HALUTAAN OSTAA KISSA TAIKKA KOIRA. =)
Kiltti, lapsiin tottunut, ja suloinen.
Tarjolla olisi mukava lapsiperhe rivitaloasunnosta, yksinoloa ei tule päivän mittaan liikoja - usein joku on paikalla perheestä.
Mielellään pääkaupunkiseudulta.
(En nyt tosissani usko, että tänne sattuisi joku potentiaalinen myyjä paikalle - kunhan vain puran turhautumistani, kun missaamme aina ihanalta tuntuvan, meidän perheeseen juuri sopivan lemmikkieläimen, kun olen koittanut ostaa sellaista mm. apulan palstalta tmv.)
Kiitos, kun sain avautua ?
Kommentit (23)
koiria siis. En tiedä vielä montako ja onko narttja vai uroksia. Mutta hyvään kotiin annetaan ainoastaan, ja varmaan laitan ilmoa sitten Apulaan tmv jos ei muuten löydy kotia. Vaikka on niitä jo muutamaa varailtu. Tosiaan ihan vahinkona syntyvät, mutta varmaan jokunen satanen kuitenkin laitetaan hintaa että eivät ihan minne sattuu laitetaan. Samasta naapurikoirien salasuhteesta on syntynyt 7 vuotta sitten samanlainen vahinkopentue ja ne koirat on kaikki 6kpl olleet täysin terveitä, fiksuja ja mukavia koiria. Älkääkä syyttäkö minua tästä huolimattomuudesta, sillä mammakoira ei ole kummallakaan kerralla ollut minun hoidettavanani vaan isäpuoleni, minä vaan olen sitten hoitanut ne karkuunpääsystä syntyneet pennut... :D
Kissa löytyy joka pitää ihmisistä...noin reilun vuoden ikäinen "jättiläinen" jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. venni.teittinen@hotmail.com
että kun sattuu "vahinkopentua" sopivasti kun tarvii hieman ylimääräistä rahaa? Ja ihan "muutama satanen" hinnaksi? Vahingoista? Just joo.