Lue keskustelun säännöt.
Uusi työ ja sain luvan hankkia 400€ arvoisen puhelimen
Kommentit (2)
Meillä keskustellaan niinpäin, mitkä ominaisuudet (etä-sp, web, näppis, navi tms.) kenenkin puhelimeen tarvitaan ja sitten ostetaan tällaiset ominaisuudet sisältävä puhelin. Hinta on se mikä on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itelläni on Samsungin Galaxy S. ja tykkään kovasti on tosi hyvä ja monipuolinen puhelin. Mut se on kyl kalliimpi ku 400e