Kylmä isku lähestyy Suomea - luvassa lunta ja räntää
Keskiviikosta alkaen voi tulla perustavaa laatua oleva muutos suursäätilassa, Forecan sääblogissa sanotaan.
Ensi viikon lopulla Suomea uhkaa takatalvi, joka voi tuoda lumisateita maan eteläosaa myöten.
Lämpötilaan ennustetaan vuoristorataa: lämpötila vuorotellen viilenee ja lämpenee kunnes lopulta romahtaa kunnolla viikon lopulla.
Kommentit (17)
Suattaap tulla vuan suattaap olla tulemattaki.
Melko savolaista meininkiä tuo meteorologia tuntuu nykyään olevan.
Ei pidä paikkaansa. Huhtikuussa on aina nautittu huhtikuun helteistä.
Mites noitten renkaitten kanssa? Tänään vielä kesärenkaat, ensi viikolla talvirenkaat?
Poliisi sakottaa kun ajaa kesärenkailla lumisateessa.
Vierailija kirjoitti:
Mites noitten renkaitten kanssa? Tänään vielä kesärenkaat, ensi viikolla talvirenkaat?
Se olisi eri vänkää että sama ihminen olisi ensin saanut sakot talvirenkaista ja sitten parin viikon päästä kesärenkaista.
Ei enää voi tulla lunta, minulla on todisteena tästä poliisilta saamani sakko nastarenkaiden käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi eri vänkää että sama ihminen olisi ensin saanut sakot talvirenkaista ja sitten parin viikon päästä kesärenkaista.
Ja sen jälkeen sakko nastarenkaiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää voi tulla lunta, minulla on todisteena tästä poliisilta saamani sakko nastarenkaiden käytöstä
Suomen poliisi on vitsi kaikkine palsternakkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Takatalvi tulee aina.
Vain poliisi ei ymmärrä tätä, että säähän kuuluu säänvaihtelut.
Eiköhän ole ihan mahdollista sääolosuhteiden mukaan vaihtaa ne renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole ihan mahdollista sääolosuhteiden mukaan vaihtaa ne renkaat.
Eli herätä jokapäivä pari tuntia aikaisemmin, jotta kerkeää vaihtaa kelinmukaiset renkaat ennen ajoonlähtöä?
Vierailija kirjoitti:
Takatalvi tulee aina.
Talvi ON aina. Ja eniten v kaikki.
Pitää varmasn laittaa lisää ruokas linnuille. Olin jo lopettsnut ruokinnan.
Poliisikin eksyi palstalle, ja ensitöikseen kävi alapeukuttamassa kaikki viestit, joissa vähänkään kritisoitiin poliisia😁
Vierailija kirjoitti:
Poliisikin eksyi palstalle, ja ensitöikseen kävi alapeukuttamassa kaikki viestit, joissa vähänkään kritisoitiin poliisia😁
Jokin juures/kasvis?
Takatalvi tulee aina.