Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies kuuli lapsen sukupuolen, laitto luurin korvaan

Vierailija
28.03.2011 |

meillä on neljä vuotias tyttö ja muistan vieläkin miten mies reagoi kun kuuli lapsen syntymän jälkeen kumpi tuli. Hän nakkas luurin mun korvaan. Ei mitään kyselyjä miten meni synnytys, ollaanko kunnossa. Tuli kyllä seuraavana aamuna heti meitä katsomaan ja täytyy sanoa, että on niin tytön pauloissa että. Tyttäremme on hänelle koko maailma ja sen kyllä huomaan ihan kaikessa. Siltikin muistan vieläkin sen miehen reaktion ):

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni ja miehellään oli 4v tytär ja toinen lapsi oli myös tyttö. Mies oli vihainen synnytyksen jälkeen vaimolleen, että eikö tullutkaan poikaa.

Vierailija
2/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakannut miehelleni, että miehestähän se sukupuoli tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo naisen vika on. Se on sattumasta kiinni enkä tosiaan usko siihen että on jotain tyttö tai poikasiitiöitä vain. Serkkukin haluasi pojan ja sanoi vaan että eihän tuo akka tee mutia kuin tyttöjä. Sillä naisella on edellisestä suhteesta tyttö ja nyt sitten mun serkun kanssa myös. Serkun isänpuoli on kyllä aika poikavaltaista.

Vierailija
4/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan nyt kolmatta. ´Mulle on ihan sama tuleeko tyttö vai poika, mutta vähän enemmän toivon tyttöä. On niin luontevaa olla tytölle äiti.. En oikeen tajua ihmisiä, joille se sukupuoli on NIIN tärkeä. Varsinkaan sitä että ukot haluaa pojan. Ja se on kuin naisen vika jos ei sitä poikaa tule. Ehkä nainen kokee ns.epäonnistuneensa vaikka se ei naisesta kiinni olekaan. Lapset on Jumalan lahjoi:=

Vierailija
5/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan nyt kolmatta. ´Mulle on ihan sama tuleeko tyttö vai poika, mutta vähän enemmän toivon tyttöä. On niin luontevaa olla tytölle äiti.. En oikeen tajua ihmisiä, joille se sukupuoli on NIIN tärkeä. Varsinkaan sitä että ukot haluaa pojan. Ja se on kuin naisen vika jos ei sitä poikaa tule. Ehkä nainen kokee ns.epäonnistuneensa vaikka se ei naisesta kiinni olekaan. Lapset on Jumalan lahjoi:=

eikä mies ole toiveita koskaan pojasta esittänyt ei edes silloin kun ekaa aloin odottamaan. Itse voisin vielä pojankin ottaa:D

Vierailija
6/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastamiani miehiä on yhdistänyt yksi asia: kaikki toivovat lapsekseen tyttöä. Kerran tapailin eronnutta kahden pojan isää, joka ylisti aina poikalapsien paremmuutta ja oli muutenkin tosi ärsyttävä juntti.

Vierailija
7/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa, on mieheni sanonut, että ihan sama kumpi tulee.. Ei sukupuolella ole väliä. ap

Vierailija
8/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kysynyt?

Vierailija
9/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas ikävä tapa suhtautua asiaan, ei kiva.

Meille sanottiin, että tulee poika. mieshän ihan innoissaan sitten, että saapa sitten poika hänen perintökiväärinsä yada yada yada..

mentiin sitten 4viikon päästä uudestaan ultraan ja oli pakko kysästä et miltäs sielä näyttää, no tyttöhän se on... :D oli miehen naama kyllä näkemisen arvoinen, pois lähtiessä huokaisi syvään "mitä mä nyt sille pyssylle teen..?" hahah mitäpä siihen sanoa, kuin et osaahan nyt tytötkin ampua, et opeta sitä sitten joskus :)

Miehille on jotenkin niin tärkeää saada se suvunjatkaja aka,nimenjatkaja, kuten mieheni sen ilmaisee :P

jännä muuten kuitenkin, että vaika isät näyttää hapanta naamaa tytöille niin silti ne kiertää isin pikkurillin ympäri ja ne on kuin sulaa vahaa! Isintyttöi

Vierailija
10/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se ihan normaalia toivoa poikaakin. Jos on vain tyttöjä ennestään :)

Kuten minä taas toivon vaihteeksi tyttöä kun on jo poikia :)

Miehenikin toivoo tällä kertaa tyttöä. Tyttölupaus ollaankin saatu, saa nähdä miten käy :)

En minä näe siinä mitään pahaa, on miehelläkin ns. oikeus toivoa tiettyä sukupuolta. Kuten ap:n tapauksessa, tyttökin vei sitten isänsä sydämen vaikka miehensä alkuun pettyikin(?) :)

Onhan täälläkin monesti keskusteluja että miten nainen toivoo sitä tyttöä/poikaa hartaasti ja sitten pettyy kun kuulee että saa vastakkaista sukupuolta edustavan lapsen. Mutta tuskinpa koskaan on käynyt niin että se pettymys on jatkunut lapsen synnyttyä.

Vierailija
11/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei miehesi tullut mukaan synnytykseen. Millä vuosisadalla te oikein elätte?

Vierailija
12/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxän kanssa mulla on poika, tyttö ja kun kolmas oli vielä mahassa ja kerroin sukupuolen, niin pettyi hieman kun kuuli että poika tulossa.

Vierailija
13/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo naisen vika on. Se on sattumasta kiinni enkä tosiaan usko siihen että on jotain tyttö tai poikasiitiöitä vain. Serkkukin haluasi pojan ja sanoi vaan että eihän tuo akka tee mutia kuin tyttöjä. Sillä naisella on edellisestä suhteesta tyttö ja nyt sitten mun serkun kanssa myös. Serkun isänpuoli on kyllä aika poikavaltaista.

Ei ne siittiöt ole tyttöjä ja poikia vaan niillä on joko kaksi x kromosomia taikka sitten x ja y. Ja niiden mukaan se sukupuoli sitten määräytyy.

Vierailija
14/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee vaan isin perässä koko ajan ja kamala kitinä jos ei heti syliin ota. On kyllä osannu isukin vetäistä oikein hyvin pikkurillinsä ympärille! ;) Silloin kun isi on töissä, ollaankin sitten äitin tyttö.

Vierailija
15/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan tyttärensä pauloissa. Olin menossa kolmeksi kuukaudeksi suorittamaan opintoja loppuun ja hain lapselle hoitopaikkaa, mies sitten oli sen kolme kuukautta palkattomalla lomalla, jottei tytön tarvinnu mennä pk:hon. Hyvä isä on kyllä :) AP

Vierailija
16/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vollotti rakenneultran jälkeen, kun onkin poika tulossa. Miehelle on aina ollut ihan sama, kumpia tulee.

Nyt meillä on poika ja tyttö, ja olin tytön saamisesta ihan hämmästynyt, kun sitten odotin poikaa esikoiselle kaveriksi :)

Vierailija
17/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siittiöt ole tyttöjä ja poikia vaan niillä on joko kaksi x kromosomia taikka sitten x ja y. Ja niiden mukaan se sukupuoli sitten määräytyy.

ei, se on niin että on x kromosomilla ja y kromosomilla varustettuja siittiöitä ja munasolu on aina x kromosomilla ja siittiöstä riippuen alkio on xy=poika tai xx=tyttö.

Vierailija
18/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo naisen vika on.

Ai että tyttö "vika"? Kuka pitää tyttöä nykyaikana sinä huonompana sukupuolena, tai edes vähemmän toivottuna?

Vierailija
20/48 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuo naisen vika on.

Ai että tyttö "vika"? Kuka pitää tyttöä nykyaikana sinä huonompana sukupuolena, tai edes vähemmän toivottuna?

syyttää naista siitä että ei saa poikaa.