Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on kiva lukea, vaikkei tarvitsisi paetakkaan mitään.

-Mies

Vierailija
2/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vessamaratonien syistä en osaa sanoa, mutta itsellä on peräpukamia ja erilaisia neurooseja, joiden takia kuluu usein juuri se 30-45 minuuttia.

ei se peräreikä tuolla äkertämisellä parane.

Mä en tajua näitä jotka menee ns kellon kanssa vessaan eli katsoo että hei nyt on aamupaskan aika. Miksei voi mennä sitten kun alkaa olla jo housussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu laadusta että istuuko mies sen vartin vai 45 minsaa vessassa. :D vartti siellä yleensä ainakin menee, onneks on 2 vessaa. Ei tarvii odotella jos itelle hätä iskee.

Vierailija
4/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vähän tuota vikaa miehellä. Tänäänkin kun tulin töistä, mies oli painellut suoraan kotin tultuaan vessaan läppärin kanssa. Kun tulin yli puoli tuntia myöhemmin kotiin, äijä istui pöntöllä surffailemassa ja oli "kiireessään" jopa unohtanut laskea välikannen kiinni. * Huoh* Housut oli sentään hoksannut laskea alas.

Meillä asia ei ole ongelma sikäli, että nuorinkin on koululainen, eikä lastenhoito tai lähdöt viivästy miehen istuntojen vuoksi. Mutta olen kyllä uhannut kertoa esimiehelle, että työläppäri vierailee lähes päivittäin paskaistunnoissa.

Sikälikin mieheni tapaus eroaa monesta muusta, että hänellä ei ole peräpukamia, eikä vatsa kovalla. Ja hän ulostaa pari kertaa PÄIVÄSSÄ. Töissä ei kuulemma mene niin kauan aikaa. Ja omaa aikaa miehellä on ihan reilusti nykyään. Eli jotain mystistä testosteroni- tai y-kromosomijuttua tähän täytynee liittyä...

Vierailija
5/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kanssa piti viestiä salassa, eipä ihme että istunnot alkoi venymään vessassa

Vierailija
6/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä sana, tuo kuvaa kaiken :DD

Tästä ketjusta voisi jo tehdä juttuvinkin johonkin, täyttä asiaa :P

Vierailija
7/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kunnon äijä, niin sellaisen lihansyöjän paskajöötin pusertamisessa kyllä vierähtää helposti vähintään puoli tuntia.

Vierailija
8/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ihmeessä siellä voi viihtyä niin kauan! Itse, kun olen saanut asiani toimitettua, haluan ehdottomasti päästä mahdollisimman nopeasti pois. Kakkainen pylly on mukava pyyhkiä samantien eikä se hajukaan niin kiva ole. Meillä mies ottaa aamupaskalle kahvikupinkin mukaan. Onpa nautinnollinen kahvihetki.

Vierailija
9/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuollainen mies. Ei tarvitse vielä edes pakoilla mitään, kun ei joudu siivoamaan tai vahtimaan lapsia (ei ole) ja omaa aikaa riittää takuulla joka päivä.

Mutta, istuu silti ihan älyttömän kauan vessassa. Välillä täytyy hoputtaa sitä pois, koska itsekin on toisinaan päästävä vessaan (meillä vain yksi vessa), ja itsellä menee se hetki vessassa, koska yleensä menen vasta kuin on hätä.

Mutta tuo on todellakin joku miesten juttu, koska hyvin monen kaverinikin mies tekee tuota samaa, eli istuu vessassa ihan sika kauan.

Vierailija
10/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa, eikä sitäkään suoda.

Vähemmästäkin saa ummetusta.

Vierailija
11/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuuluu niihin jotka jäävät odottamaan "koska se viimeinen kakkara tipahtaa". Miehesi tuskin on muutenkaan kovin oma-aloitteinen ja itsenäiseen työskentelyyn kykenevä. Tuskin kovin kätevä käsistäänkään. Näitä on paljon joukossamme.

Vierailija
12/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jakomäessä ei ole ovea vessassa ollenkaan.Ei siellä kauaa viitti istuu kun kaikki kattoo.Röökin vedän siellä ja teen veikkaukset ja loton. sit pyyhin perseeni.Usein juttelen sieltä muijalle keittiöön kun vessasta on hyvä näköyhteys sinne kun ei ole ovea.Hajut vähä leviää ympäri kämppää mut ei kuulemma haittaa,paitsi jos on vääntänyt krapulapaskat. Sit joutuu kyllä tuulettaa ja laittaa partsin ovi auki.Sehän savi on vaan kerransyötyä sapuskaa.Ei se ketään haittaa.

Vierailija
13/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanpa hiukan myös miesnäkökulmaa asiaan. Minulla aika menee ainakin siihen, että hankaan välilihaani lavuaarin kulmaan samalla kun masturboin nahkaiset niittihanskat kädessäni. On se vaan niin mukavaa puuhaa, että helposti puoli tuntia vierähtää. Sitten lopuksi hoidan sen paskantamisen, siihen menee n. 2min.

Vierailija
14/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ota kännyä mukaan,lehtipinon kylläkin. Ja ei ikinä kuskaa sanomalehtiä pois,saisivat olla vaikka vuoden lattialla levällään. Ja meidän ukko päättää mennä paskalle aina,kun olis lähtö/kiire jonnekin. Ärsyttävää. Minä en saisi millään kulumaan puolta tuntia vessassa,johan siinä pukamat tulisi.

Vierailija
15/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia ne siellä varmaan istuu. Ja vieläpä hyvällä tekosyyllä saavat lukea netistä mitä vaan.

Vierailija
16/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne piti saada aina guitar player-lehti mukaan. Tai sitten se vaan pakeni mua, olihan se suhde aika huono muutenkin ja erokin tuli.

Nykyinen ukko käyttää aikaa jonkun 10-20 min iphonen kanssa, tykkää enemmän mun seurasta;)

Vierailija
17/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän kans vessassa istuva nainen ilmoittautuu tukemaan pitkän paskan miehiä...aiemmin en vaan ole tajunnu, että siinä olis mitään erikoista :)

Vierailija
18/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikahdun myös nauruun tästä ketjusta.

MIelikuva: mies tekstailee romanttisesti ja kiihkeästi jonkun ladyn kanssa - ja samalla vääntää kakkaa :DD

Toinen mielikuva: mies luimuilee vessassa pirttihirmua ja kuuntelee korvat höröllä milloin uskaltaa tulla vessasta pois.

Kolmas mielikuva ja ehkä todellinen skenaario: manageri nokialla, jolla ei ole tarpeeksi tekemistä, kävelee päivät pitkät piiloon vessaan ja istuu siellä lymyilemässä, ettei vaan kukaan huomaa, ettei sillä ole tarpeeksi tekemistä.. :D

Varoituksen sana: pitkä aika pöntöllä aiheuttaa peräpukamia. Ne ei oo kivoja..

Vierailija
19/193 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pissit housuun, vedet valuu silmistä, muksu herää kohta mun räkätykseen...

Kiitos tästä ketjusta, näytän tämän ehdottomasti miehelleni!!!!!

Vierailija
20/193 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on kuollut, kun minä olin 7v.

Mulla on hänestä vain vähän muistoja, mutta yksi niistä on se, että hän istui aina vessassa kauan.. =)

Sellainen muistikuva on, että hänellä on kaikki sanomalehdet lattialla levällään ja lukee niitä sillain etukenossa.. =D

Ps. Tykkään myös itse istua vessassa lukemassa, mutta korkeintaan varmaan se 15 min.. =)