Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta! Narsisti-exäni on saanut käännettyä jopa oman äitini ja veljeni puolelleen!!!

Vierailija
27.03.2011 |

Olen niiiin pettynyt heihin. Luin narsisti kirjoista että ovat taitavia manipuloimaan ja saavat jopa uhrin omaiset kääntymään puolelleen mutta enpä olisi uskonut tapahtuvan omallakin kohdalla!

Onneksi edes isäni, joka kävi häätämässä raivoavan exäni kodistamme useita kertoja avioliittomme aikana, tietää miehen todellisen luonteen....

Kertokaa, miten voi olla mahdollista että jopa äitini uskoo enemmän exääni kuin omaa tytärtään....?!

Tuntuu niin anteeksiantamattomalta etteivät he voi olla tukenani tässä riitaisassa erossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi et ole totaalisen yksin. Oletko vertaistukiryhmässä käynyt, sekin tukee kun sukulaiset pettää.

Vierailija
2/4 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksäsi on aina käyttäytynyt kivasti äitiäsi ja veljeäsi kohtaan ja heidän ollessaan läsnä, mutta sinä itse olet jotenkin hermostunut ja valitat asioista, niin äitisi ja veljesi ajattelevat, että vika on sinussa.

Niin se vain menee. Minun elämäni ongelmallisin ihminen on isäni, mutta kun kerron kotioloistani ja tuttavat ja ystävät näkevät isäni, kaikki ovat sitä mieltä, että hän on sympaattinen ja herkkä nallekarhu. Sitä toista puolta hänen persoonastaan kun he eivät joudu koskaan kokemaan. He ymmärtävät häntä ja hänen vaikeaa käytöstään, koska heistä isäni on herkkä tyyppi tässä kovien naisten maailmassa.

Tietäisivät vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi et ole totaalisen yksin. Oletko vertaistukiryhmässä käynyt, sekin tukee kun sukulaiset pettää.

kyllä mennä vertasitukiryhmään, ei vain oikein ole lastenhoitajaa helposti saatavilla. Onneksi olen löytänyt jonkin verran vertaistukea internetin kautta.

ap

Vierailija
4/4 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti voimia sulle taisteluun. Ne äijät on kyllä niin kusipäitä, et ne pitäis viedä saunan taakse ja lopettaa.

Olen yhdessä taistelussa ollut osallisena. Minä olin siinä kolmiodraamassa se uusi mies. Että teki joskus mieli rikkoa lakia ja oikein urakalla.

Toivottavasti sukulaisesi tulevat jossain kohtaa järkiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme