Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla yksi lapsi eikä toista koska mies ei halua. Miten olet pärjännyt?

Vierailija
27.03.2011 |

Meillä yksi 8v poika eikä toista lasta tule. Mies ei halua. Minulla kamalan vaikea tottua ajatukseen etten koskaan enää ikinä tule toista lasta saamaan. Ikäkin painaa päälle (36v), joten ei tässä enää kamalasti tehtävää ole.

Surettaa ja itkettää :(

Miten sinä olet pärjännyt asian kanssa? Mitä olet tehnyt asian suhteen? Kerro kokemuksia, jospa minä saisin jotain vinkkejä viikoksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 1v 6kk ikäinen lapsi. Vauvakuume on aivan tajuton. Mies ei halua toista, ei kuulemma haluaisi ikinä. En todellakaan tiedä miten pärjäisin, jos en toista saa. Joka ilta mietin, alistunko kohtaloon ja toivon koko ajan, että hän muuttaisi mielensä, vai otanko eron ja teen sen jonkun muun kanssa.

Mun mielestä mulla on yhtälailla oikeus toiseen lapseen, kuin hänellä on oikeus siitä kieltäytyä. Ja tiedän, että jos hän ei ikinä mieltään muuta, tulen olemaan hänelle katkera siitä. Mutten myöskään haluaisi rikkoa perhettä.

Meillä ei asian kanssa sinänsä kiire ole, koska olemma vasta nuoria, mutta en haluaisi "aloittaa alusta" kun lapsi on vanhempi.

Joten en siis osannut sinua neuvoa asian suhteen, jakaa vain oman mielipiteeni. Toivotan sinulle onnea ja että pääset asian yli/ saisit toisen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla