Mä en tajua tota Kari Tapion poikaa.
Saa saman osan perinnöstä kuin muutkin pojat mutta kitisee siitä ja ahneesti vaatii lisää.
Kaiken huippu oli toi hautakivi juttu. Senkin olis pitänyt olla halvempi.
Oma isäni on rikas mutta en todellakaan odota saavani häneltä mitään, ja toivon että nyt eläkkeellä tuhlaisi omaisuutensa itseensä koska on sen ansainnut.
Ainoa mitä haluan kun isästä aika jättää on valokuvat yhteisistä ajoista j ajotain pieniä muistoja matkan varrelta.
Kommentit (98)
Siinä on muihin poikiin verrattuna se ero, että näitä odottaa Kari Tapion hankkima miljoonaomaisuus, kun siitä Piasta aika jättää.
Kyllä minäkin suuttuisin tuollaisesta.
jonkun lehtijutun perusteella artistilta jäi vain muutama tonni perintöön, joten tottahan se on että se omaisuus on esim. vaimon nimissä...varmasti juuri tuon pojan vuoksi.
Meillä vanhemmat toimi samoin, kun selvisi että isälläni lehtolapsi avioliiton aikana, ja omaisuus oli pitkälti äidin hankkimaa! Äiti siis lähinnä suojeli tuolla omaa omaisuuttaan, ja halusi sen joskus jättää omille lapsilleen eikä isän kuoltua tämän aviottomalle lapselle.
Siinä on muihin poikiin verrattuna se ero, että näitä odottaa Kari Tapion hankkima miljoonaomaisuus, kun siitä Piasta aika jättää.
Kyllä minäkin suuttuisin tuollaisesta.
myös. Ja mistä tiedät vaikka Pia tuhlaisi perinnön ennen kuin aika jättää, niinkuin munkin isä:)
olisi palkallaan hommannut luksusasunnon jne.?
Jossain puhuttu lakiosasta? Eli saisi vähemmän kuin muut siitä laskennallisestakin osasta, mitä se oli muka 40 tuhatta? Ja oikeesti, perintö olis 40t ja hautakiveen laitettais 20t siitä?
Ja kai se on eri asia, jos se rikas isä on tuhlannut rahansa, eikä mitään jää, mutta kai suakin vituttais, jos selkeästi omaisuutta on jäänyt, mutta se junaillaan niin, että muut lapset saavat enemmän kuin sinä..
tälle au-pojalle, ihan varmasti sitä vedätetään tässä.
kuin "oikeat" pojat, jotka ovat saaneet elää isänsä kanssa koko elämän, joista on tykätty, huolehdittu ja rahaa jo syydettykin.
Ja oikeastiko hammashoitaja pystyy hommaamaan työllään miljoonaomaisuuden?
Ihan selvä lainkiertoyritys, hyvä että menee oikeuteen.
mutta on aika hävytöntä, jos Kari Tapion "perhe" hukkaa omaisuuden tai siirtää sitä toisiin nimiin ja näin kieroilee.
Tuo avioton poika ei ole koskaan saanut tutustua isäänsä ja nyt viedään vielä perintökin pois. Kyllä sitä katkeroituu pienemmästäkin.
Toki annan hieman ymmärrystä myös "omaisuuden piilottajillekin" ja ymmärrän osittain heidänkin mahdollisia näkökantojaan.
Hävytöntä on kuitenkin jos omaisuutta siirrellään ja että sitä olisi muka vain muutamia kymppitonneja joka sitten jaettaisiin.
Olisiko itse Kari Tapio halunnut tällaista kohteluaa tuolle aviottomalle lapselleen.
Ja kai Kari on osaltaan halunnut korvata myös lapsista huolehtimisen ja kodin huolehtimisen kun Karilla on siihen varaa. O
Onhan hän elastusavulla avustanut myös tätä au-lasta ja hänen äitiään. Eikä varmaan ole mikään kovin pieni summa millä on avustanut.
ap
Ihan selvä lainkiertoyritys, hyvä että menee oikeuteen.
ap
kuvitella saavansa saman kuin aviolapset?
En tiedä tapausta enkä ole lukenut siitä mutta onhan se nyt joka tapauksessa melko selvää, että avioton lapsi kärsii isänsä synnistä joka tapauksessa. Eihän hän ole samassa asemassa kuin aviolapset.
Kaiketi hän kuitenkin sen saa mitä lain mukaan hänen kuuluukin saada. Elinaikanaanhan ihmiset saavat rahoillaan tehdä mitä haluavat eikä niihin laki aina pääse käsiksi. Laki ei ole kaiken kattava
varmaankin ihan tarkoituksella.
sitten valittaa? Kun kerta ne noin vain pystyy 30 vuoden kotiäitiyden jälkeenkin tienaamaan itselleen suit sait miljoonaomaisuuden?
Ja että vallan "avustanut"? Onhan hän avustanut niitä muitakin poikiaan elättämällä.
avioliitossa syntyneillä lapsilla. Laki on laki.
Ihan selvää kuitenkin että rahoja on pimitetty tarkoituksella.
Ihan selvä lainkiertoyritys, hyvä että menee oikeuteen.ap
sitten valittaa? Kun kerta ne noin vain pystyy 30 vuoden kotiäitiyden jälkeenkin tienaamaan itselleen suit sait miljoonaomaisuuden?
Ja että vallan "avustanut"? Onhan hän avustanut niitä muitakin poikiaan elättämällä.
Kari on halunnut maksaa vaimolleen siitä että hän hoitaa kotia ja lapsia! Siita Pia on rahansa saanut. Mulla ei olis pennin pyörylää jos mun mies ei maksaisi mulle, niinkuin avioliittolaissa sanotaan: miehen on velvollisuus elättää vaimoaan.
Samalla lailla hän on maksanut Karrin äidille elatustukea että hän hoitaa Karria.
avioliitossa syntyneillä lapsilla. Laki on laki.
eihän se käytännössä toteudu. Koska aviolapset saavat koko ajan kaikkea mitä avioton lapsi ei saa.
Ja sitten tosiaan se, että jos omaisuutta on aviolasten äidin nimissä niin siihenhän se avioton lapsi ei pääse käsiksi. Mikään ei kiellä isää siirtämästä omaisuuttaan aviolasten äidin nimiin.
Eiköhän tässäkin tapauksessa se avioton kuitenkin peri sen lakiosan mikä kuuluukin.
Ihan selvää kuitenkin että rahoja on pimitetty tarkoituksella.
Ihan selvä lainkiertoyritys, hyvä että menee oikeuteen.ap
Mitäs se sellainen on???? Pimeä ennakko perintö, ei juma mä kusen housuuni:DDDD
ap
Nuorin niistä Kari Tapion ja Pian pojista on 33-vuotias, muut nelikymppisiä!
Ja ei kai tässä siitä puhuta, että ei olisi elättänyt, vaan siitä, että täällä jotkut sössöttää kotirouvan hankkineen miljoonaomaisuuden ihan itse.
mun kohtaamasta normaalista ahneudesta poikkeavaa kuin, että Kari Tapio on jo haudattu..