Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko oikeesti munattoman miehen ?

Vierailija
02.05.2011 |

Mitä nykyajan miehistä oikeen yritetään tehdä ? Munattomia nössyköitä joiden täytyy taipua sen oman koti-amazonin tahtoon joka asiassa. Joskus oikeen saa LUVAN mennä baariin tai rassaan autoa (kunhan on ajoissa kotona).

Ja kun emäntä hirmustuu ja potkii munille niin pitäis vaan nöyristellä ?!? Tuosta yhdestä aloituksesta pari pv sitten jossa joku oli niin rikki kun oli potkassu munille ja sitten ukko lyönyt, voi nyt ziisus sentään!

Muistakaa naiset kun itse vetoatte niihin hormooneihinne jotka ovat vahva osa kaikessa ihmisen käyttäytymisessä että mitähän hormoonia sillä ukolla virtaa ? Vähänniinkun menis härkää potkaseen ja kun saa reijän sarvesta niin voi kauhistella kun on niin kauhee ja väkivaltanen eläin !

Antakaa miesten olla miehiä älkääkä tehkö henkistä kastraatiota!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha Volvo kakkosautona?

Vierailija
2/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetikö hiljaseks????

tähän mitään sanottavaa, koska ei kosketa mua. Ei mun tarvitse antaa miehelle lupaa yhtään mihinkään. Yhdessä sovitaan menemiset ja tulemiset.

Mulla on enemmän se ongelma, että mies viihtyy niin hyvin kotona, ettei sitä meinaa saada lähtemään mihinkään. Moottoripyöriämme kyllä rassaa, mutta niitäkin omassa tallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua munatonta miestä. Enkä kyllä sellaistakaan, joka "rassaa autoa" huvikseen. Lupia baariin ei tarvitse kysellä, mutta kyllä meistä kumpikin ilmoittaa menoistaan ja varmistaa, ettei toisella ole suunnitelmia samaksi illaksi (kun noita lastenvahteja ei ole ihan helposti saatavilla).

Oikea mies tietysti häipyisi koko viikonlopuksi mitään sanomatta. Ja mielellään vetäisi lätyyn vielä tuliaisiksi.

Ap voisi yrittää ymmärtää, että jotkut miehet ovat osallistuvia, kotona viihtyviä ja vastuullisia ihan omasta halustaan.

Vierailija
4/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito maskuliininen mies on naiselle liian suuri uhka. Naiset haluaa miehen, joka osaa laittaa ruokaa, siivota, hoivata ja joita nainen voi sitten täten kontrolloida ja ohjailla mielensä mukaan.

Kun on sitten saatu mies enemmän ja enemmän käyttäytymään haluamallaan tavalla, onkin käynyt niin, että miehen arvo miehenä on vähentynyt ja nainen on yhä tyytymätön.

Kontrolloimattomaan ja itsenäiseen miehiseen maskuliinisuuteen liittyy juuri se vetovoima, joka miehessä kiinnostaa naista.

Vierailija
5/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloimattomaan

Täälläkin on siis naisia, joiden mielestä syyntakeeton käytös on ns. miehen merkki. Samat naiset kirjoittelevat kirjeitä esim. elinkautista istuville väkivaltavangeille.

Vierailija
6/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito maskuliininen mies on naiselle liian suuri uhka. Naiset haluaa miehen, joka osaa laittaa ruokaa, siivota, hoivata ja joita nainen voi sitten täten kontrolloida ja ohjailla mielensä mukaan.

Kun on sitten saatu mies enemmän ja enemmän käyttäytymään haluamallaan tavalla, onkin käynyt niin, että miehen arvo miehenä on vähentynyt ja nainen on yhä tyytymätön.

Kontrolloimattomaan ja itsenäiseen miehiseen maskuliinisuuteen liittyy juuri se vetovoima, joka miehessä kiinnostaa naista.

pitää yleistää? Jos sinä tykkäät mansikkajäätelöstä, et kai oleta, että kaikki muutkin tykkää?

Mä en halunnut mitään kontrolloimatonta maskuliisuutta, mä halusin elämänkumppanin ja sellaisen löysin. Ei mun tarvitse saada miestä käyttäytymään oman tahtoni mukaan, hän kelpaa mulle ihan sellaisena kuin on.

Ei kaikki miehet ole mitään testosteronia pursuavia machoja.

Vierailija
7/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua munatonta miestä. Enkä kyllä sellaistakaan, joka "rassaa autoa" huvikseen. Lupia baariin ei tarvitse kysellä, mutta kyllä meistä kumpikin ilmoittaa menoistaan ja varmistaa, ettei toisella ole suunnitelmia samaksi illaksi (kun noita lastenvahteja ei ole ihan helposti saatavilla).

Oikea mies tietysti häipyisi koko viikonlopuksi mitään sanomatta. Ja mielellään vetäisi lätyyn vielä tuliaisiksi.

Ap voisi yrittää ymmärtää, että jotkut miehet ovat osallistuvia, kotona viihtyviä ja vastuullisia ihan omasta halustaan.

Mieheni kunnostaa vintageautoja, tyyliin vanhoja Triumpheja, Ferrareja ja Aston Martineja. Sitä ei siis saisi antaa tehdä?

Vierailija
8/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloimattomaan

Täälläkin on siis naisia, joiden mielestä syyntakeeton käytös on ns. miehen merkki. Samat naiset kirjoittelevat kirjeitä esim. elinkautista istuville väkivaltavangeille.

pitää vaan kääntää toinen poski... Potki vaan kultaseni munille kun ei mulla niitä enää oo.

Vierailija
9/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnostaa vintageautoja, tyyliin vanhoja Triumpheja, Ferrareja ja Aston Martineja. Sitä ei siis saisi antaa tehdä?

joka rassaa autoja. Miten sä onnistuit tekemään siitä jonkun yleispätevän säännön?

Vierailija
10/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ymmärtää asiat muutenkin.

Vierailija
11/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua munatonta miestä. Enkä kyllä sellaistakaan, joka "rassaa autoa" huvikseen. Lupia baariin ei tarvitse kysellä, mutta kyllä meistä kumpikin ilmoittaa menoistaan ja varmistaa, ettei toisella ole suunnitelmia samaksi illaksi (kun noita lastenvahteja ei ole ihan helposti saatavilla). Oikea mies tietysti häipyisi koko viikonlopuksi mitään sanomatta. Ja mielellään vetäisi lätyyn vielä tuliaisiksi. Ap voisi yrittää ymmärtää, että jotkut miehet ovat osallistuvia, kotona viihtyviä ja vastuullisia ihan omasta halustaan.

sanalla ANTAA tehdä, eli se lupa vaaditaan ?

Vierailija
12/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaan kääntää toinen poski... Potki vaan kultaseni munille kun ei mulla niitä enää oo.

Toisten potkiminen (tai lyöminen) ei useimmissa perheissä kuulu normikäytökseen.

Vierailija
13/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten potkiminen (tai lyöminen) ei useimmissa perheissä kuulu normikäytökseen.

Vierailija
14/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha Volvo kakkosautona?

yleissivistävää tietää mikä on amazon-heimo, sä et näköjään oo niin sivistyny

Vierailija
15/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä minulla on munat, housut ja käskyvalta. Mies vikisee minkä ehtii, mutta ihan turhaan. On kuitenkin onnellisempi näin kuin ulkoruokinnassa, samoin minä ja lapset.

Tietenkin jos miehen älyllinen kapasiteetti riittäisi vastuunottoon ja päätöksentekoon, antaisin hänen tehdä päätöksiä ja olla itsenäisempi, mutta kun ei.

Vierailija
16/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hienosti hihnassa. Taltutettu muttei alistettu. En kaipaa ns.vapaasti temmeltävää norsua lasikauppaan eli kotiin. Luontaisia vaistojaan toteuttaa erikseen sovitulla ajalla siellä missä moinen käytös kuuluu asiaan.

Vierailija
17/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, että härkä on nimenomaan KUOHITTU eli palliton sonni? ;-)

Vierailija
18/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kanssa. Miehistä yritetään tehdä munattomia nössöjä, ja sitten vaaditaan sitä oikeaa miestä. Suomalainen nainen on sekaisin.