Miesystäväni ei kestä kun 8 v poikani
tulee aamulla viereemme nukkumaan, saman peiton alle kanssani ja halaa minua. MITÄ MIELTÄ???
Kommentit (28)
nukkumaan meidän kanssa. Aamulla saa kyllä tulla ihan vapaasti siihen köllimään. Syynä tähän on yksinkertaisesti se, että tyttö on erittäin rauhaton nukkuja, omassa sängyssäänkin pyörii niin, että seinä vaan paukkuu.
Oma tyttöni nukkui ainakin 4-vuotiaaksi joka yö samassa sängyssä, nyt ei tule kuin korkeintaan silloin, kun on kipeänä.
meillä 7-vuotias poika menee täysin luontevasti mieheni syliin halattavaksi ja mieheni ottaa pojan tai 8-vuotiaan tyttäreni yhtä luontevasti lähelleen. en voisi kuvitellakaan tilannetta, jossa mies ei ymmärtäisi, että pienet lapset tarvitsevat läheisyyttä.
tulee usein viereemme nukkumaan aamuisin, hän asuu vuokralla autotallissa. Monesti kuuntelemme aamuisin levyjä ja juttelemme tyttöjen juttuja. Jos mun poikaystävällä olisi jotain sitä vastaann niin veli luultavasti löisi nyrkillä ohtaan.
Elämme kuitenkin siinä tilanteessa ettei veli asu ikuisesti luonamme. Tämä on harvinaista aikaa luoda voimakkaampi side perheeseen. Kyllä sitä myöhemmin kerkeää köllötellä miehensä vierellä aamuisin kahdestaankin.
tuon tarvitse olla mitään miesystävä/äitipuoli-höpinää, on vaan oikeasti ihmisiä, jotka eivät halua nukkua lasten kanssa.
Minulla on 4 lasta. Kun ovat 2-v täyttäneet, ovat nukkuneet yönsä aina omassa sängyssä. Olivatpa kipeinä tai mitä tahansa, en halua heitä minun sänkyyni. Eikä kyse ole siitä, ettenkö rakasta tai välitä, en vaan yksinkertaisesti halua heitä siihen viereen.
En usko, että lapset ovat kokeneet sitä negatiivisena tai heidän kehitystään mitenkään vaarantavana koska sitä hellyyttä ja syliä saa kyllä muulloinkin kuin nukkuessa. Normaalisti kun yö nukutaan eikä äidin viereen kiivetä yöksi tankkaamaan haleja, niille pitäisi löytyä päivälläkin aikaa. Tajuan miltä heistä tuntuu, jotka eivät oikeasti halua lasta viereensä. Minusta ajatuskin siitä, että koulu-ikäinen oma lapseni tulisi yöllä viereen, on todella ahdistava.
Pidä sinä poikasi puolta!!! Miehellä on ongelma, älä anna sen koitua poikasi ongelmaksi.
tuon tarvitse olla mitään miesystävä/äitipuoli-höpinää, on vaan oikeasti ihmisiä, jotka eivät halua nukkua lasten kanssa. Minulla on 4 lasta. Kun ovat 2-v täyttäneet, ovat nukkuneet yönsä aina omassa sängyssä. Olivatpa kipeinä tai mitä tahansa, en halua heitä minun sänkyyni. Eikä kyse ole siitä, ettenkö rakasta tai välitä, en vaan yksinkertaisesti halua heitä siihen viereen. En usko, että lapset ovat kokeneet sitä negatiivisena tai heidän kehitystään mitenkään vaarantavana koska sitä hellyyttä ja syliä saa kyllä muulloinkin kuin nukkuessa. Normaalisti kun yö nukutaan eikä äidin viereen kiivetä yöksi tankkaamaan haleja, niille pitäisi löytyä päivälläkin aikaa. Tajuan miltä heistä tuntuu, jotka eivät oikeasti halua lasta viereensä. Minusta ajatuskin siitä, että koulu-ikäinen oma lapseni tulisi yöllä viereen, on todella ahdistava.
Ei kai tässä mistään koko yön nukkumisesta ollutkaan kyse.
tuon tarvitse olla mitään miesystävä/äitipuoli-höpinää, on vaan oikeasti ihmisiä, jotka eivät halua nukkua lasten kanssa. Minulla on 4 lasta. Kun ovat 2-v täyttäneet, ovat nukkuneet yönsä aina omassa sängyssä. Olivatpa kipeinä tai mitä tahansa, en halua heitä minun sänkyyni. Eikä kyse ole siitä, ettenkö rakasta tai välitä, en vaan yksinkertaisesti halua heitä siihen viereen. En usko, että lapset ovat kokeneet sitä negatiivisena tai heidän kehitystään mitenkään vaarantavana koska sitä hellyyttä ja syliä saa kyllä muulloinkin kuin nukkuessa. Minusta ajatuskin siitä, että koulu-ikäinen oma lapseni tulisi yöllä viereen, on todella ahdistava.
Minusta tuo kuulostaa todella kieroutuneelta. Miksi ihmeessä et pysty nukkumaan lastesi kanssa? En vaan pysty käsittämään!?
Miksi olet pariutunut miehen kanssa, jolla lapsia, jos et heidän ehdoillaan kykene elämään.
Minunkin pieni poikani on joutunut kärsimään sinunlaisesi "äitipuolen vuoksi".
Oli isällään vain muutaman yön kuukaudessa (isän valinta, äitipuolen painostuksella) ja öisin usein näki painajaisia ja pelkäsi kummallisia ääniä jne.
Olisi halunnut mennä isän kainaloon turvaan, mutta "ihana" naikkonen kielsi, koska hän ei kokenut sitä luontevaksi, kun ei ole kyseessä HÄNEN lapsi.
Tilanne johti siihen, ettei lapsi halunnut enää mennä isälleen. Minä yritin ensin nätisti puhua järkeä ja lopulta sitten ilmoitin, että ellei isä kykene laittamaan lapsen tarpeita nalkuttavan akkansa edelle, niin minä en lasta sinne pakota.
Kävimme jopa keskustelemassa lastenvalvojalla tilanteesta ja sielläkin puhuivat isälle järkeä.
Tilanne helpottanut pikkuhiljaa jonkin verran, mutta edelleenkään ei saa yöllä mennä isän viereen.
Meillä taas kotona ihan toisin. Molemmilla pieni koululainen edellisistä liitoista ja lapset tulevat useinkin aamusta (ja saa tulla toki yölläkin) viereen, eikä haittaa yhtään kumpaakaan.