Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan ammattilaisena/työni asiantuntijana tiedän...

Vierailija
19.04.2026 |

...mitä?

Mikä asia, mitä ehkä ei kaikki tiedä tai ihmisille toisin "mainostetaan", on sinulle selkiytynyt työsi vuoksi? Onko jokin asia sinua järkyttänyt ja et esimerkiksi osta jotain tuotetta tai palvelua koska tiedät asian todellisen laidan?

Tässä oma esimerkki:

Työskentelin ennen valmistumistani kivassa italialaistyyppisessä lounasravintolassa. Pääsin näkemään kuinka oksettavasti ruokaa käsiteltiin ja säilytettiin, vaikka kyseessä oli ns.hieno paikka. En vielä näin 5v jälkeenkään tykkää käydä syömässä missään ravintoloissa. Se näky on syöpynyt silmiini. Esim.ruuanlaittoastioita ei pesty hygienisesti, aineksia sulatettiin ja taas jäädytettiin uudelleen, siisteys keittiössä aivan järkyttävällä tasolla..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä legendaarinen ja kaikkien tiedossa olevakin asia, mutta sanon silti.

Päiväkoti! Olen 32v ja olisi viimeiset hetket päättää yritämmekö mieheni kanssa lasta. Minua kauhistuttaa se, että meidän olisi käytännössä pakko laittaa lapsi jossain vaiheessa päiväkotiin. En usko että pystyisimme rahallisesti edes 3v lasta hoitaa kotona. Ja päiväkotiin et omaa lastani suostuisi laittamaan mistään hinnasta. Päiväkoti on kuin härkätaistelukenttä. Täynnä aggressiivisia, väkivaltaisia, rauhattomia ja ilkeitä lapsia. Muutama "normaali" joihin tämä kaikki sitten suurimmaksi osaksi kohdistuu. Melu sietämätöntä ja työntekijät peloteltu hiljaiseksi.  

Vierailija
2/2 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni työskentelee suomalaisessa lihatuote-valmistamassa. Meillä ei kauoan lihaa enää tämän vuoksi syödä. Vain riistaa ja kalaa itse pyydettynä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän