Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako luonnossa?

Vierailija
19.03.2011 |

Kuljen itse paljon luonnossa, ainakin kesä aikaan. Hyvin usein, huomaan yhtäkkiä metsässä olevani kanki kovana. Ilmeisesti metsässä on sellaista energiaa, niin paljon että sitä siirtyy ihmiseenkin, en tiedä mutta näin usein käy. Joskus kun vaelsin jotain polkua ja olo alkoi olla jo sellainen, että huomio ja ajatukset olivat vain naisissa ja siinä, että kun vain saisi pillua, ajattelin juuri että nyt jos tulee yksinäinen nainen vastaan, niin rupean juttusille ja yritän iskeä. Melkein heti mutkan takaa tuli reipas seksikkään näköinen nainen, niin meinasi meikäläinen häkeltyä. Eihän siinä muuta osannut kuin hädintuskin sai tervehdittyä, kun omaksi yllätyksekseni punastuin hieman ja kiirehdin eteenpäin (ajatellen, että näkiköhän se tuon pullotuksen). Ei olisi juttusille oikein kehdannut alkaa :) Mites teillä muilla, panettaako luonnossa? Naiset, kun käytte metsä lenkillä pusikossa, niin ajatteletteko koskaan, että mitä jos joku näkee jostain suoraan alapäähän? Kiihottaako se?

Kommentit (327)

Vierailija
41/327 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksin kesällä syrjäisellä metsätiellä riisuin kaikki vaatteet paitsi lenkkarit ja juoksin hiekkatiellä. Menin sitten hiekkarantaiseen lampeen uimaan ja sitten märkänä selälleni kuumalle hiekalle kierimään. Toivoin, että jostain tulisi tuntematon mies. Ei tullut, mutta tyydytin itseni hiekalla pari kertaa.

Vierailija
42/327 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS :) ja hups.. Kylläpä panettaa  luonnon helemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/327 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pks niin mennään luontoon nauttimaan

terkuin lomalainen: lateman80@suomi24.fi

Vierailija
44/327 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt metsään !

Marja - ja sienikausi on parhaimmillaan ja jos haluat että miehesi lähtee sinne toistamiseen niin muista seuraava varustus : alusasu on tärkeä - eli joko pikkarit jätetään kokonaan kotiin tai sitten jalkaan stringit joiden naru on helppo siirtää sivuun kun asettelee patukkaa huulille...

Sitten vaan metsään ja katselet sopivan kiven johon voit nojailla ja ehdotat suoraan miehellesi että nyt tekisi kulta mieli hiukan melaa mekkoon- jos miehesi on mies niin siinä ei yleensä kauaa kestä kun normimies jo paukuttaa olan takaa...Hyviä marjastushetkiä toivoopi metsässä usein piirakkaa saanut perheenisä

Vierailija
45/327 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun otitte puheeksi niin panettaa joo. Tykkään juosta metsässä ja olen ajatellut että ois kiva kun olis joku ihana mies jonka voisi iltalenkillä tavata ja naida kiihkeästi puuta vasten tai rantakallionkolossa.

Voisikohan näin spesifiä toivetta lähteä tavoittelemaan käytännössä? "Hei mies joka lenkkeilet paikassa x joko aamulla klo x tai illalla klo x..."

Vierailija
46/327 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:22"]

No nyt kun otitte puheeksi niin panettaa joo. Tykkään juosta metsässä ja olen ajatellut että ois kiva kun olis joku ihana mies jonka voisi iltalenkillä tavata ja naida kiihkeästi puuta vasten tai rantakallionkolossa.

Voisikohan näin spesifiä toivetta lähteä tavoittelemaan käytännössä? "Hei mies joka lenkkeilet paikassa x joko aamulla klo x tai illalla klo x..."

[/quote]

Olen juuri sinua varten ihana sporttitypy. Juoksetko pks:lla?

Vierailija
47/327 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä rinnassa?

Vierailija
48/327 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanu hirveesti panettaan. Olen saanut poikakaverinkin leinkkeileen, kun olen antanu lenkkipolun varrella aina pillua. Siis en pelkästään antamisen ilosta vaan itelläki niin hirvee himo, että pakko on naida. Jotenkin tuo keväinen luonto saa halut hyrräämään aivan hullunlailla. OIkein odotan lämpimiä kelejä. On niin ihana naida metsikössä.

Vierailija
49/327 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 00:12"]

Uimarannalla yleensä panettaa aivan sairaasti, kun katselen kapeauumaisia komistuksia pienissä uikkareissa. Tekee mieli sormettaa, mutta eihän yleisellä uimarannalla voi sitä tehdä toisten huomaamatta.

[/quote]

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/5437/ketju/erikoisin_paikka_missa_olet_harrastanut_seksia_seksi

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/syv%C3%A4lliseksi/syv%C3%A4lliseksi-osa-3

http://www.metropoli.net/rakkaus-ja-seksi/paljasta-ala-paljastu/paljastus-8/

just noiden rantakisujen takia panettaa .. viereen tulevat makaamaan eivätkä puhu mitään. pyytäsivät edes öljyhieronta. mitä välii vaikkei oo oma mies.?`ei sen tartte seksiin johtaa. korjatkaapa naiset tilanne kun kesää on vielä...

Vierailija
50/327 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:34"]

Hyvä aihe. Kirjoitettu aikoja sitten... mutta aina ajankohtainen!

Mietin kans joskus, saako metsästä jotain ihmeen energiaa? Tuntuu kuin pelkästään vihreästä heinästä saisi voimia...! Kuin iänikuisiin mäntyihin olisi kertynyt sadan kesän energiaa, jota huokuu ympäristöön. Tai sitten puusolukot vain imevät turhan pois.

