G: Ketä aiot äänestää? Sano ainakin puolue?
Kommentit (111)
En kannata naisten oikeutta aborttiin, nyt löytyi oikea puolue.
ja ehdokkaista varmaankin Risto Kalliorinne. Olen seurannut jo pitempään ja vaikuttaa olevan tosissaan. Valtuustoon äänestin nuorta naista kannustaakseni jatkamaan.
Vasemmistoliiton äänestäjät ovat usein miettineet kantaansa ja uskaltavat sen myös sanoa, kuten täälläkin, eivätkä muuta mieltään muodin mukaan. Gallupeissakin suosio on aika tasaista.
Jos olisin Helsingin vaalipiirissä, äänestäisin Osmo Soininvaaraa, jos taas Tampereella (vai Pirkanmaallako?) Oras Tynkkystä, mutta olen Uudellamaalla ja ääni menee todennäköisesti Tuija Braxille tai Jani Toivolalle.
En asu Suomessa.
Ja aani Halla-aholle.
..antoi tulokseksi ehdokkaita erityisesti KD:n ja perussuomalaisten joukosta, sekä muutaman SDP:läisen. Puolueena äänestäisin mieluiten KD:tä, mutta tutustun vielä noihin ehdokkaisiin tarkemmin..
äänestettävä löytyy jostain noista puolueista
Mä olen hyvätuloinen ja akateeminen, mutta kiinnostaa vähän muukin kuin oma napa.
Mun on hyvin vaikea ymmärtää, miksi joku äänestää jotain Halla-ahoa, mutta tätähän demokratia on.
Mä olen hyvätuloinen ja akateeminen, mutta kiinnostaa vähän muukin kuin oma napa.
Mun on hyvin vaikea ymmärtää, miksi joku äänestää jotain Halla-ahoa, mutta tätähän demokratia on.
Ulkolaiset pois Suomesta, suomalaiset töihin ja veroprosentti pienenee.