Laiha nainen vanhetessaan...
alkaa todella näyttää enemmän kuivan kesän oravalta tai transulta kuin nätiltä naiselta. Siksi kannattaa lihoa muutama kilo mitä enemmän ikää tulee. Tämä on yksi tosiasia elämässä!
Kommentit (55)
mut vastauksissa mainittu aikanen vanheminen, rypyt, on eriasia.
t. 20v, 10 kiloa ylipainoa (ei huomaa muut kuulemma, mut tiedän painoindeksistä) ja nyt tullu silmiin ekat rypyt.
tosin olen tosi stressaantunut ihminen, ja nauran paljon, aiheuttaaks se silmäryppyjä? :P
Se että nauttii elämästään, juo välillä viinia, ulkoilee ja käyttää hyvää kosmetiikkaa. Terv. babyface 34v ;- )
ja arvatkaa mitä, ei vois vähempää kiinnostaa lisäkilon hankkimiset. Repikää siitä, läskit!
t kuivankesän iloinen orava
mä useinkin menen baariin ilman lompsaa - jos vaikka mieheni on mukana niin hänellä on tapana maksaa, ja sitten minulla on baarissa usein niin pieni laukku, että sinne mahtuu vain muutama seteli ja henkilöllisyystodistus, eikä koko lompsaa. En ihmettele, että 37v ei ole erikseen ottanut ajokorttia tms mukaan, kun ei ole olettanut sitä tarvittavan!
Mahtoi kirpasta kun toinen on parikymppisen näköinen vielä 37-vuotiaana. Toivottavasti sinun tilanteesi ei kuitenkaan ole kovin paha :)
mä useinkin menen baariin ilman lompsaa - jos vaikka mieheni on mukana niin hänellä on tapana maksaa, ja sitten minulla on baarissa usein niin pieni laukku, että sinne mahtuu vain muutama seteli ja henkilöllisyystodistus, eikä koko lompsaa. En ihmettele, että 37v ei ole erikseen ottanut ajokorttia tms mukaan, kun ei ole olettanut sitä tarvittavan!
Mahtoi kirpasta kun toinen on parikymppisen näköinen vielä 37-vuotiaana. Toivottavasti sinun tilanteesi ei kuitenkaan ole kovin paha :)
Oon samanikäinen, hoikka ja nuorekas. Mun tytär on 18-vuotias ja erittäin nätti mistä olen ylpeä, mutta en mä haluaisi näyttää enää parikymmpiseltä, en todellakaan. Se olis jotenkin niin koomista, nainen joka ei vanhene :)
k 20 baarissa pokella on velvollisuus tarkistaa ikä helnkilöltä, jonka hän arvelee olevan alle 25-vuotias, eikä minua yhtään haittaa jos minut 37-vuotiaana arvioitaisiin esim 24-vuotiaaksi :)
Sitäpaitsi, otetaa huomioon esim arkitamineissa 30-vuotiaannäköinen voi näyttää paljonkin nuoremmalta juhliin laittautuneena!
että 60 ikävuoden jälkeen 0,5 kg/vuosi pitäisi tulla laihalle kääkälle lisää painoa niin pysyy suht hyvännäköisenä eikä rypyt hyppää silmille.
että 60 ikävuoden jälkeen 0,5 kg/vuosi pitäisi tulla laihalle kääkälle lisää painoa niin pysyy suht hyvännäköisenä eikä rypyt hyppää silmille.
Mikä on niiden nyrkkisääntö, vai onko sellasta ollenkaan?
tyytyväisempi itseeni timminä ja ikäistäni hieman vanhemman näköisenä kuin kasvoista nuoremman ja nätimmän näköisenä ja kropassa viisi kiloa rasvaa vyötäröllä ja reisissä
ihmiset alkavat usein näyttää alkoholisoituneilta, koska naama alkaa pöhöttää? Aivan järkyttävän näköistä ja vielä monilla lihominen tuottaa pullavan kaksois/kolmoisleuan, joka tekee ihmisestä kuin ihmisestä idiootin näköisen. Ehkä se jonkun pullanaaman mielestä on kaunista. Niin se peili vääristää :)
Annas olla kun lihavista sanoo jotain poikkipuolista niin johan älähdetään samantien.
Minkä ihminen voi sille jos se on laiha?
Laihojen solvaamista pidetään jotenkin oikeutetumpana. Kohta tähänkin vastataan, että kyllä lihaviakin solvataan...kyllä, olen samaa mieltä, että solvataan, mutta mielestäni laihoja solvataan paremmalla omallatunnolla ja nimenomaan naiset
nim. tahtomattaan laiha
Niin. Ne teidän ällö-läskit peittää ne rypyt alleen kuten kaiken muunkin inhimillisen.........
Olen kyllä mielestäni nyt yli 65 vuotiaana muutaman kilon pulskempana parempi ihoinen, eikä leukapielet roiku, kuin ihan laihana. Tietenkin kaikki vanhenemme ja se on normaalia, enkä todellakaan laihanakan välittäisi niitä täytteitä käyttää, jota nykyään ihmisten naamoihin laitetaan, ainakin televisiossa. On se normaalia olla vähän sitä rasvaa ihon alla, epänormaalimpaa on niitä pistoksilla täytteitä tökkiä.
nuorilla 20-35 -vuotiailla saavat minut voimaan pahoin päivittäin. Työpaikallani, joka on naisvaltainen, selvästi näkee nuoremman polven läskistymisen. Aivan sama onko se naama rypytön, mutta kun perse on hehtaarikokoa, niin eipä ole kaunista katseltavaa.......joten mieluummin normaalikokoinen nainen hieman rypistyvineen ihoineen kuin valtamerilaivaa muistuttava olemus kera sileiden poskien.
t. Hoikka 40+
kanssa oleva nainen on kaunis rypyistä ja kiloista huolimatta. Kauneus lähtee sisältä päin ;).
laihoja haukutaan ja jos lihavia haukuttaisiin samalla lailla, niin lihavat nostaisivat metakan. Siihen kommentoin, että yhtä lailla täällä myös laihat haukkuvat lihavia(palstalla siis) ja aika tietämätön on, jos ei niitä läskihaukkumaketjuja ole nähnyt. Se on ihan totta, että ketään ei saa kiusata, oli laiha tai lihava, mutta sinä alunperin toin esiin sen olettamuksen, että vain laihoja haukutaan, että minkäs laiha sille voi, johon minä kommentoin, että yhtä lailla lihavia haukutaan palstalla. Plus monia muita ilmiöitä ja asioita. Ei täällä kukaan turvassa ole.