Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattiin viikon matka turkkiin heinäkuussa. lapset 4 ja 7v lähtee mukaan.

Vierailija
27.03.2011 |

Onkohan siellä liian kuuma lapsille? Pitäskö siirtää matka esim kesäkuulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän linjan reissaaja turkissa ja nyt meillä 4 lasta....suosittelen kesäkuuta lasten kanssa matkaaville, voitte osallistua reissuihin ym. ilman että helle väsyttä ipanat=) Ja yleensä allasalue on aina aurinkoinen jossa lapset tahtoo parhaiten viihtyä!!

Vierailija
2/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan muistatte aurinkorasvat ja riittävän juomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa, Alanyassa, oli noin 40 astetta lämmintä varjossa ei pilviä eikä tuulta. Uima-altaan vesi tai merivesi olivat todella lämpimiä joten niistä ei helpotusta saanut.

Luojalle kiitos hotellin baaritiskin ihanista tuulettimista, jotka antoivat helpotusta.

Vierailija
4/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokihan se riippuu lapsten kestävyydestä... ja sitä en osaa puoleastasi tietää. Omat kestävät helteitä hyvin.

Vierailija
5/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu varmaan kaikkine kannalta parempi.

Vierailija
6/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi edes aikuisseurassa Välimeren alueelle heinä-elokuussa lasten kanssa nyt puhumattakaan.

Toukokuussa on minulle parhaimmat säät.

Vierailija
7/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on ihania =) me mennään joka kesä Turkkiin kesäkuun puolivälissä ja tullaan elokuun puolivälin jälkeen takaisin.

Vierailija
8/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähistöllä kuitenkin. En lähde enää heinä-elokuussa. Oli liian kuuma, meni koko loma pelkkään rannalla makoiluun. Tosin eipä siinäkään kai mitään vikaa, tulipahan levättyy :)

Mutta siis ei jaksanut kävellä ollenkaan.

Ilmastoidut kahvilat ja kaupat olivat pelastus!

Vierailija
9/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurueessa 5-, 6-, 7- ja 9-vuotiaat lapset, ja vaikka siellä oli KUUMA, niin lapset ei kyllä valittaneet. Hotellihuoneissa oli hyvä ilmastointi (eri maksusta tosin), ja uima-altaan vesi sellaista, että ei tarvinnut palella. Pitää vaan muistaa juoda tarpeeksi ja käyttää isoja suojakertoimia sekä lapsilla että aikuisilla (ainakin meillä, kun aikuisetkin on helposti palavaa sorttia).

Kesäkuussakin varmaan tarkenisi, mutta meillä toimi tuo kesän kuumin aikakin. :)

Vierailija
10/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehdään Turkin matkat ennen juhannusta. En kestä sitä kuumuutta itse ja lapset eivät jaksaneet kävellä mihinkään. Olivat naama punaisina, vaikka oli kylmälaukussa juotavat mukana, sk 60 ja lierihatut.

Ennen lapsia lomailtiin toukokuun puolivälissä, silloin mun mielestä parhaat kelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi