Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta Soini on FIKSU.
17.04.2011 |
Kommentit (7)
Ja rehellinen mies, kertoo kansalle niinkuin asiat ovat. Kansa arvosti näissä vaaleissa rehellisyyttä ja viisautta, kiitos viisaat Suomen kansalaiset. =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se ainakin vaikuttaisi rehellisemmältä kun joku Stubb ja Katainen. Aika näyttää, onko se sitä oikeasti.
ja osannut pelata peliä nimeltä politiikka nyt oikein. Jatko vaan näyttää että miten käy jos/kun hallituksessa istuu..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Soini voi olla taitava manipuloimaan ja käyttämään retoriikkaa. Se ei välttämättä tee hänestä fiksua. Pitkällä aikavälillä nähdään, onko hän todella fiksu. Arvelen, että ei, sillä Soinin ja persujen politiikka vaikuttaa erittäin lyhytnäköiseltä.