Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiyspakkaus

Vierailija
02.04.2011 |

Ilmeisesti äitiyspakkaus julkaistaan lapsimessuilla. Koskahan pakkausta aletaan jakamaan? Tiedän, että sitten kun vanha on jaettu loppuun, mutta onkohan vanhaa paljon vielä varastossa...

Jos pakkauksesta laittaa 21.4. hakemuksen, kummankohan pakkauksen saa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman pakkauksen saat.

Vierailija
2/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on saada se uusi pakkaus? Joka kevät sitä odotetaan kuin kuuta nousevaa, mutta johan se on reilun puolen vuoden päästä taas se vanha pakkaus ja kaikki haluaa mieluummin sen uuden. Itse ainakin mieluummin otan vanhan, mutta loppujen lopuksi aivan sama. Vauvan vaatteitahan ne vaan on, ja jos ei värit miellytä niin aina voi ostaa ihan kaupasta rahalla mieleisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa syynä on osaksi uutuudenviehätys, mutta toisaalta minua erityisesti kiehtoo huhut, jonka mukaan uudessa pakkauksessa olisi tänä vuonna kotimaisia kestovaippoja.

-AP

Vierailija
4/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on saada se uusi pakkaus? Joka kevät sitä odotetaan kuin kuuta nousevaa, mutta johan se on reilun puolen vuoden päästä taas se vanha pakkaus ja kaikki haluaa mieluummin sen uuden. Itse ainakin mieluummin otan vanhan, mutta loppujen lopuksi aivan sama. Vauvan vaatteitahan ne vaan on, ja jos ei värit miellytä niin aina voi ostaa ihan kaupasta rahalla mieleisiään.

Kaippa syynä on osaksi uutuudenviehätys, mutta toisaalta minua erityisesti kiehtoo huhut, jonka mukaan uudessa pakkauksessa olisi tänä vuonna kotimaisia kestovaippoja.

-AP

Vierailija
5/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatiin nippa nappa se uusi pakkaus. Venytin Kelan hakemuksen laittoa niin pitkään kuin mahdollista.

Vierailija
6/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sama homma odotetaan ku kuuta nousevaa ja sitten eräät fiksut alkaa valittaa ja vinkua ku on vääräb väriset ja kaikki on huonosti... minä ainakin olen tyytyväinen oli millainen tahansa

Vierailija
7/7 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekojen joukossa viime vuonna uuden pakkauksen, hakemus meni sisään työpaikan toimesta vasta toukokuun puolessavälissä (la 22.6.) ja pakkaus saapui toukokuun lopussa (päätöksessä ei kestänyt kuin muutama päivä ja siitä toimitus tuli parissa viikossa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän