Miksi olet aihe vapaalla?
Minä olen kipeenä ja kaipaan seuraa. Laita viestiin miksi sinä olet aihe vapaalla.
Kommentit (18)
Viihdyttääkseni itseäni näillä vajaaälyisillä jutuilla. Eikä ole muutakaan tekemistä.
Olisiko täällä hyviä vinkkejä punalaputetuista tuotteista vanhuksille, vajaakuntoisille ja toipilaille?
Mikä jukurtti tai vanukas eläkeikäiselle, ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Mikä jukurtti tai vanukas eläkeikäiselle, ideoita?
Vaniljajugurtti ja marjoja siihen. Itse laitan vielä rahkaa. Hyvää tulee.
Tein päivän työt jo aamulla ja kävin ulkoilemassa, sekä kaupassa. Nyt surffaan netissä ja katselen telkkaria ja odotan vaimoa töistä. AV:lla, koska harvalla muulla keskustelupalstalla on yhtä vilkasta.
Odottelen kommentteja toiseen ketjuun. Asiallinen ja tärkeä. Yllätys, yllätys.
Oon eläkkeellä
Palstailija kirjoitti:
Tein päivän työt jo aamulla ja kävin ulkoilemassa, sekä kaupassa. Nyt surffaan netissä ja katselen telkkaria ja odotan vaimoa töistä. AV:lla, koska harvalla muulla keskustelupalstalla on yhtä vilkasta.
Pikku vinkki Onlyfansissa on vielä vilkaampaa ja mielenkiintoisempaa!
tämä porvoon uutispalsta on viihdyttävä ja koukuttava vaikkakin moderointi on ympärikallellaan vihervasemmistoon. on hauska lukea, mitä sohvallamakaaville yh mammoille kuuluu ja eksyy tänne joskus joku muukin
Onko kellään hyviä makarooni reseptiä?
Palstailija kirjoitti:
Vilkasta, kuten sontatunkioilla yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Palstailija kirjoitti:
Vilkasta, kuten sontatunkioilla yleensäkin.
10 000 yhmammaa ja työtöntä lorvijaa ei voi olla väärässä
Aloitin maanantaina ns. kesälomani.
En osaa millään chillata. Koko ajan olo, että tarvitsisi tehdä jotain. Tuleva joulukin jo stressaa. Ja se saaketin laiska puoliso, joka ei ole vienyt romukasojaan useasta pyynnöstä huolimatta pois eteisestä ja keittiöstä. Esim. matkalaukku, jota käytti heinäkuun reissussa on edelleen kaapin oven edessä eteisessä. Tosin nyt sen päällä on sellainen puolen metrin korkuinen kasa puolipitoisia vaatteita... Ja tottakai minun olisi helppo siirtää se pois, mutta eihän prkl koskaan opi, jos aina vain sen roinia ja kasoja salasiivoan. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen.
Vieläkin?
Oon saikulla. Täältä saa moneen asiaan vastareaktion nopeammin kuin privaelämän whatsappyhteyksistä.
Uppista, haluaisiko jotkut vastata?
Ap