G: Mitä syötte Subwayssä?
Mun vakkarileipä menee näin: Kokonainen hunajakauraleipä, vege. Juustoa ja paahdetaan. Kasviksista kaikki paitsi oliivi, tuorekurkku ja jalopeño. Kastikkeeksi Southwest ja hunajasinappi, lisäksi etikkaa. Nam!
Mulla on ollut raskausaikana kauhea himo Subwayhin, onneksi meidän paikkakunnalla ei sellaista ole.
Kommentit (40)
vaikuttaa aika monimutkaiselta. mitä tollaset sörsselileivät maksaa?
Picniciä en enää valitse, kun Subejakin on Suomessa... Ja kauanhan sitä kyllä odotettiinkin!
Mun mielestä ne näyttää niin kamalille ne leivät niiden mainoksissa. Käyn mieluummin Picnicissä, jos tuontyylistä tekee mieli ( harvoin tekee).
mut kun ne näyttää niin kamalilta lölleröiltä :/
No eivät ole yhtään lölleröitä.no mut siltä ne näyttää, paksuilta lölleröiltä
ja aika paksusti näyttää täytettä olevan munkin mielestä, ovat vähän epämielyttävän näköisiä. Kinkkua jotain 10cm, yöks (kuvassa siis näyttäisi olevan).
ja aika paksusti näyttää täytettä olevan munkin mielestä, ovat vähän epämielyttävän näköisiä. Kinkkua jotain 10cm, yöks (kuvassa siis näyttäisi olevan).
Tosin mä oon vähän huono henkilö kertomaan niistä vaihtoehdoista kun oon kasvissyöjä. Pitää valita siis mikä leipä ja sitten ne täytteet. Taululla on eri nimisiä leipiä, esim. tonnikala. Sitten pitää valita paahdetaanko ja haluaako juustoa. Sitten valitaan kasvikset, kastikkeet ja mausteet.
Ei ole valmiina, se on se pointti.
Tosin mä oon vähän huono henkilö kertomaan niistä vaihtoehdoista kun oon kasvissyöjä. Pitää valita siis mikä leipä ja sitten ne täytteet. Taululla on eri nimisiä leipiä, esim. tonnikala. Sitten pitää valita paahdetaanko ja haluaako juustoa. Sitten valitaan kasvikset, kastikkeet ja mausteet.
mulla kyllä vaikuttaa ruoan haluttavuuteen myös ulkonäkö, ei pelkkä maku
joo, varmaan onkin, miksiköhän ne sit laittaa noin ällön näköisen leivän mainokseen? mulla kyllä vaikuttaa ruoan haluttavuuteen myös ulkonäkö, ei pelkkä maku
Varmaan aika monia ihmisiä houkuttaa kinkku, mua ei houkuta.
Siis sellaisia, jotka hermostuvat, jos ei heti tiedä mitä ottaisi.
joo, varmaan onkin, miksiköhän ne sit laittaa noin ällön näköisen leivän mainokseen? mulla kyllä vaikuttaa ruoan haluttavuuteen myös ulkonäkö, ei pelkkä maku
Varmaan aika monia ihmisiä houkuttaa kinkku, mua ei houkuta.
Onko siellä yleensä jotain kärsimättömiä pikkupimuja tiskin takana? Siis sellaisia, jotka hermostuvat, jos ei heti tiedä mitä ottaisi.
Subway-ravintoloita on aika monta Suomessa, vähän vaikea sanoa, millaista henkilökuntaa juuri sun lähimmässä Subissa työskentelee.
kun ne on mun mielestä aika kalliita patongeiksi, mutta hyviä kyllä ovat!
Mulla on aina se vakiotilaus:
Kokojyväleipä Clubilla, juustolla ja majoneesilla, (ennen oli caesar, mut sitä ei enää oo) kaikki muut vihannekset paitsi jalopeno ja suolakurkku, kastikkeen päälle makea sipuli -kastiketta ja namnam
nyt tykkään siitä hunajakauraleivästä ja chipotle kastikkeesta. Salaateista kurkku, salaatti, oliivit, jalapenot, suolakurkku ainakin.
Kananrinta. Juustoa, paahdettuna. Kasviksista kaikki muut paitsi suolakurkku, jalopeno, oliivi ja sipuli. Kevyt majoneesi.
Puolikas parmesan-oregano, kana-teriyaki, juustolla, paahdetaan. Vihanneksista salaatti, kurkku, tomaatti, sipuli. Kastikkeeksi kevytmajoneesi. Kaikki mausteet.
Joka ikinen kerta otan tämän saman, ja mä käyn Subissa varmaan 2 krt viikossa.
Niin, ja jos otan aterian, niin juomaksi Jaffa (vai Fantako siellä on) ja suklaa-cookie.
Kokonainen vegepihvi-subi parmesan-oreganoleivällä. Juustoa, paahdetaan. Kaikki kasvikset paitsi jalopeno. Makeasipulikastike ja valkosipulimajoneesi (ärsyttää, että vaihtoivat valkosipulimurskan majoneesiin...). Pippuria, oreganoa ja etikkaa saa laittaa, ei suolaa tai öljyä.
Olen kasvissyöjä, joten kovin montaa vaihtoehtoa ei Subissa minulle ole. Tämä on kuitenkin ehdoton lempipikaruokani, Mäkissä tai Hesessä en käy koskaan. :)
Paremmat patongit saa kun väsää itse kotona ja kestääkin suht saman aikaa.
Mun vakio:
- Kokojyväleipä
- Kalkkuna
- Normijuusto, ei paahdeta
- Kaikki tuoreet kasvikset paitsi paprika. Lisäks jalapenoa
- Makeasipuli ja Southwest
- Pippuri ja oregano
Kiitos, nam! :)
Kokonainen hunajakaura leipä, kana-teriyaki, tuplajuusto ja paahto, kaikki kasvikset, kevytmajo ja southwest, mustapippuri. Njams!
Perkele.