Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio erota kirkosta homokeskustelun takia

Vierailija
24.03.2011 |

En ole täysin samaa mieltä asiasta mutta olen sitä mieltä, ettei homoille kuulu kaikki samat oikeudet kuin heteroille. Ei ole ihmisoikeusasia jos homot esim eivät saa adoptio-oikeutta vaikka he kovasti vinkuvat sen polkevan heidän ihmisoikeuksiaan :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on yksineuvoinen olento ja sellaisena pysykööt! On olemassa kaksi sukupuolta jotka luotu lisääntymään keskenään. Myös homot kykenevät lisääntymään luonnollista tietä joten niin tehkööt mutta itse olen vahvasti sitä mieltä että lähtökohtaisesti lapsella tulis olla äiti ja isä.

tähän pitää pyrkiä ja tästä lähteä liikkeelle. 0

Vierailija
42/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin samaa mieltä asiasta mutta olen sitä mieltä, ettei homoille kuulu kaikki samat oikeudet kuin heteroille. Ei ole ihmisoikeusasia jos homot esim eivät saa adoptio-oikeutta vaikka he kovasti vinkuvat sen polkevan heidän ihmisoikeuksiaan :D

kirkosta, mutta se ei johdu siitä, että olisin samaa mieltä kanssasi. Päinvastoin! Asenteesi on ikävä, ulosantisi loukkaava! "Vinkua" - taitaa koko avauksesikin olla tarkoitus loukata, ei herättää mielekästä keskustelua.

Muistuttaisin vielä, että tämä hullu kampanja ei ole kirkon piiristä lähtöisin.

Mä olen ateisti enkä käytä kirkon palveluja, mutta kuulun kirkkoon, koska se tekee arvokasta diakoniatyötä ja tarjoaa esim. ilmaista perheneuvontaa. Tiedän tämän hyvin konkreettisesti, koska moni sukulaiseni on kirkolla töissä. Kirkosta saa apua moni sellainen, joka jää pois muun avun piiristä - enkä tarkoita nyt edes hengellistä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että homojen ja lesbojen lapsista tule ihan tavallisia ja samassa suhteessa heteroja/homoja kuin muustakin väestöstä. Tämä on linjassa myös sen psykiatriasta tutun havainnon kanssa, että kasvaakseen tasapainoikseksi aikuiseksi lapsi tarvitsee YHDEN pysyvän huoltajan jonka kanssa hänellä on hyvä ja luottamuksellinen suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän