Mistä tiedät rakastatko miestäsi vai oletko vain tottunut häneen?
Kommentit (22)
todella paljon kun on työmatkalla.
olen niin monesti miettinyt tota kysymistä... mutta eikö se tottuminen ole sitä rakastamista? kai ihminen tietää, että haluaako toista vai ei... jos epäileekin niin eikö se jo kerro aika paljon...?
Kriisejäkin tulee ja menee, mutta vaikka olisi kuinka tottuut niin niistä selvitään...
ja aina voi suhdetta piristää, pitää vaan muistaa keskustella, toinen ei osaa lukea ajatuksia... joten ihan vaikka leffa-ilta on jo uutta ja kivaa :D
en tiedäkkään. tiedän vain, että parempaa miestä tuskin saisin.
välillä oikeasti mietin tätä. Mulla on tosi hyvä mies, mutta siltikin välillä tuntuu, että ollaanko me nykyään vaan hyviä ystäviä?
Mutta se että olen luvannut tahtoa rakastaa lopun ikäni, niin ei se tarkoita että kokoajan rakastaa ihan posket punasina! Välillä on ei niin kivoja kausia, välillä rakastaa niidenkin edestä!
Näistä asioista luulen tietäväni:
- Kun hän on työmatkalla (kuten parasta aikaa) minulla on häntä samalla tavalla ikävä kuin seurustelumme ekoina vuosina kun asuimme eri paikkakunnilla ja lasken öitä kotiintuloon ja nukun hänen tyynynsä kanssa
- Minulla on myös fyysisesti häntä todella ikävä ;)
- Olen todella onnellinen hänen kanssaan
- Sanomme toisillemme keskimäärin joka ikinen päivä että "rakastan sua", "olet rakas" jne.
En tiedä, onhan se tottumustakin yli 15 vuoden jälkeen, mutta kyllä itse koen rakastavani ja sehän kai on tärkeintä :)
mä saatan vieläkin istua illan tuijottamassa häntä, kun meillä muka on leffailta. mies kurkkaa mua välillä wtf? ilmeellä silmäkulmastaan, mutta taitaa tuntea itsensä imarrelluksi.
saatan iltaisin maata pitkiä aikoja vain nauttimassa hänen ihonsa tunnusta kun olemme menneet sänkyyn. nukumme aina alastomina lusikassa siten, että hän on "sylissäni".
paljon muutakin on, mutta nämä nyt sekopäisimmät.
tunnustan minäkin tuon ykköskohdan. Istun ja katson miestä ja mietin että olen minä onnekas nainen. Toivottavasti vielä vanhanakin saamme istua kiikkustuolissa vanhainkodissa. =)
3
mä saatan vieläkin istua illan tuijottamassa häntä, kun meillä muka on leffailta. mies kurkkaa mua välillä wtf? ilmeellä silmäkulmastaan, mutta taitaa tuntea itsensä imarrelluksi.
saatan iltaisin maata pitkiä aikoja vain nauttimassa hänen ihonsa tunnusta kun olemme menneet sänkyyn. nukumme aina alastomina lusikassa siten, että hän on "sylissäni".
Lisäksi pelkkä miehen ääni saa mun housut kostumaan ja sydämen pamppaileen.
t: 14 v yhdessä
taas saatan katsella nukkuvaa miestä vieressäni vaikka miten kauan hymyillen ja häntä ajatellen. Ja ikävä on, jos jostain syystä ollaan yö tai pari erillään.
tunnustan minäkin tuon ykköskohdan. Istun ja katson miestä ja mietin että olen minä onnekas nainen. Toivottavasti vielä vanhanakin saamme istua kiikkustuolissa vanhainkodissa. =) 3
mä saatan vieläkin istua illan tuijottamassa häntä, kun meillä muka on leffailta. mies kurkkaa mua välillä wtf? ilmeellä silmäkulmastaan, mutta taitaa tuntea itsensä imarrelluksi. saatan iltaisin maata pitkiä aikoja vain nauttimassa hänen ihonsa tunnusta kun olemme menneet sänkyyn. nukumme aina alastomina lusikassa siten, että hän on "sylissäni". paljon muutakin on, mutta nämä nyt sekopäisimmät.
ettei ole tarve sitä selitellä :)))
että toista tulee ikävä jo parissa päivässä, jos on kovin kiireistä, eikä ehditä paria sanaa enmpää vaihtaa. Ikävä toisen ääntä, läheisyyttä ja kosketusta. Pelkkä toisen ajattelu saa halukkaaksi.
