Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiha nainen vanhetessaan...

Vierailija
23.03.2011 |

alkaa todella näyttää enemmän kuivan kesän oravalta tai transulta kuin nätiltä naiselta. Siksi kannattaa lihoa muutama kilo mitä enemmän ikää tulee. Tämä on yksi tosiasia elämässä!

Kommentit (55)

Vierailija
22/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan vanhempana. Ne syyt laihuuten on jossain sairaudessa yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa!

Mutta sen sanon että en tosiaankaan rupea enää seittämänkymppisenä stressaamaan ulkonäöstä, jos se jotain häiritsee niin so what? Rypytön naama seittämänkymppisellä kuulostaa lähinnä friikiltä!

Vierailija
24/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuus ei ole kaunista, hoikkuus on. Eli jos on jotain 165cm ja painaa 55kg niin on sopivan hoikka vaikka olisi 60v. Jos taas on 165cm ja painaa 47kg niin on jo liian laiha sitten vähän vanhempana. Joskus uimarannalla näkee näitä yli kuusikymppisiä "oravia", ja kyllä se on aika kaameeta katsottavaa (kroppa varsinkin kun iho on ihan rypyllä).

Vierailija
25/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunottaria ja siinä jotkut muotistylistit mitkä lie lähes poikkeuksetta suosittelivat laiheliineille muutamaa lisäkiloa.Nimeltä mainittiin mm Terry Hatcher ja sit tämä Courtney Cox...muutama lisäkilo kulemma vie iästä heti vuosia pois.

Vierailija
26/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, mitä laihoilla, siksi lihavat vanhukset eivät rypisty niin paljon naamasta. Se on ihan fakta.

Vierailija
27/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman yli sais olla jotta näyttäis parhaalta iäkkäämpänä.

Vierailija
28/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, mitä tarkoitetaan laihalla? Alipainoista? Normaalipainon alarajoilla keikkuvaa?

Ryppyisyys on muuten myös paljon kiinni elämäntavoista ja geeneistä (esim. ihotyyppi). Mä olen 32 eikä vielä ryppyjä, mutta monella saman kokoisella kaverilla on jo isot otsarypyt.

Vierailija
29/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laiha on siis sellainen jonka indeksi on alle 20 mielestäni...todella laiha on sellainen jonka indeksi on lähemmäs 18...hyi olkoon. Nuroi ei vielä ole niin pahan näköinen mut vanhempi alkaa olla.

Vierailija
30/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin myös lihavalla voi olla ryppyjä tai huono iho, tai sitten se on muuten vaan ruma. Ei paljon lisäkilot auta siinä tapauksessa.

Vierailija
31/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytettyään aika ryppyisiä. Liika laihuus ei vaan sovi aikuiselle naiselle. Hoikkuus on eri asia, sellainen terveen näköinen olemus. Kultainen keskitie on tässäkin paras,silloin naamakinn pysyy hyvänä pitkään :)

Vierailija
32/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lommoposkina vanhempana. ei nättiä.

Vierailija
33/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun on pakko myöntää että näyttää nykyään aika karmivalta :( naama mennyt tosi pahan näköiseksi näyttää ihan vanhalta noita-akalta kun on vielä mustaksi värjätty tukkakin.

Vierailija
34/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla kun lihavista sanoo jotain poikkipuolista niin johan älähdetään samantien.

Minkä ihminen voi sille jos se on laiha?

Vierailija
35/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla kun lihavista sanoo jotain poikkipuolista niin johan älähdetään samantien.

Täällähän on päivittäin ketjuja, joissa haukutaan läskejä urakalla. Älä ole tyhmä.

Itse en ole laiha enkä lihava.

Vierailija
36/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on päivittäin ketjuja, joissa haukutaan läskejä urakalla. Älä ole tyhmä.

Mulla ei vaan ole päivittäin aikaa käydä täällä lukemassa teidän läskikeskusteluja. Mutta jatka samaa rataa jos tuntuu paremmalta olla samanlainen kiusaaja kuin ne muutkin.

Vierailija
37/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mua ei enää seitsemänkymppisenä kiinnosta mitä muut ajattelee mun ulkonäöstä.

Vierailija
38/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan ole päivittäin aikaa käydä täällä lukemassa teidän läskikeskusteluja. Mutta jatka samaa rataa jos tuntuu paremmalta olla samanlainen kiusaaja kuin ne muutkin.

ketjuissa kiusaamassa :O

Toin vain esiin, että täällä yhtä lailla haukkuvat lihavat laihoja ja laihat lihavia.

Vierailija
39/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuissa kiusaamassa :O

Toin vain esiin, että täällä yhtä lailla haukkuvat lihavat laihoja ja laihat lihavia.

Tai olettaat toisen olevan tyhmä jos se on sitä mieltä että on typerä haukkua tai arvostella rumasti jonkun ulkonäköä?

Vierailija
40/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 ja en päässyt viime kesänä k 20 baariin kun ei ikä riittänyt. Lompsa oli kotona :)

sitten baariin ilman lompsaa:)