Mieluummin Timo Soini kuin Jani Toivola!
ja onneks ne pakolaisnaiset ei päässeet läpi!
Aika pelottavaaa ajatella, että Suomen asioita alkais hoitaa pakolaiset!!
Kommentit (21)
Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?
Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.
Jani Toivola ei siis ole maahanmuuttaja vaan syntyperäinen suomalainen, jos et sitä tiennyt.
Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?
Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.
Älä jaksa enää.. Soinilta räjähtää kohta pää kun kehut sitä jatkuvasti.
Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?
Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.
Kuka maahanmuuttaja oli vanhassa eduskunnassa? Eipä ole sitten ainakaan kovasti profiloitunut maahanmuuttajien asioiden ajajana.
Täälläkin ilmapiiri on heti niin paljon parempi kun tuli Soinin jytky. Hienoa! Kyllä jo nyt huomaa miten paljon paremmaksi asiat muuttuu, kun populaaripolitiikka saa valtaa.
niin
- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!
- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!
niin
- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!
- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!
että hänellä on rakastavat vanhemmat? Mäkin oon hankkiutunut raskaaksi ihan siitä syystä, että MINÄ haluan lapsen, ja se kyllä riittää varsin hyvin. Onko sulla ollut lisääntymiseen jotkut muut syyt?
Mistä sä olet tuon "sossupummimamujutun" keksinyt? Varmaan ihan omasta päästä.
kuin joku helvetin Antti Kurhinen!
on syntynyt suomessa ja kasvanut täysin valkoisessa perheessä. Hänen isänsä vaan on tummaihoinen.
vanhempien sukupuolisella suuntutumisella ei ole vaikutusta
-lapsen sukupuoliseen suuntautumiseen
-lapsen mielenterveyteen
-lapsen koulutukseen
-lapsen "pärjäämiseen" (Esim. rikollisuuteen)
Sen sijaan vaikutusta on sillä ovatko vanhemmat etäisiä, kylmiä, väkivaltaisia, läheisiä, rakastavia tms.
niin
- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!
- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!
Toivola, Tynkkynen, Haavisto, Modig. Ja toki kaapissa voi olla useampi.
Todella ikävää, että maahanmuuttajat Fatbarde ja Nasima eivät päässeet läpi.
ben zyskowicz on maahanmuuttaja
Ben on syntynyt Suomessa. Hänen isänsä on maahanmuuttaja, äidistä en ole varma, mutta se selviää Wikipediasta sille, jota kiinnostaa.
ei niin, että sillä on kaks isää/äitiä!!
Ja miks niitä pitäis homoille jakaa, kun normaalejakin ihmisiä on adoptiojonossa??
Ihan sama ku näiden mamujen tulo: suomalaisiakin on työttöminä vaikka kuinka paljon! Jos nyt ensin työllistettäis ne ja perustellaan vasta sitten mamujen tuloa työvoimapulalla!
Esim. oma nuoreni menisi erittäin mielellään kesätöihin, vaan kun eipähän ole paikkaa saanut, kun ei voi äidin työpaikalle tulla! Eli ei saa suhteilla.
Ja mamusossupummit vaan porskuttaa... pitäähän niille raukoille maksaa sitä ja tätä tuota, ettei niille tule paha mieli!
Ja miks niitä pitäis homoille jakaa, kun normaalejakin ihmisiä on adoptiojonossa??
Heteroilla ei ole mitenkään ensisijaisemmat oikeudet olla ihminen, vaikka susta saattaa joskus siltä tuntuakin.
Olet vain siksi katkera, itsesi ja lapsesi huonosta menestyksessä, koska luulet sen olevanmuiden vika.
Ei se on sinun ja sukusi vika. Mieti sitä.
Luulin, ettei pakolaisstatuksella Suomessa oleva voisi edes äänestää.
nimessä, olkoon tyytyväisiä siihen että saavat ruokaa mahaansa ja katon päänsä päälle, voi että ottaa ne päähän, ihan oikeesti!!
Ja onneksi vihreät menettivät paikkoja vaaleissa. Ei pääse tuollaiset janitoivolat vaikuttamaan.