Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoidossa toista lasta kiusaava lapsi

Vierailija
25.03.2011 |

Meidän 3 v lapsi joutuu lähes päivittäin toisen lapsen kiusamaksi,ovat perhepäivähoidossa.Kiusaaja on noin 5 v,on tönimistä,naamasta raapimista,puremista ja liukumäestä pudottamista.

Mikäs nyt neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kakara pitää saada sieltä pois, jos perhepäivähoitaja ei saa siihen kuria. Hommatkoon häirikön vanhemmat sille toisen paikan, jossa saa olla kaltaistensa seurassa.

Vierailija
2/3 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on omasta lapsesta kyse, ottaisin heti yhteyttä vanhempien tai muitten kans. Jos lastanne kiusataan. Kiusaamisesta voi eurata huono itsetunto lapselle yms..pidemmän päälle. ja ne vamhemmat joiden lapsi kiusaa.. voisin sanoa HÄVETKÄÄ! Asioita ei tarvi kierrellä ja kaarreella, jo 3-vuotias ymmärtää kun sanoo KETÄÄN EI KIUSATA. olen itsekin ollut päiväkodissa monia vuosia töissä ja aikuiset pystyy kyllä sanomaan kiusavalle lapselle että kiusaamisesta seuraa pahaa kiusaajalle ja kiusatulle.Ihmettelempä vaan miksi tästä kiusaamisesta kerrotaan niin paljon. Onko todella niin että suomessa on niin paljon huonosti voivia lapsia?Itse pidän kyllä huolen että oma lapseni ei kiusaa..mutta ei myöskään häntä kiusata. Sinull e neuvoksi ota asia heti käsittelyyn ettei lapsesi mene pilalle joidenkin esim. huonosti voivien perheiden lastentakia. Sillä hyvin käyttäytyy vain hyvän ja kunnollisen tasapainoisen perheen lapset jotka saavat PALJON rakkautta.Älä anna lapsesi kärsiä muiden huonosta olosta. Niin minä ainakin olen tehnyt. Jos olen nähnyt jonkun sekasotkun tulevan lastani ärsyttämään. Menen itse väliin. Ja olen saanut ärsyttäjän kuriin ainakin omaa lastani kohtaan!Joidenkin lasten vanhemmat eivät edes välitä..vaikka ovat tai esittävätkin "kivoja" Sillä lapseni ja hänen kaverinsa leikkejä tuli ärsyttämään eräs tyttö kerran ja lopuksi sai molemmat itkemään kierolla tavalla. puhumattakaan jos olisi töninyt tms..Soita vaikka hoitajalle ja kerro tilanteesi. Pahimmassa tapauksessa vaihda päivähopitopaikkaa..ne ovt kaikki erilaisia. vanhan ja köyhän näköinen päiväkotikin voi olla paljon muuta sisältä, kuin uusi ja hieno....tai toisin päin...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda hoito paikkaa tai laita hoitaja vastuuseen kun ei vahdi lapsia ei tuommoista tarvii sietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän