Minkä ikäinen olet, kun nuorin lapsesi tulee täysikäiseksi?
Onko jotain haaveita, mitä teet sen jälkeen kun lapsesi itsenäistyvät, aikuistuvat ja muuttavat pois kotoa? Ja en tarkoita, että muuttavat pois kun täyttävät 18.
Kommentit (59)
eli n. 10 kuukauden päästä:)Kun nuorimmaisemme on löytänyt jatko-opiskelupaikkansa ja muuttanut pois kotoa, niin myymme kaiken, otamme vuorotteuvapaata ja matkustamme oleilemaan ulkomaille joksikin aikaa - kuukausiksi, puoleksi vuodeksi...heaven knows...tullaan takaisin ja aloitetaan alusta yhteinen loppuelämämme kahdestaan:)
ja elän elämääni ihan kuin ennenkin. Ei haaveita pidä siirtää aikaan, joka ei välttämättä koskaan tule.
niitä haaveita toteutellaan nyt, ei meillä lapset esteenä ole
haaveita kun että lapsi pärjäisi täysi-ikäisenä maailmassa. Sen verran olen ennen lapsen saantia kokenut ja elänyt, että tämä rauhallinen elämäntyyli tutuissa ympyröissä varmaan jatkuu. Ei ole kaipuuta muuhun.
Ei mulla erityisempiä haaveita ole, mutta odotan kyllä sitä, että lomat voin pitää silloin kuin haluan ja voin lomillani myös tehdä mitä vain minä haluan. Vähemmän tarvitsee tehdä ruokaakaan, se on plussaa, en tykkää siitä niin paljoa :)
En ole miettinyt niin pitkälle. Olen varmaankin jo myös isoäiti silloin, joten kaipa nautin lapsenlapsistani :-) Ja tietenkin miehestäni. En kuitenkaan mitenkään odota sitä, että lapset muuttavat pois.
Elän elämää tässä ja nyt. Onnellista, tasapainoista ja elämän makuista. En mieti tai haaveile ajasta, jolloin lapset lentävät pois kotoa. Päivä kerrallaan nauttien..
Aion osallistua vapaaehtoistoimintaan. Lähden kriisialueille sairaanhoitajaksi SPR:n kautta.
Toteutan haaveitani koko ajan, en odota lasten aikuistumista.
On paljonkin haaveita: muutan jonnekin lämpimään, kirjoitan menestyskirjan ja tulen pirun rikkaaksi. Todennäköisesti kyyhötän jossain pikkuyksiössä ja lasken rahoja... :)
todennäköisesti yhtäaikaa podetun murrosiän ja vaihdevuosieni jälkeen ;)
On paljonkin haaveita: muutan jonnekin lämpimään, kirjoitan menestyskirjan ja tulen pirun rikkaaksi. Todennäköisesti kyyhötän jossain pikkuyksiössä ja lasken rahoja... :)
Toivottavasti käy edes niin, että se yksiö sijaitsee jossain lämpimässä :)
Olen alkanut nuorena tämän äitiyden ja hyvä niin. :) Kun lapset lähtevät, taidan pakata repun ja lähteä kiertämään maailmaa, kun en sitä nuorena ehtinyt tehdä. Enempää lapsia en aio tehdä siirtämään suunnitelmiani.
Minulla on jo kolme täysi-ikäistä ja olen jonkin verran nauttinut vapaasta koska nuo isot huolehtivat vaikka viikon noista nuoremmista.
Se vapaus on yhteistä aikaa aviomiehen kanssa.
kun seuraava täyttää, olen 39 ja nuorimman täyttäessä 18 olen 40 vuotta