Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet, kun nuorin lapsesi tulee täysikäiseksi?

Vierailija
24.03.2011 |

Onko jotain haaveita, mitä teet sen jälkeen kun lapsesi itsenäistyvät, aikuistuvat ja muuttavat pois kotoa? Ja en tarkoita, että muuttavat pois kun täyttävät 18.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraava täyttää, olen 39 ja nuorimman täyttäessä 18 olen 40 vuotta

Vierailija
42/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli n. 10 kuukauden päästä:)Kun nuorimmaisemme on löytänyt jatko-opiskelupaikkansa ja muuttanut pois kotoa, niin myymme kaiken, otamme vuorotteuvapaata ja matkustamme oleilemaan ulkomaille joksikin aikaa - kuukausiksi, puoleksi vuodeksi...heaven knows...tullaan takaisin ja aloitetaan alusta yhteinen loppuelämämme kahdestaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, elän hetkessä :-)

Vierailija
44/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elän elämääni ihan kuin ennenkin. Ei haaveita pidä siirtää aikaan, joka ei välttämättä koskaan tule.

Vierailija
45/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi.

Vierailija
46/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä haaveita toteutellaan nyt, ei meillä lapset esteenä ole

Vierailija
47/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveita kun että lapsi pärjäisi täysi-ikäisenä maailmassa. Sen verran olen ennen lapsen saantia kokenut ja elänyt, että tämä rauhallinen elämäntyyli tutuissa ympyröissä varmaan jatkuu. Ei ole kaipuuta muuhun.

Vierailija
48/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla erityisempiä haaveita ole, mutta odotan kyllä sitä, että lomat voin pitää silloin kuin haluan ja voin lomillani myös tehdä mitä vain minä haluan. Vähemmän tarvitsee tehdä ruokaakaan, se on plussaa, en tykkää siitä niin paljoa :)

Vierailija
49/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt niin pitkälle. Olen varmaankin jo myös isoäiti silloin, joten kaipa nautin lapsenlapsistani :-) Ja tietenkin miehestäni. En kuitenkaan mitenkään odota sitä, että lapset muuttavat pois.

Vierailija
50/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on silloin jo 25

Vierailija
51/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän elämää tässä ja nyt. Onnellista, tasapainoista ja elämän makuista. En mieti tai haaveile ajasta, jolloin lapset lentävät pois kotoa. Päivä kerrallaan nauttien..

Vierailija
52/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä sitten, toivottavasti.

Vierailija
53/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion osallistua vapaaehtoistoimintaan. Lähden kriisialueille sairaanhoitajaksi SPR:n kautta.

Vierailija
54/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutan haaveitani koko ajan, en odota lasten aikuistumista.

Vierailija
55/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin haaveita: muutan jonnekin lämpimään, kirjoitan menestyskirjan ja tulen pirun rikkaaksi. Todennäköisesti kyyhötän jossain pikkuyksiössä ja lasken rahoja... :)

Vierailija
56/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti yhtäaikaa podetun murrosiän ja vaihdevuosieni jälkeen ;)

Vierailija
57/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin haaveita: muutan jonnekin lämpimään, kirjoitan menestyskirjan ja tulen pirun rikkaaksi. Todennäköisesti kyyhötän jossain pikkuyksiössä ja lasken rahoja... :)

Toivottavasti käy edes niin, että se yksiö sijaitsee jossain lämpimässä :)

Vierailija
58/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut nuorena tämän äitiyden ja hyvä niin. :) Kun lapset lähtevät, taidan pakata repun ja lähteä kiertämään maailmaa, kun en sitä nuorena ehtinyt tehdä. Enempää lapsia en aio tehdä siirtämään suunnitelmiani.

Vierailija
59/59 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kolme täysi-ikäistä ja olen jonkin verran nauttinut vapaasta koska nuo isot huolehtivat vaikka viikon noista nuoremmista.

Se vapaus on yhteistä aikaa aviomiehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi