Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä tästä asunnosta?
09.05.2011 |
Kommentit (3)
Mutta jos sijainti ja hinta kohdallaan, niin siitä vaan. Paljon remontoitavaa:keittiö uusiksi ja vähintäänkin maalausta muualla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sisältä, karsea ulkoa. Ja kallis. En ostaisi. Enkä edes vuokraisi.
tuollaisista murjuista maksamaan noin järkyttävää hintaa. Lisäksi "pienen" pintaremontitn tarpeessa.