Mitä te n. 163 cm pitkät naiset painatte? Ja mikä on vaatekokonne?
Kommentit (30)
ja painan 45 kg, olen kokoa s/xs ja ikää 24... olen aina ollut kevyt :D (haluaisin painaa 50 kg) silloin olisin just hyvä! mutta se on aika yllättävän vaikeata saada lisää painoa..
kuinkas niin?
Olen 164cm pitkä ja painan 95. Vaatekokoni on 44 tai 46.
Vaatekokona XS/S/36
-> treenaan paljon.
Isoluinen olen ja tissiä ja peppua löytyy. Tiedän että pudottamisen varaa löytyisi vähän mutta en ota stressiä siitä. Vaatekoko ollut 38/40 tai M/L, pääasia että näyttää hyvältä päällä.
Nyt raskaana, toivottavasti paino tippuis synnytyksen jälkeen 70kg alle :)
vaatekoko 40/42 tai M joistain L
Treenaan myös paljon
vaatekoko 36 tai 38. Mä kans treenaan paljon. Ennen raskautta painoin 58. Se oli just passeli. Nyt on mahassa vähän löllöä.
Paino vaihtelee 49 ja 50 välillä. Siinä ja siinä, saisinko mennä verta luovuttamaan.
Vaatekoko: 34 tai 36.
Kengännumero 36 tai 37.
Liivit 75 B tai 70C.
Käsineet 6,6 tai 7.
Vaatekoko xs/34. Treenaan paljon ja lihaksia löytyy ihan reippaasti, siksi painoa tuon verran :D
Vaatekoko vaihtelee 32-36, yleisin 34.
Yläosassa pitäisi olla 40, kun on isohkot rinnat.
Alaosassa riittäisi 38.
ja painan 45 kg, olen kokoa s/xs ja ikää 24... olen aina ollut kevyt :D (haluaisin painaa 50 kg) silloin olisin just hyvä! mutta se on aika yllättävän vaikeata saada lisää painoa.. kuinkas niin?
Ikä tuo massaa - don't worry.
N.45, 160, 60 kg
Harrastan paljon aerobista liikuntaa, mutta haluaisin pikkasen lisää massaa eli lihaksia kroppaani. Sen myötä paino saisi nousta muutaman kilon.
Vaatekoosta ei tarkkaa käsitystä, kun en ole tähän painoon ostanut mitään. Olisko 42? Kun painoin 89kg vielä marraskuulla, niin hädin tuskin meni 46.
Pari kiloa voisi lähteä vyötäröltä mutta ei tahdo lähteä. Ehkä tämä on minulle se luonnollisin paino. Parikymppisenä painoin noin 52 kg.
vaatekoko S/36
Nyt raskaana