Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruoan laitosta

24.03.2011 |

Tämä nyt on vähän hölmö kysymys mutta miten kauan teillä menee päivisin ruoan tekemiseen? Ja teettekö joka päivälle uuden ruoan?

Musta tuntuu että vietän tarpeettoman kauan aikaa tuolla köökissä vääntämässä ruokaa. Tai jos en ole just tekemässä ruokaa niin mietin että mitä ruokaa tekis. Minä vielä olen kasvissyöja ja muu perhe syö lihaa niin pitää ainakin 4 kertaa viikossa vääntää 2 ateriaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että minä teen ruuan vain kerran päivässä. Lounaaksi syömme yleensä voileipiä. Yritän selvitä ruuanlaitosta mahdollisimman nopeasti. Viikosta toiseen toistuvat suunnilleen samat vakioruokalajit pienin muunnoksin: perunapohjaiset laatikot, makaronipohjaiset laatikot, peruna- ja hernekeitot, keitetyt perunat (seuraavana päivänä paistetut, jos ylimääräisiä jää) + lisäkkeet, pasta + lisäkkeet, toisinaan on puuropäiväkin. Työläämpiä ruokia, kuten pitsaa, perunamuusia, lihapullia, lättyjä yms. teen ehkä kerran kuussa. Aika monena päivänä selviä ruuanlaitosta lämmittämällä edellisenpäiväistä.

Kotiäitiys - elämänura ja elämäntapa!

http://p1.foorumi.info/kotona/

2/2 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa kuluu vaihtelevasti. Tykkään tehdä isomman satsin ruokaa. Jos teen kastiketta (jauheliha, broileri tai mitä vain), niin teen isomman annoksen ja siitä sitten pari annosta pakkaseen eli sitten ei tarttee kuin keittää perunat/riisit/pastat.

Laatikkoruokia suosin. Ne on yleensä nii helppo tehdä ja sitten vain uuniin ja ehtii tehdä sinä aikana jotain muuta.

Viikonloppusin tehdään sitten "työläämpiä" ruokia, kun sillon toinen ehtii leikkiä lasten kanssa.

Ja tämän päivän ruokaa syödään usein sitten seuraavana päivänä, jos on jäänyt yli.

Suurin ongelma on, kun ei keksi että mitä ruokaa tekee. Tuntuu, että kokoajan samat ruoat vain pyörivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla