Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: Katson alaspäin liikunnallisesti lahjattomia ja laiskoja ihmisiä.

Vierailija
20.03.2011 |

Arvostan sporttisia, reippaita, ulkoilmaihmisiä enemmän kuin laiskoja, lahjattomia sohvaperunoita.

Ymmärrän kyllä, että iän ja sairauksien myötä liikunnallisuus vähenee, mutta terveillä 20-40 vuotiailla ei mielestäni mitään syytä olla liikkumatta ja pitämättä fyysiestä kunnostaan huolta useamman kerran viikossa. Yksi kävelylenkki kerran viikossa ei todellakaan riitä ylläpitämään aerobista kuntoa, puhumattakaan sen kohottamisesta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostelee toisia ihmisiä.

Vierailija
2/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea ja menestystä vain:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että ihminen joka halveksii muita ihmisiä, jotka poikkeavat hänen omasta maailmankuvastaan, ovat aika yksinkertaisia ja siksi säälin heitä.

Vierailija
4/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kait niin tekee (paitsi ne laiskat) mutta kukaan ei sano sitä ääneen. Olen samoilla linjoilla mutta annan kaikkien kukkien kukkia, jotkut urheilee toiset ei, ihmettelen vaan miksi ei.

Vierailija
5/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kait niin tekee (paitsi ne laiskat) mutta kukaan ei sano sitä ääneen. Olen samoilla linjoilla mutta annan kaikkien kukkien kukkia, jotkut urheilee toiset ei, ihmettelen vaan miksi ei.

Vierailija
6/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kyse kömpelyydestä vai mistä?

Vierailija
7/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä liikuntavammaisiakin sitten. Alaspäinkatsominen on kätevämpääkin, kun toinen istuu pyörätuolissa. =) Hyvät sulle, vaikutat hyvältä tyypiltä ap.

Vierailija
8/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostelee toisia ihmisiä.

Vierailija
9/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=laiska? Tietojeni mukaan muitakin harrastuksia on olemassa kuin liikkumiseen tai urheiluun liittyvät.

Vierailija
10/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihini. Jokainen ihminen tekee ihan itse elämänsä valinnat. Ei se mun elämäkään niin täydellistä ole, että oikeuttaisi ylenkatseeseen.

Vierailija
11/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä hän tarkoittaa liikunnallisella lahjattomuudella. Tuo kun on kätevästi listattu ihan vain samaan listaan laiskuuden ja sohvaperunana olemisen kanssa. Onko ap:llä näiden eri sanojen välissä ihan vain yhtäläisyysmerkit, vai näkeekö hän niissä jotain eroja esim. siinä mikä on minkäkin syytä ja mikä seurausta.

Vierailija
12/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät vähän väliä lenkillä sen sijaan että kävisivät töissä, vapaa-aikana olisivat lastensa kanssa ja iltaisin tekisivät väitöskirjaa.

Vierailija
13/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin moni 20-30-vuotias on surkeassa fyysisessä kunnossa, oli sitten normaalipainoinen tai ylipainoinen.

Itse olen 44 ja mielestäni hyvässä kunnossa. Mikään urheiluhullu en ole ja onpa ollut vuosia, jolloin olen vähemmän liikkunut. Nyt olen nelisen vuotta juossut useamman km:n lenkkejä 3-5 kertaa viikossa enkä tunne itseäni lainkaan raihnaiseksi.

Kannattaisi kyllä jo nuorempana huolehtia siitä kunnosta. Muuten kyllä vanhenee ennen aikojaan ja tulee kaikenlaista kremppaa.

Vierailija
14/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, jota voit katsoa alaspäin :).

Laiska en tosin ole...

Vierailija
15/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän täytyy käydä lenkillä ja salilla ja muissa riennoissa koska eivät kärrää multaa ja hakkaa halkoja ja harrasta muuta hyödyllistä.

Onhan sekin yksi elämäntapa.

Vierailija
16/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalliset naiset on yleensä rumia. Näivettyneitä ja pienirintaisia. Varsinkin + 40v kuivat akat kamalaa katsottavaa.

Vierailija
17/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän kyllä, että tästä pitäisi pyrkiä eroon. Ehkä ap:nkin kannattaisi koettaa parantua ihmisenä.

Vierailija
18/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäitä ihmisiä, käyvät sitten salilla tai eivät.

Vierailija
19/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän kyllä, että tästä pitäisi pyrkiä eroon. Ehkä ap:nkin kannattaisi koettaa parantua ihmisenä.

Mistä tunnistat tyhmän ja lahjattoman ihmisen?

(Ehkäpä tästä tyhmästä kysymyksestä :D)

Vierailija
20/42 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia itseäni lyhyempiä ihmisiä. Tai jos ne istuvat tai muuten ovat matalammalla. Ihan käytännön syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi