G: Mitä syötte Subwayssä?
Mun vakkarileipä menee näin: Kokonainen hunajakauraleipä, vege. Juustoa ja paahdetaan. Kasviksista kaikki paitsi oliivi, tuorekurkku ja jalopeño. Kastikkeeksi Southwest ja hunajasinappi, lisäksi etikkaa. Nam!
Mulla on ollut raskausaikana kauhea himo Subwayhin, onneksi meidän paikkakunnalla ei sellaista ole.
Kommentit (40)
Musta ne kaikki on kamalia ja samanlaista pikasafkaa kuin mäkkäri.
makeasipulikastikkeella ja kaikilla vihanneksilla paitsi jalopenoilla. Nam!
Subit on ihan parasta pikaruokaa...
No, en tiedä, kun en käy Mäkkärissä.
Ap
Parmesan-oregano leipä, kokonainen. Grillattu kananrinta, juustolla ja paahdetaan.
Kasviksia vain salaatti, kurkku, tomaatti ja jalapenot. Kastike southwest ja lisäksi etikka. Mausteita pippuri ja oregano. Nams :P
majoneesikastikkeella ja muut veget paitsi oliivit
Ehkä siis silläkin kansalla on vielä toivoa...
Onko muita Subwayn ystäviä?
Puolikas parmesan-oregano teryaki- kanalla
Saa paahtaa ja laittaa juustoa
Kasviksista kaikki muut paitsi oliivi, jalapeno ja paprika
Southwest- ja valkosipulimajoneesit
Ei öljyä, etikkaa eikä mausteita
Parmesan-oregano kokonaisena,kalkkunalla.
Paahdetaan ja juustolla.
Tomaattia,kurkkua,paprikaa ja pippuria.
Southwest
Kiitos
Kokojyväleipä, kaikki kasvikset ja makeasipuli kastike. Ei mausteita.
Seesam leipä, tonnikala ja kastikkeeksi majoneesi. Mukaan kaikki kasvikset... Ja paahdettuna tietysti!
koska kerran menetin hermoni kun mun leipään oli roiskittu ihan päin persettä täytteet ja lisäks se oli rutisteltu murusiksi siihen suojapaperiin.
Tästä suivaantuneena näytin leivän sen tehneelle tytölle ja sanoin et eihän tätä voi syödä, tyttö totesi et voihan.
Enpä o Subwayssa sen jälkeen käyny enkä käy.
kokonainen vaalea patonki, juustoa, paahdetaan, grillattu kananrinta, tomaatti, kurkku, punasipuli, salaatti, paprika, makeasipulikastike ja kevytmajoneesi.
Mun mielestä ne näyttää niin kamalille ne leivät niiden mainoksissa. Käyn mieluummin Picnicissä, jos tuontyylistä tekee mieli ( harvoin tekee).
Picniciä en enää valitse, kun Subejakin on Suomessa... Ja kauanhan sitä kyllä odotettiinkin!
Mun mielestä ne näyttää niin kamalille ne leivät niiden mainoksissa. Käyn mieluummin Picnicissä, jos tuontyylistä tekee mieli ( harvoin tekee).
Picniciä en enää valitse, kun Subejakin on Suomessa... Ja kauanhan sitä kyllä odotettiinkin!
mut kun ne näyttää niin kamalilta lölleröiltä :/
No eivät ole yhtään lölleröitä.
Pekonilla höystettyvä!!! En vain voi enää syödä sitä kun mun iho ei kestä viljaa, BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
mut kun ne näyttää niin kamalilta lölleröiltä :/
No eivät ole yhtään lölleröitä.
ja kana teriyaki sulatejuustolla ja kaikilla muilla kasviksilla paitsi oliiveilla.
Kastikkeiksi se tulinen (chipotele tms.) sekä ranch. Lisäksi mustapippuria, ripauss suolaa ja loraus viinietikkaa.