Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kun näet 7-vuotiaan pojan jolla on pitkä tukka hartioille?

Vierailija
26.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Vierailija
2/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vaatetus ei tue tätä ajatusta, seuraava mielikuva on, ettei vanhemmat kykene huolehtimaan lapsensa siististä ulkonäöstä... Pitkä tukka on hevareita ja tyttöjä varten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin yleistä nykyään!

Vierailija
4/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muusta habituksesta.

Pelkästään hiusten pituuden perusteella teen tuskin mitään "johtopäätöksiä".

Vierailija
5/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmat haluaa kasvattaa vaan lasta, ei tyttöä tai poikaa ja koskaan ei puhuta pojasta, vaan aina lapsesta

se on pelottavaa ja varmaan haitallista lapselle

Vierailija
6/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee heviä. Äiti on vihervasemmistolainen hihhuli. Tytöt kyllä juoksee tämän pojan perässä, erottuu massasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti, sitten leikkas lyhyemmäks

pienenä pojilla oli muillakin pitkät tukat

Vierailija
8/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin täkäläisten koululaispoikien keskuudessa se tuntuu olevan suurta muotia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi