Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, jos 10-vuotias poika nukkuu säännöllisesti äitinsä vieressä?

Vierailija
21.03.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla empatiakyvytön juntti tai psykopaatti jos ei 4-10 vuotiasta anna silloin tällöin tulla nukkumaan viereen

Vierailija
22/23 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei sitten lapsi olisi todella kohdannut jotain traumatisoivaa elämässään. Mutta noin muuten minusta pitää riittää, että turvaa ja seuraa tankataan päiväaikaan, yöllä pitäisi olla ihan riittävän turvallinen tunne.

Kuitenkin 10v on viimeisiä aikoja, kun mun mielestä pitää alkaa hivuttautua omaa petiä kohden. Mä en itse tykkää ajatuksesta, että mun vieressä on märkiä unia näkevä puberteetti-ikäinen lapsi.

Kertoo vain susta tämä, NAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ainakin oma lapsi (nyt 13v)  kömpii joskus viereen kyllä sen ikäiset voi vielä tulla viereen mutta ei kuitenkaan joka päivä tule joka päiväinen vieressä nukkuminen loppui 11-vuotiaana tällä hetkellä on todella reipas poika ja hyvä tulevaisuus edessä toisaalta kyllä öisen viereen kömpimisen pitää loppua meidän perheessä vähintään 15- vuotiaana no tuskin enää 15v kehtaa kömpiä äidin viereen öisin tai no eihän siinä mitään pahaa ole meidän lapsilla tulee kyllä olemaan hyvä tulevaisuus edessä,annetaan aina tulla viereen ja 15-vuotiiana ja vanhempana myös mutta säännöllisesti ainakin minun viereen en tiedä heidän isästä ja nyt 13-vuotiaan pitää vähentää viereen kömpimistä koska hänelle tulee pikku sisarus joten katsotaan miten se menee yksin nukkuminen jos ei mene alkuunkaan hyvin niin pitää varmaan hommata joku patja siihen meidän sängyn viereen että voi siihen sitten yöllä tulla ja olla herättämättä vauva

Eikö sun koneesta löydy pistettä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi