Mitä ajattelet kun näet 7-vuotiaan pojan jolla on pitkä tukka hartioille?
Kommentit (8)
mutta jos vaatetus ei tue tätä ajatusta, seuraava mielikuva on, ettei vanhemmat kykene huolehtimaan lapsensa siististä ulkonäöstä... Pitkä tukka on hevareita ja tyttöjä varten ;)
ja muusta habituksesta.
Pelkästään hiusten pituuden perusteella teen tuskin mitään "johtopäätöksiä".
että vanhemmat haluaa kasvattaa vaan lasta, ei tyttöä tai poikaa ja koskaan ei puhuta pojasta, vaan aina lapsesta
se on pelottavaa ja varmaan haitallista lapselle
Kuuntelee heviä. Äiti on vihervasemmistolainen hihhuli. Tytöt kyllä juoksee tämän pojan perässä, erottuu massasta.
asti, sitten leikkas lyhyemmäks
pienenä pojilla oli muillakin pitkät tukat
ainakin täkäläisten koululaispoikien keskuudessa se tuntuu olevan suurta muotia
Kuinka niin?