Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkälle Japanin säteilymäärä leviää?

Vierailija
23.03.2011 |

Löytyykö jostain tietoa, mihin Japanin säteily yltää? Olemme lähdössä Ranskaan, kulkeutuuko säteilyä sinne saakka?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö jostain tietoa, mihin Japanin säteily yltää? Olemme lähdössä Ranskaan, kulkeutuuko säteilyä sinne saakka?

Kyllähän se oli jo havaittu Suomessa herkillä mittareilla. Määrät ovat toki olemattoman pieniä, mutta vastaus siis kysymykseesi on, että Suomeen asti ainakin yltää.

Vierailija
2/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se oli jo havaittu Suomessa herkillä mittareilla. Määrät ovat toki olemattoman pieniä, mutta vastaus siis kysymykseesi on, että Suomeen asti ainakin yltää.

Eihän tänne pääse millään mitään vakavia määriä, eihän?

Apuva :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just tänään tuon uutisen, ja muistaakseni siinä sanottiin, että vasta miljoonakertaiset lukemat aiheuttaisivat toimenpiteitä...

Vierailija
4/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just tänään tuon uutisen, ja muistaakseni siinä sanottiin, että vasta miljoonakertaiset lukemat aiheuttaisivat toimenpiteitä...

Mä olen just tällänen pikkupanikoija joka ei voi koskaan katsoa edes mitään "maailman lopun ennustajien" dokkareita kun sitten menee yöunet :D Vaikka ois kuinka kaukaa haettua tahansa, niin alan heti miettimään, et entä meen perhe ja entä meen lapset :D

Mä oon niin hömppä :/

Vierailija
5/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevät varmaan silmät päästään, kun saavat pelätä lastensa kilpirauhassyöpiä?

Vierailija
6/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä todettiin, että oletettavasti tulee leviämään KOKO pohjoiselle pallonpuoliskolle. Tosin näillänäkymin vaaraa ei ole, mutta mistä sitä koskaan tietää. Itse tosin en jaksa panikoida etukäteen vaan stressaan sitten kun on oikeasti ongelma.

Vierailija
7/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevät varmaan silmät päästään, kun saavat pelätä lastensa kilpirauhassyöpiä?

Kävinkö mä kusemassa sun iltapuuroon?

Kai sen nyt tyhmäkin tajuaa että siellä on todella kova ahdinko, kunhan nyt kerroin minkälainen ihminen olen ja miten suhtaudun tuonlaisiin asioihin...

Kylläpäs oli asiaton vastaus teikäläisellä.

Vierailija
8/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

röngeistä.. mangneettikuvauksesta jne.. joten no hätä.

Ja se maailmanloppukin on tullut jo moonta kertaa.. Joskus se ehkä tuleekin,mut ei sitä oikeesti kukaan voi ennsutaa. itehän me tää pallo tuhotaan näillä, ydinreaktoreilla, autoilla, ym roskilla..

Vierailija
9/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paijataan nyt sitten sun päätä ja sanotaan, että eu SULLA ole vaaraa. Ainakaan tänä iltana.

Vierailija
10/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paijataan nyt sitten sun päätä ja sanotaan, että eu SULLA ole vaaraa. Ainakaan tänä iltana.

Mä olen niin pilalla koko akka.

Ai kamala kun mä nyt loukkaannuin sun lausunnoista..

Jos nyt ei kuitenkaan aloitettaisi tälläistä asiattomien kommenttien ketjua vaan pysyttäisiin aiheessa, jookosta? :)

Vierailija
11/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko, että täällä joku av mamma oikeesti tietää mihin tää tilanne kehittyy ja missä vaiheessa sitä säteilyä tänne runsaammin tulee.

Ja oikeestiko sun yöunet paranee kun joku meistä sanoo, että nuku vaan rauhassa ei se paha tänne Suomeen asti tule?

Vierailija
12/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tietoa.

Vierailija
13/13 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä saat sitä säteilyä yhtäpaljon jostain röngeistä.. mangneettikuvauksesta jne.. joten no hätä.

Röntgenistä sun muusta saat kymmeniä tuhansia kertoja enemmän säteilyä kuin mitä Japanista tulee tänne tuulen mukana.

Eli: pelko on täysin aiheeton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän