Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUTAAN OSTAA KISSA TAIKKA KOIRA. =)

Vierailija
22.03.2011 |

Kiltti, lapsiin tottunut, ja suloinen.

Tarjolla olisi mukava lapsiperhe rivitaloasunnosta, yksinoloa ei tule päivän mittaan liikoja - usein joku on paikalla perheestä.

Mielellään pääkaupunkiseudulta.

(En nyt tosissani usko, että tänne sattuisi joku potentiaalinen myyjä paikalle - kunhan vain puran turhautumistani, kun missaamme aina ihanalta tuntuvan, meidän perheeseen juuri sopivan lemmikkieläimen, kun olen koittanut ostaa sellaista mm. apulan palstalta tmv.)

Kiitos, kun sain avautua ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotukissa, joka varmaankin tulee kaipaamaan kaveria jossain vaiheessa niin kuin kissat useinmiten

Vierailija
2/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko valikoivia hinnan, rodun vai minkä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotukissa, joka varmaankin tulee kaipaamaan kaveria jossain vaiheessa niin kuin kissat useinmiten

Uros vai naaras? Minkä rotuinen? Minkä hintainen?

Kaverikin on harkinnassa sen mukaan millainen yksilö meidän perheeseen löydetään. =)

Ap.

Vierailija
4/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnyksellä. 750 eur on hinta. Mulla on myös muita rotukissakontakteja jos tarvitsee, esim. n. 350 eurolla tiedän olevan myynnissä aivan ihanan 2 vuotiaan leikatun uroskissan

Vierailija
5/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etsitkö rotukissaa/koiraa?

Vierailija
6/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten 12 viikkoa minimissään. Oli sitten rotukissa tai ei

Vierailija
7/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk nuori poika. Upea luonne ja lapsiin tottunut. Näyttelykelpoinen eli myös harrastuskissa. Helppohoitoinen, puolipitkä turkki. Vaalea vartalo, ruskeatabbynaamio, siniset silmät. 800 €. Lähellä pääkaupunkiseutua.

Vierailija
8/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiitos muistutuksesta, mutta tämä on kyllä täysin selvä juttu minulle! =)

T. Se, jolla maatiaiskissoja tarjolla

Vierailija
9/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää päättää kumman haluatte. Ei nyt ole ihan sama ottaako kissan vai koiran!

Vierailija
10/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kiinnostunut rotukoirista tai -kissoista, niin kannattaa tutkia eri rotujen omia yhdistyssivuja. Sieltä löytyy tietoa rotujen luonteesta ym. erityisvaateista sekä kasvattajien yhteystiedot ja mahdolliset vapaana olevat pennut.

Kissa ja koira ovat erilaisia eläimiä, siksi kannattaa miettiä tarkkaan kumpi sopii parhaiten perheeseenne.

Vierailija
11/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän birman ja muutaman muunkin rodun PUOLIpitkäkarvainen turkki O N.

Vierailija
12/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös muita rotukissakontakteja jos tarvitsee, esim. n. 350 eurolla tiedän olevan myynnissä aivan ihanan 2 vuotiaan leikatun uroskissan

Uroskissa juuri olisi hyvä - 2-vuotias ja leikattu; kiinnostaisi! Minkä rotuinen kissa tässä on kyseessä?

Ap.

Vierailija
13/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä inkaliljan.devonrex@gmail.com niin kerron lisää

Vierailija
14/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hesy.fi/lemmikkihesysta.htm

Kyllä sieltä voi löytää ihan lapsiperheeseenkin lemmikin.

Vierailija
15/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vieroitettu liian aikaisin, onko käytöshäiriöitä, käykö laatikolla kunnolla jne

Vierailija
16/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vieroitettu liian aikaisin?

Me saatiin meidän kisut kotiin 8 -viikkoisina. Omistajat halusivat antaa se silloin kun olivat lähdössä johonkin matkalle tjtn.

Toinen yritti aluksi (muutaman kuukauden ajan)välillä imeä toisen tissejä. Se tapa saatiin onneksi loppumaan.

Vierailija
17/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöshäiriöitä, siisteysongelmia jne. Ei tietysti kaikilla niitä ole, mutta joillain kyllä

Vierailija
18/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodittomille kissoille ja siellä aina sydän särkyy, kun on niin paljon hylättyjä lemmikkejä. Siellä kyllä työntekijät osaavat kertoa, onko sopivia kisuja paikalla ja onhan tuolla pentujakin aina välillä.

http://koti.phnet.fi/kodittomatkissat/

Vierailija
19/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiria siis. En tiedä vielä montako ja onko narttja vai uroksia. Mutta hyvään kotiin annetaan ainoastaan, ja varmaan laitan ilmoa sitten Apulaan tmv jos ei muuten löydy kotia. Vaikka on niitä jo muutamaa varailtu.

Tosiaan ihan vahinkona syntyvät, mutta varmaan jokunen satanen kuitenkin laitetaan hintaa että eivät ihan minne sattuu laitetaan.

Samasta naapurikoirien salasuhteesta on syntynyt 7 vuotta sitten samanlainen vahinkopentue ja ne koirat on kaikki 6kpl olleet täysin terveitä, fiksuja ja mukavia koiria.

Älkääkä syyttäkö minua tästä huolimattomuudesta, sillä mammakoira ei ole kummallakaan kerralla ollut minun hoidettavanani vaan isäpuoleni, minä vaan olen sitten hoitanut ne karkuunpääsystä syntyneet pennut... :D

Vierailija
20/23 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan maatiaiskissa, ja vkl tulee toinen. Eikä ole ekat kisut jotka ovat meillä eläneet :) aina ollaan saatu ilmaiseksi aivan mahtavia eläimiä.