Hyvännäköinen mies. Älykäskin.
Sitten menimme naimisiin ja mies vanheni silmissä. Leuan alle on tullut läskikaulapanta. Vatsassa on ylimääräistä ja kaikki loisto on kadoksissa.
Ei kostu pöksyt eikä muukaan. Tyyppi kuorsaa ja kuolaa tyynynsä märäksi yhdessä yössä. Haisee pahalta. Poikansa näyttää ihan isältään nuorena. On jo kymmenen. Pitäisikö varottaa tulevia naisia, että saattaa sisältää rupsahtavia geenejä. Parasta ennen 30v. Jos minulta siunaantuu geenejä niin ehkä pelastuu.
Elämme kuten ennenkin. Mies vaan muuttui tuollaiseksi täytettyään 30. Rupsahti ja kaljuuntuukin vielä. Tunnen olevani huijattu.
Mies urheilee edelleenkin aktiivisesti ja syö hyvin.
Sääli ettemme molemmat voi olla hyvännäköisiä.
Tuntuisi vain niin oudolta sanoa että en enää rakasta.
Riippuu varmaan että miten sen rakkauden nyt sitten määrittelee - siinä mielessä rakastan, että haluan olla hänen kanssaan hyvissä väleissä ja haluan hänen olevan onnellinen. Siinä mielessä en rakasta, että minulle tulisi häntä ikävä kun hän on poissa, tai että pitäisin häntä jotenkin maailman ihanimpana ihmisenä tai ainoana oikeana minulle. Tai että enää haluaisin häntä seksuaalisesti.
arjesta ja semmoisesta tavallisesta, mukavasta yhdessäolosta. Se toimii meillä hyvin.
Mies ei koskaan ärsytä mua niin, että ehtisin sitä mielessäni vatvoa. Joskus tiuskaisen sille, kun se kiroilee ja hermostuu turhan tähden pikkuasioista tai häseltää jonkun asian kanssa. Mutta koskaan ei tule semmoista oloa, että MIKSI se teki tai sanoi noin, voi helvetti!
Joten täytyy olla niin, että rakastan sitä. Ei tule mieleen ketään muuta ihmistä, jonka kanssa haluaisin olla koko ajan.
Moni sanoo että kyllä vaikkei selvästi sitä edes tarkoita. Luoja, miten petollisia te olettekaan.
Moni sanoo että kyllä vaikkei selvästi sitä edes tarkoita. Luoja, miten petollisia te olettekaan.
Mua miehenä kuvottaa nämä vastaukset. Moni sanoo että kyllä vaikkei selvästi sitä edes tarkoita. Luoja, miten petollisia te olettekaan.
mutta täytyy nyt ainakin se sanoa, että ymmärräthän, että koko naissukupuoli ei kirjoita tänne. Vähän lähdekritiikkiä mukaan.
joko naisesi ei sua rakasta enää tai vaihtoehtoisesti kuvittelet, ettei hän pysty rakastamaan sua enää.
joko naisesi ei sua rakasta enää tai vaihtoehtoisesti kuvittelet, ettei hän pysty rakastamaan sua enää.
Pitää olla omassa parisuhteessa jotain pielessä, jos jostain keskustelupalstan jutuista ottaa itseensä.
Nuorempaa versiota kyllä. Jotenkin olen aina rakastanut parikymppisiä miehiä.
että hän on minulle rakas ja olen hänen kanssaan onnellinen.