh heh.. se on se historia? ennen kun vaimojakin vaihdeltiin syntyvän lapsen sukupuolen mukaan niin on väärin toivoa avoimesti poikaa. oiskohan joku tollanen siinä takana?

Niin ja vaikka se mies sais sen pojan niin kun poika aikuistuis ja sais lapsia niin enemmän niitä lapsia tutkimusten mukaan hoitais ne tytön eli miniän vanhemmat ja olisivst muutenkin enemmän pojan perheen elämässä mukana. Tuohan nyt ei ole mikään "aina on näin" vaan suurimmalla osalla se menee noin

Vierailija
37/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottivat kolmatta lasta ja olivat päättäneet kysyä sukupuolta etukäteen.

Kysyttiin sitten kumpi tulee? niin vastaus oli "vittu taas yks vittu" ja sen jälkeen se paineli omaan työhuoneeseen. Sen jälkeen ei asiasta puhuttu, toi lause tosin kertoi aika paljon siitä mitkä oli isän tunteet kun kuuli että saa kolmannen tytön.

Vierailija
38/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni ja miehellään oli 4v tytär ja toinen lapsi oli myös tyttö. Mies oli vihainen synnytyksen jälkeen vaimolleen, että eikö tullutkaan poikaa.

Vierailija
39/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottivat kolmatta lasta ja olivat päättäneet kysyä sukupuolta etukäteen. Kysyttiin sitten kumpi tulee? niin vastaus oli "vittu taas yks vittu" ja sen jälkeen se paineli omaan työhuoneeseen. Sen jälkeen ei asiasta puhuttu, toi lause tosin kertoi aika paljon siitä mitkä oli isän tunteet kun kuuli että saa kolmannen tytön.

Ei tuollasen miehen kanssa kannata lapsia käydä laittamaan; on ihan keskenkasvujen juntti! Kyllä hävettäis olla ton vaimo :(

t. neljän tyttären äiti ja puolisona kunnollinen aikuinen mies, näiden kaikkien lasten isä :)

Vierailija
40/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuullut. Minullekin naisena on paljon tärkeämpi saada se poika kuin tyttö. Jos on vain yksi lapsi, niin sen on mieluummin oltava poika.