Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tyhmää jos häissä ei ole alkoholitarjoilua?

Vierailija
21.03.2011 |

Sen enempään kuin maljan kohotuksen aikana. Ei kiinnostais kustantaa toisten kännejä, varsinkaan kun sitä ylimääräistä ei pahemmin ole.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just sen takia, että haluttiin oikeasti ihan just sellaset häät mitkä oli meidän näköiset.

Ja ei sinne yksikään vieras tylsyyteen nukahtanut.

Eikä meillä ollut mitään leikkejä tms. Ihan vaan rentoa yhdessä oloa :) Ja ainakin näin morsiammena sanoisin että meidän häät oli ihanat :)

Vierailija
42/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään pakollinen nautintoaine edes häissä. Minusta olis tyhmää jos laittaisitte vähäiset rahanne tai jopa ottaisitte lainaa viinatajoilua varten. Jos vieras on niin alkoholisti ettei kestä ilman viinaa yksiä häitä niin menköön baariin ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei uskalleta pitää oman näköisiä juhlia edes omissa häissä!

Minun mielestä saa tarjota vaikka mäkkärin ruokaa siellä häissä jos se on sitä mitä hääpari haluaa ja juomana voi olla pelkkä vesi.

Meidän häissä oli ainakin paljon sellaisia miehen sukulaisia joita en koskaan ollut tavannut ja halusinkin meidän häistä sellaiset joista välittyy meidän persoona. Enkä halunnut että meidän häät on tasan samanlaiset kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
44/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin että jatkoille siitä, en puhunt kylpylästä heti ensimmäisenä. Lisäksi, tottakai haluamme jakaa tärkeän päivämme niitten tärkeimpien kanssa, emme sen takia ala pitämään pienempiä häitä tai pelkkää kahvitusta kun vieraat eivät saa alkoholia. Mä haluan että meijän päivän saa jakaa meijän kanssamme rakkaimmat, ja rakkaimmat kyllä ymmärtävät ainakin toivon mukaan että meidän häämme ovat meidänlaiset. Kirkko on varattu 15.30 joten häitä on vaikea aloittaa aikasemmi, ja tuo aika oli sille päivälle ensimmäinen vapaana oleva ja se päivä on meille merkityksellinen joten sen päivän se pitää olla.

Vierailija
45/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä välissä kiitän kuitenkin niin positiivista kuin negatiivistakin vastauksista :)

Vierailija
46/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuun kuuluu myös lestadiolaisia, körttejä sun muita heränneitä. Illallisella tarjottiin normaalit eli rajatut ruokajuomat. Ja illallisen jälkeen kaverit ja hääpari pitivät omat jatkot, ensin hotellihuoneessa ja sitten alakerran baarissa. Minusta se, että jokainen ostaa omat juomansa baarista on ihan ok tapa. Ehkä se liittyy nyt siihenkin, ettei kenelläkään lähipiiristäni ole niin tiukkaa, että yksi baari-ilta vaikuttaisi talouteen mitenkään. Jatkoja ei tietysti kannata mainostaa julkisesti, muuten siellä on se puoli sukua.

Vierailija
47/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä kestä selvinpäin... no, en nyt ikinä ole häissä ihan lärvejä vetänyt,enkä muutenkaan kova ryyppäämään, mutta kyllä ne niin kamalia tilaisuuksia (sori vaan)ovat ettei aivan selvin päin kestäisi.

Vierailija
48/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä kestä selvinpäin... no, en nyt ikinä ole häissä ihan lärvejä vetänyt,enkä muutenkaan kova ryyppäämään, mutta kyllä ne niin kamalia tilaisuuksia (sori vaan)ovat ettei aivan selvin päin kestäisi.

Ei sitä pönötystä, "hauskoja" leikkejä, "näppäriä" puheita yms. ohjelmanumeroita kyllä ihan mehulinjalla kestä... :)

Vierailija
49/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvioi hääkutsuja sen perusteella että tuleekohan minulla olemaan hauskaa vai ei. Menen häihin joihin minut on kutsuttu, jos suinkin pääsen.

Ottaisin lapset mukaan (jos ne olisi kutsuttu) ja lähtisin noin seitsemän - puoli kahdeksan maissa (matkasta riippuen) laittaakseni lapset nukkumaan.

Minulla on paljon hauskempaa alkoholillisissa häissä, mutta pidän kyllä hääparia häiden ytimenä ja ymmärrän jos he eivät halua alkoholia osaksi hääpäiväänsä. Olen ollutkin alkoholittomissa häissä. Ei niissä hirveän hauskaa ollut, muttei mitenkään hirveääkään. Kerrankos sitä nyt on muutaman tunnin lauantai-iltapäivänä ilman alkoholia.

Vierailija
50/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse muutamasta tunnista iltapäivällä. Mutta jos toivotaan vieraiden viihtyvän koko illan, niin harkitsisin kaksi kertaa...

Kyllä me varmaan hilppaistaisi heti ruoan ja pakollisten kuvioiden jälkeen jonnekin ihan muualle nauttimaan pari viinilasillista tai drinksua kun kerrankin ykköset päällä yhdessä liikenteeseen päästään...

Kerrankos sitä nyt on muutaman tunnin lauantai-iltapäivänä ilman alkoholia.

Vierailija
51/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttimaan hääparin rakkauden virallistamista, enkä juomaan viinaa.

Ja minusta on supernoloa ja epäkunnioittavaa olla toisten häissä kännissä..

Vierailija
52/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen on vain tylsä jollei ilman alkoholia pärjää. Vähän positiivista mieltä peliin ja siinä se. Menette vaikka sen porukan kanssa mikä sinne illaksi jaa niitten "vanhusten" lähdettyä niin jatkamaan iltaanne jonnekkin ravintolaan?

Vierailija
53/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi me muut osaamme ottaa ihan kohtuudella.

Ja minusta on supernoloa ja epäkunnioittavaa olla toisten häissä kännissä..

Vierailija
54/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen on vain tylsä jollei ilman alkoholia pärjää.

Mut kuten joku tossa totesi niin ne häät on usein todella tylsiä tilaisuuksia muutenkin, sori vaan.

Vierailija
55/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuten joku tossa totesi niin ne häät on usein todella tylsiä tilaisuuksia muutenkin, sori vaan.

sinä olla tylsä ihminen. Kaikkien tilaisuudet eivät välttämättä ole tylsiä jos ohjelmaa on järjestetty. Niissä häissä missä sinä olet ollut on joku ohjelman puutetta tai sitten ohjelmaa on ollut, mutta olet vain tylsä etkä missään nimessä halua osallistua niihin saatikaan kokea että ne voisivatkin olla hauskaa jos antais vaan mennä.

Vierailija
56/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi sanoa jonkun häitä tylsiksi, kun kyse on kuitenkin kahden ihmisen rakkauden juhlistamisesta?

Ja kyllä olen ollut häissä missä ei ole ollut alkoholi tarjoilua ja minusta se on ollut ihan ok.

Vierailija
57/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen juonut alkoholia uutena vuotena, että ei voi juopoksi haukkua. Mutta minusta isoon juhlaan kuuluu myös juhlajuomat. Ensi viikonloppuna onkin kivat juhlat tiedossa.

Olen ollut yksissä alkoholittomissa häissä. Kahvikutsut ovat ok, mutta ei kukaan niillä muutenkaan koko päivää viihdy.

Vierailija
58/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista ja laittakaa niitä ihmeessä lisää. Tässä vaiheessa mä siirryn vauvelin unten maille laittoon :)

Vierailija
59/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paritkymmenet häät viime vuosina vierailleena en vaan enää jaksa edes väkisin hymyillä niille ryöstöille, Tuttu juttu- yms, leikeille, morsiamen/sulhasen säären/ihan minkä vaan tunnistukselle, tuolileikeille yms. "hassun hauskoille" ohjelmanumeroille.

sinä olla tylsä ihminen. Kaikkien tilaisuudet eivät välttämättä ole tylsiä jos ohjelmaa on järjestetty. Niissä häissä missä sinä olet ollut on joku ohjelman puutetta tai sitten ohjelmaa on ollut, mutta olet vain tylsä etkä missään nimessä halua osallistua niihin saatikaan kokea että ne voisivatkin olla hauskaa jos antais vaan mennä.

Vierailija
60/73 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla näyttää olevan hyvin selkeä kanta asiaan, joten miks kyselet aiheesta täällä? nämä vastaukset kun tuskin kuirtenkaan vaikuttavat teidän häittenne kulkuun.