Oletteko koskaan olleet näin mustasukkaisia? (lainaus toisesta ketjusta) ?
[quote]
Miksi ette vahdi miehiänne?
Miehiä pitää vahtia ja tarkkailla. Älkee ottako miehiänne itsestäänselvyytenä. Pyykätessänne katsokaa onko siemennestevuotoja alushousuissa. Kaikkea pitää tarkkailla. Tutkikaa taskut, kännykkä, kun mies käy suihkussa.
Älkee ikinä myöntäkö urkkimista. Kaikki poikkeava käytös kielii aina, jostain vosusta.
Yllättäkää mies tulemalla vastaan työpaikalle. Soitelkaa yllättäviin aikoihin työpaikalle. Tarkkailkaa rahan käyttöä. Urkkikaa tiliä.
Käteisen käyttö on vähentynyt. Tiliotteessa saattaa näkyä outoja kahvilakäyntejä.
Pitäkää kiinni miehistänne. Meillä meni onneksi hienosti, kun mies työskentelee nykyään kotonaan silmieni alla. Hän on patologinen valehtelija ja kyltymätön pettäjä.
Mikään ei auta. Ainoastaan systemaattinen tarkkailu. Rakastakaa miehiänne!
[/quote]
Kommentit (28)
työkaverin vaimo (työtön) kävi aina työpaikallamme (kauppa) kyttäämässä hyllyjen välissä mitä miehensä töissä puuhaa. Ensin luulin että on menossa juttusille eikä viitsikään mennä jos miehellä on asiakas. Mutta tuo tapahtui useita kertoja viikossa ja monesti näin että ei mennykään juttusille vaikka miehensä jutteli työkaverin kanssa.
Kerran mies oli lähtenyt kaverinsa kanssa baariin, vaimo tuli myös kyttäämään. Pysytteli baarin nurkissa pimennossa ja sieltä ihmisten takaa seurasi mitä mies tekee.
En epäile hetkeäkään etteikö olisi säännöllisin väliajoin tarkastanut housujen ja takkien taskut ja kännykän.
Hirveetä! :D Tuossa tapauksessa seinät on tosiaan kaatuneet päälle ja koko rakennus romahtanut niskaan. Mikä saa ihmisen noin pehmeeksi?
Siinä vaiheessa kun vielä olimme samassa työpaikassa, kyseinen pari oli hieman päälle parikymppinen eikä heillä edes ollut lapsia. Olen samaa mieltä, ei normaalia eikä tervettä.
tv. työkaverin avovaimon kyttäämistä seurannut
Mun mielestä mustasukkaisuus on nuorten naisten ongelma, yleensä täysin omasta epävarmuudesta johtuva.
kännyyn ei vastais kotona, jne. Silloin käyttäytyisin juuri noin.
En tippaakaan häpeä toimiani. Mies tietää, että tarkkailen epäilyttäviä juttuja. Tilaisuus tekee varkaan, enkä io antaa tilaisuutta.
Mitä järkeä meidän olisi yhdessä olla jos ei luottamus pelaisi?
No tokihan minulla on omat mustasukkaisuuskohtaukset, mutta ne nyt liittyy omiin "traumoihin" edellisistä suhteista, mutta siltikään en usko että mieheni minua ikinä pettäisi.
Ei ainakaan seksin takia, meillä sitä on kuitenkin miltei joka päivä ja joskus useamman kerran päivässäkin.
Enkä nyt omasta mielestäni mikään suohirviökään ole.
Mies ei edes käy baareissa kaveriporukoilla, ja jos käykin tulee ennen kymmentä kotiin. =) Enkä todellakaan ole sanonut että pitää tulla ajoissa, vaan että tulee niin ettei herätä ketään.