Miten outoa tämä on? Mitä tekisit? miehen Facebook
Minä en ole Facebookissa. Miehell on siellä profiili, mutta ei kuulema käy ja ihan turhaan jne...
Jossain vaiheessa sanoin, että täytyy minunkin mennä sitten facebookkiin kun lapsi alkaa sinne kärttämään teininä. MIes sanoi että senkun, mutta mä en ota sitten sua kaveriksi sinne. Onko yleistä etteivät puolisot ole Facebook -kavereita? Että Facebookissa jutellaan ihan omien kavereiden kanssa.
Toiseekseen kävin katsomassa miehen profiilia, siis "ulkoa päin" sen mitä nyt näkee kun en ole kirjautunut. Niin hänellä on siellä pari naista facebook-frendeinä, joita en ole koskaan tavannut, koskaan kuullut heistä, ihan outoja nimiä ja goglaamaalla ammattikin menee niin kaukaa ettei voi olla mitään työtuttuja.
En nyt tiedä huolestuako vai ei, huolestuisitko sinä ja mitä tekisit tässä tilanteessa?
Kommentit (46)
etta joutuu esiintymaan varattuna miehena ja se tulee kaikkien tietoiusuuteen sen takia haluaa pitaa vaimon poissa feisarin kaveripiiristaan.
miesystäväni enkä teinini fb-kaveri. Meillä kaikilla on myös yksityistä elämää.
En mäkään ole mun miesystäväni fb-kaveri, enkä todellakaan tiedä keitä keitä sen kaikki fb-kaverit on, sukupuolesta viis. Mulla on profiilissa "parisuhteessa", hänellä ei mitään tietääkseni. Meillä tosiaan on ihan omat kaveripiirit, työkaverit ja harrastukset, ei olla missään toisiaan kyyläävässä symbioosisuhteessa, siksi varmaan meneekin niin hyvin ?
Että mikä on, jos kelpaa vaimoksi ja jakamaan perheen, rahat ja aviovuoteen, mutta fb-kaveriksi ei.
Muutamasta sinulle tuntemattomasta naisesta en huolestuisi, facebookissa monet esim. ala-asteen luokkakaverit voi pyytää kaveriksi vaikka ei ole missään tekemisissä. Mutta tosiaan, jos tuollaisia naisia on kaverina, niin ehdottomasti oma vaimokin tulee hyväksyä.
En tunne yhtäkään pariskuntaa jotka ei olisi toistensa Fb-kamuja. Ehkä sitten jos ei ole mitään yhteistä kaveripiiriä niin silloin se on ihan ymmärrettävää. Jollain tavalla.
Nuo tuntemattomat naiset saattaa olla jotain lapsuuden luokkakavereita tms. joiden kanssa ei välttämättä olle missään tekemisissä.
Tunnetko kaikki miehesi vanhat koulu/opiskelukaverit nimeltä?
Mun mies ei ole facebookissa ja olen siitä ihan tyytyväinen. Toki hänet kaveriksi ottaisin ja varmaan jopa puolisoksi tunnustaisin :D, mutta tykkään pitää jotain "omiakin" juttuja... Miehiä mulla on kavereina, vanhoja koulukavereita ja ystävien ja miehenkin kavereita mutta mitään epäilyttävää asiassa ei ole!
että ketä ne naiset on.
Itse olen Fb:ssa, mies ei, mutta jos liittyy, ihmettelisin, jos emme voisi olla kavereita tai haluaisi että parisuhdestatus ei näkyisi.
Omissa kavereissani on miehiä, useimmat varmaan omalle miehelle tuntemattomia (vanhoja koulu/opiskelukavereita) muttei ketään sellaista, jota en voisi tarvittaessa esitellä.
Joillain on tapana pyytää kavereiksi ihan ketä tahansa, kerran tavattua työkaverin kummin kaimaa ja toiset ei näitä kehtaa torjua. Voisiko tällaisesta olla kyse? Jos vaivaa, kysäise.
tai se ei ole mun... haluan pitää edes jonkinlaista 'omaa elämää', jossa ei aina ole miestä ja lapsia!
kun mieheni vihaa facebookkia ja muuta vastaavaa niin paljon ettei ikinä liity sinne :)
miesystäväni enkä teinini fb-kaveri. Meillä kaikilla on myös yksityistä elämää.
pikkutuhman viestin. Katsoisin miten se vastaa. Kuulostaa kyllä, että ei ole puhtaat jauhot pussissa.
eivätkä myöskään 3-4 läheisimmän ystäväni miehet ole heidän FB-kamujaan, meille tämä on ihan luonnollista.
Minulla on kavereina miehiä, joita mieheni en tunne. Koskaan en ole kuitenkaan pettänyt tai ajatellut pettää miestäni.
En oikein ymmärrä, miksi julkisessa mediassa ei oltaisi puolison kavereita tai ei olisi merkitty puolisoa puolisoksi. Siellä kuitenkin ollaan kavereita vaikka kenen kanssa, joita ei välttämättä edes tunneta.
miehen kanssa löydetty toisemme uudestaan facebookin välityksellä (tavatttiin vuosia sit yhteys katkes) mut hän vihas facebookia niin paljon, ettei ole siellä enää. Mulla ei lue mitään mun suhdestatuksesta eikä lapsesta, enkä ole lapsen kuvia siellä postannut. Mun mielestä tota facebookkia ei pitäs ottaa niin vakavasti.. Joskus ottaa päähän kun ihmiset pitää sitä niin totuuden torvena, kerran olin kiusallani kihloissa työkaverin kanssa siellä ku ärsytti.
facebook on facebook ja elämä on elämä.
ja tosiaan, siellä voi 'kavereina' olla vaikka entisiä tarhakavereita, joiden kanssa ei pidetä mitään yhteyksiä.
Varmaan suhdekohtaista, mutta olisipa itselle erikoista, jollei puoliso haluaisi kaverikseen. Miksei?
ja muita naisia paljon kavereina. jotain outoa siinä on, sen tiedän. miksi piilottelisi muuten perhettään ?
ja muita naisia paljon kavereina. jotain outoa siinä on, sen tiedän. miksi piilottelisi muuten perhettään ?
kai minä tiedän joka ikisen kuka on mieheni kaverina facebookissa. Hän ite ei pyydä ketään kaveriksi, ja jos hälle on tullu kaveripyyntö ni ilmottaa aina mulle että kuka on nyt pyytäny kaveriks. Ja minä teen samoin. Tiedetään kyllä kenen kans jutuissa ollaan. Ja ollaan kyllä toistemme kavereita ja ilmotetaan että naimisissa toistemme kans.
Mun mielestä todella epäilyttävää tollanen jos ei tunnusta facebookissa omaa vaimoaan..?
tutultu kuulostaa, mun aviosiipalla oli sama tilanne. No myöhemmin selvisi että oli toinen nainen ja yllätys yllätys fb:n kautta olivat tavanneet ja sitä kautta suhde sit kehittynyt. Eipä ollut ihme ettei halunnut mua kaveriksi ja profiilissa ei ollut minusta mitään mainintaa.
ja ihan turhaan kyttäilisttekin miehienne facebookprofiilia pettämismerkkejä kyttäillessä. siellä kun pystyy juttelemaan ilman että sitä julkisesti kukaan näkee edes. nimim. vanhempi naimisissa oleva mies vonkaa minulta seksiä facebookin inboxissa.