Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vanhemmilla omat tietokoneet tai kuinka monta konetta? ev

Vierailija
21.03.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja lapsella 2 konetta kummallakin, miehella 1.

Vierailija
2/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oma läppäri joka osin yhteiskäytössä (miehellä ja pojalla tähän omat profiilit) ja sit on pöytäkone joka lähinnä pojan käytössä. Käytännössä jokaisella siis omat koneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkelle "vaan" kolme läppäriä, mun, miehen ja yks tukiasema. Toki pleikalla pääsee nettiin myös ja lapsille just kummisetä toi muumiläppärin (sitä ei vissiin lasketa ;) ).

Vierailija
4/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä molemmat kilpailevat mun (työ)koneestani. Miehellä on niin tiukat suojaukset (työ)koneellaan että sen käyttäminen on hidasta ja hankalaa, ja miniläppäri taas jotenkin pätkii meidän langattomassa verkossa.

Vierailija
5/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiakin on kahdeksan. Minulla oma kunnon pöytäkone vempaimineen (teen töitä kotona), miehellä läppäri (työn puolesta paljon matkoilla), 19v tytöllä oma läppäri jonka ostanut omilla rahoilla.

Sitten on neljä pelikonetta muille lapsille, joista kaksi on todella huippuja ja kaksi aika vanhaa jo, eikä niissä ole nettiä. Netittömillä vanhemmilla koneilla ovat alle kouluikäiset lapset.

Vierailija
6/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset sekä lapset 7 ja 2 v.

Molemmat tekeät töitä päivät pitkät tietokoneella, joten kotona ei ole tarvetta tuijottaa ruutua koko iltaa. Esikoiselle lienee hankittava viiden vuoden sisällä oma kone.

Vierailija
7/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketa, meillä on vain yksi tietokone, joka sekin on läppäri.

Vierailija
8/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannettava ja pöytäkone, lapsella pöytäkone).

Vierailija
9/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla omat lapparit ja omat iPadit.

Lisaksi kummallakin kannettavat tyokoneet.

Ma kaytan kotona lahinna iPadia ja lapset kayttaa mun kotilapparia.

Vierailija
10/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytäkonetta ja kaksi läppäriä. Kaksi läppäriä on tulossa lisää.

Vierailija
11/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opsikelevalla pojalla. Jota tosin saa lainata, jos on tarvetta. Miehen konetta ei saa muut käyttää, kun on työsalaisuuksia yms eli on työpaikan omaisuutta.

Sitten on vanha pöytäkone ja yksi läppäri.

Vierailija
12/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietokoneita on 5.

Koirallekin olis oma jos se osais ja tajuais.

Vierailija
13/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju. Tietsikoita on nurkat täynnä, mutta "ei meidän nico-petteri käytä tietsikkaa kuin kerran kuussa puoli tuntia".

Voi hyvää päivää!!!

Vierailija
14/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma, miehellä omansa, yhteinen huippuluokan työkone, lapsilla 16 ja 13 vuotta molemmilla omat ja kesällä pesinee tänne vielä yksi lisää kun kuopus täyttää 10.

Vierailija
15/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi ja 5v vanha. Miehellä uudehko pöytäkone ja työläppäri. Lapsi ei käytä tietsikkaa vielä. Pärjättäisiin kyllä varmaan ihan yhdelläkin koneella.

Vierailija
16/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellä on kokoa 6 hlö, lapset 17,15,10 ja 5. Lapset ei tosiaan meillä kovin tätä koventta käytä. Se ei tosiaan ole pakollista vielä nykyäänkään.

Vierailija
17/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään halpoja markettikoneita, vaan kunnon pelikoneita.yksi ihan huippu macbook pro, joka on minun käytössä. sekä lapsella oma pelikone

eikä mitään halpoja markettikoneita, vaan kunnon pelikoneita.yksi ihan huippu macbook pro, joka on minun käytössä. sekä lapsella oma pelikone

toimii ihan yhtä hyvin kuin epävakaa monesta palasta koottu, jossa on halpaosia korvaamassa muka liian kalliita "palikoita".

Vierailija
18/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi miehellä pöytäkone ja navetalla tietokone, joka yhdistetty valvontakameroihin.

Vierailija
19/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä vanhemmilla on työläppärit, mutta harvoin niitä kotiin tuodaan, joskus kyllä jos tarvitsee jotain ohjelmaa mitä ei kotikoneesta löydy.

Aika järkyttynyt olen kyllä siitä, miten kauhean paljon ihmisillä on tietokoneita kotona!!!

Vierailija
20/30 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yksi pöytäkoneen keskusyksikkö isolla tv-käytössä olevalla näytöllä. Kolmantena kannettavana on miehen työkone ja molempien vanhempien kännyköistä pääsee nettiin. Lisäksi kannettaviin on kummallakin omat ulkoiset kovalevyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme