Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha nainen vanhetessaan...

Vierailija
23.03.2011 |

alkaa todella näyttää enemmän kuivan kesän oravalta tai transulta kuin nätiltä naiselta. Siksi kannattaa lihoa muutama kilo mitä enemmän ikää tulee. Tämä on yksi tosiasia elämässä!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että riudun, vaikka laihdutan ihan normaaliapainon keskirajoille.Mulla ei kuulemma ole ollenkaan ryppyjä, ikää 43v.

Vierailija
2/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olkaa RUMIA LÄSKEJÄ ihan keskenänne... "kuivankesänoravatransu" alias kateellisten pilkankohde olen ihan mielelläni ennemmin kuin läski...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ne teidän ällö-läskit peittää ne rypyt alleen kuten kaiken muunkin inhimillisen.........

Vierailija
4/55 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt laihtunut takaisin sen, mitä raskaudesta jäi, ja olen kyllä hoikempana nuoremman näköinen kuin lisäkilojen kanssa. Ryppyjen tuleminen on myös, kuten joku sanoi, yksilöllistä. Itse olen yli 30 ja aika babyface, ei ole myöskään ryppyjä tms, mitä joillain on jo alle kolmekymppisenä.

Myös ihmisen oma tyyli vaikuttaa, millaisia vaatteita käyttää, miten meikkaa, millainen persoona on. Vähän ihmettelen tuota, että laihat/hoikat muka näyttäisivät vanhemmalta, minusta se on juuri päinvastoin! Kaikki kaksoisleuat ja vatsamakkarathan juuri "vanhentavat" ihmistä, ja kyllä hoikka näyttää yleensä nuoremmalta kuin joku pullukka.

Mutta kuten sanoin, kokonaisuus ratkaisee!

Vierailija
5/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on 28-vuotias ja naururypyt näkyy aivan selvästi. Toinen kaveri, pullukampi, on 35-vuotias ja hänellä ei ole rypyn ryppyä.

Vierailija
6/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoja läskejä :)

Vierailija
7/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini on 40v laiha nainen ja näyttää naamastaan ainakin 10v vanhemmalta ja tosi pahalta oikeesti. Mielummin itsekin olen sit muutaman kilon painavampi kuin laihan ja riutuneen näköinen ryppynaama.

Vierailija
8/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vanhainkodissa paljon parempaa hoitoa kuin läski nainen tai mies.

Terveisin läski vanhainkodin hoitaja.

Vierailija
9/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 ja en päässyt viime kesänä k 20 baariin kun ei ikä riittänyt. Lompsa oli kotona :)

Vierailija
10/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just tällainen ylilaiha seitsemänkymppinen. Lisäksi on ikänsä nautiskellut auringosta, joten niitä ryppyjä sitten riittääkin.

Muutama lisäkilo pukisi häntä huomattavasti.

Vierailija
11/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla ei saisi vanhana rypyt näkyä.

Mä haluan elää pitkään ja terveenä, en läskinä ja sairaana sen takia että olen "hyvännäköinen vanhus".

Vierailija
12/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 6 painan siis alle 50kg ja olen 167cm.

Vierailija
13/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis hyvää saada se pari kolme kiloa edes ettei tosiaan näyttäis naama niin kurppaiselta sitten kun alkaa iho vanheta.

Vierailija
14/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti mikä kukkakeppi :D itse olen 160cm ja painan tasan 52kg eikä grammaakaan ylimääräistä.

Vierailija
15/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen todella laiha nainen näyttääkin kyllä kuivalta oravalta vanhetessaan, eikä se ole kaunista. Siis sellainen, jolla painoindeksi jotain 18-19. Mutta normaalipainoinen, hoikka nainen on kauniimpi kuin vähän pyöreämpi, aina, iästä riippumatta. Ja tässä siis puhun suunnilleen painoindeksistä 20-22 (vaikka se nyt ei kaikkea kerrokaan).

Vierailija
16/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis hyvää saada se pari kolme kiloa edes ettei tosiaan näyttäis naama niin kurppaiselta sitten kun alkaa iho vanheta.

kerro vielä miten ne kilot saa sinne naamalle? Pari kiloa, kiitooos!

Vierailija
17/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät tajua miten paljon paremmalta näyttäis kun naama ei olis poskista kuopalla ja ryppyinen. ei siihen kaivata kuin muutamaa lisäkiloa. Laihuus ei kaunista enää vanhemmalla iällä.

Vierailija
18/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää nyt säälittävästi vakuuttaa itselleen olevansa hyvän näköinen.

t. hoikka ja hyväkuntoinen 43 v.

Vierailija
19/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/55 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän paremmalta kuin 5kg laihempana :D painan nyt 53kg ja pituus 160cm...suosittelen teillekin kuivan kesän oraville! Hoikkuus on suotavaa mutta laihuus ei se on oikeesti tosi rumaa etenkin kun täyttää sen 40v, mä olen vielä reilusti alle...ap