Mihin vähemmistöön sinä kuulut?
Kommentit (30)
eli olen kotona vaikka lapset ovat jo kouluikäisiä. En siis ole työtön enkä minkään lajin opiskelija.
AVIOeronneisiin alle 25-vuotiaisiin.
Näihin ihmiset kiinnittävät huomiota sen verran paljon että taidan olla vähemmistöedustaja :)
Työpaikallani pelkän ylioppilastutkinnon suorittaneisiin (muut samoissa tehtävissä toimivat ovat korkeakoulututkinnon suorittaneita )
Tukkani on vieläpä ns. tumma blondi, jota moni ei edes miellä vaaleaksi vaan ruskeaksi. Sävy on kuitenkin selkeästi vaalea ja olen pellavapäänä syntynyt, joten...;) Kiva kinastella tästä esim. kampaajien kanssa! Tukastani tulee oranssi väärillä sävyillä.
Taidamme olla vähemmistössä vähän kaikkialla.
Ei feministi
Vanha nk emigranttisuku
joka on kirkon jäsen, ei vain tavan vaan myös hlökoht. uskon vuoksi, mutta jonka mielestä homoseksuaalisuus ei ole enempää synti kuin virhe ihmisessäkään - ei myöskään homosuhteessa eläminen.
rokotettuihin, rippikoulun ja armeijan käyneisiin, lihaa syöviin, henkilöautolla ajaviin heteromiehiin
absolutisti, vegetaristi, monikulttuurinen perhe, maatilan kasvatti
Miksi tässä ketjussa on niin paljon tyhjiä viestejä?
Taisi vanhalla palstasysteemillä riittää pelkkä otsikon teksti.
Hauska kysymys. En saa kieltä rullalle. Olen akateeminen. Vihreä. Kuuden ällän yo. Erityislapsen äiti. Hyvätuloiseen kymmenyksen kuuluva. Inhoan hiihtoa. Kaikki nuo ovat vähemmistöjä ainakin, jos suomalaisten enemmistöön verrataan.
Kappas vain,aiemmin päivällä tähän ketjuun lähettämäni viestin paikalla onkin nyt vain tyhjä tila ?
ja samalla varmaan blondivähemmistöön, ehkä myös pitkäänimettäneiden vähemmistöön