Ehkä se on sitä, että metsästä puuttuu kaikki keinotekoinen. Siellä on sopivasti luonnollisia virikkeitä ja tilaa ajatella tärkeimpiä: mitä seuraavaksi söisi... ja mistä seuraavaksi saisi seksiä!!

Ennen liikuin paljon luonnossa, ilman mitään kiirettä. Kuljin vaiston mukaan, mihin suuntaan mikäkin veti. Tarkkailin lintuja, haistelin ilmaa, ja katselin erilaisia jäkäliä joita oli ajan saatossa kehittynyt. Ajattelin vain mistä löydän makeita mustikoita, aromikkaita vadelmia, tai komeimmat kantarellit... Kunnes mieleeni tupsahti seksi. Ja sen jälkeen aivoihini ei juuri muuta mahtunutkaan. Joka kerta kun kumarruin noukkimaan mustikoita tunsin suorastaan, miltä kiinteä pyöreä peppuni näyttäisikään miehen silmin. Mietin miltä tuntuisi, kun mies tarttuisi lanteisiini ja minä pyllistäisin selkä notkolla. Mies laittaisi ehkä takaapäin kätensä toppini alle, hyväilisi kevyesti rintojani ja puristaisi kerran nännejäni. Ei siinä muuta tarvittaiskaan, jotta minä olisin täysin valmis. 

Jännityksellä odotin ja toivoin, että puskan takaa ilmestyisi joku. Se kiehtoi minua, että periaatteessa voisin törmätä mieheen. Mies tervehtisi minua, minä vastaisin ja jos näkisin hänessä vetovoimaa, katsoisin toiveikkaana odottaen, että hän tajuaisi:  "...tarvitsen miestä!!"

Jos mies uhkaisi jatkaa matkaansa liian pian, loisin vielä viekkaan/anovan katseen suoraan silmiin, kunnes mies varmasti tajuaisi kohdanneensa melko kiimaisen nartun.

Oloni on siinä vaiheessa haaveilua jo aika sietämätön, liikuttelen pikkasen lanteitani pikkasen ja voihkasen välillä, näyttää varmaan siltä kuin stringeissäni olisi ikävä neulanen. Yritän vielä keskittyä marjojen poimimiseen, sillä nautin ajatuksesta, että joku voisi löytää minut.

Mutta oikeasti olisin miehen tavatessani liian häkeltynut ja ujo.

Alan katsella levottomana sopivaa kivenkoloa, jossa voisin helpottaaa paineitani. Vaikka eihän luokseni kukaan kuitenkaan tupsahda, voisin vain nojata siihen kuivaan sammalmättääseen nautiskelemaan itsestäni. Näin olen monesti tehnytkin :) Eihän sitä oikeasti kuitenkaan mitään apua voisi vieraalta saada siihen hätään, se on pelkkää haaveilua?

Nykyään liikun vielä paljon metsässä, mutta juosten. Jos mieleen tulee seksi lisään vauhtia. Moni mies juttelee aina välillä jotain, mutta ajattelen että he vain juttelevat. Joskus odotan näyttävätkö he kiinnostustaan, mutta silloinkin saatan olla vähäsanainen ja katsoa mietteliäänä karttaani ja seuraavaa suuntaa... vaikka oikeasti mietin, aikookohan mies pyytää treffeille? No ei pyydä, ellen osoita selvää kiinnostusta. Olen vain nainen ja joskus unohdan, että ajatukseni eivät siirry miehelle kuin itsestään.

Miehille sellainen vinkki, että jos tapaatte luonnossa viehättävän naisen, tehkää vapaasti tuttavuutta. Naiset nauttivat huomiostanne, kunhan etenette niin että naisen turvallinen olo säilyy. (Jos nainen pälyilee jo epätoivoisesti pakenemisreittiä, kannattaa ottaa se naisen mukavuuskin huomioon...) Kun mitään ei varsinaisesti odota tapahtuvan heti, voi olla antoisaa vaihtaa juttua. Ihan kuin olisi aina tunnettu. Jos kiinnostusta herää molemmin puolin, voihan sitä pyytää toista ulos. Eihän se muuta merkkaa, kuin että olisi kiinnostunut tutustumaan lisää.

Olen joskus miettinyt sellaista, että laittaisin ihastukseni postilaatikkoon kartan jossa olisi yksi ainoa punainen rasti... ja kellonaika. Jos mies löytäisi paikan, häntä odottaisi mukava yllätys!! Mutta mieluummin ihan vain yhteinen metsäretki. Vaikka mustikoita poimimaan, nehän kypsyy heinäkuussa. 

[/quote]

joko mennään? oisko se nuuksio ok?

Vierailija
51/327 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:34"]

Hyvä aihe. Kirjoitettu aikoja sitten... mutta aina ajankohtainen!

Mietin kans joskus, saako metsästä jotain ihmeen energiaa? Tuntuu kuin pelkästään vihreästä heinästä saisi voimia...! Kuin iänikuisiin mäntyihin olisi kertynyt sadan kesän energiaa, jota huokuu ympäristöön. Tai sitten puusolukot vain imevät turhan pois.

Ehkä se on sitä, että metsästä puuttuu kaikki keinotekoinen. Siellä on sopivasti luonnollisia virikkeitä ja tilaa ajatella tärkeimpiä: mitä seuraavaksi söisi... ja mistä seuraavaksi saisi seksiä!!

Ennen liikuin paljon luonnossa, ilman mitään kiirettä. Kuljin vaiston mukaan, mihin suuntaan mikäkin veti. Tarkkailin lintuja, haistelin ilmaa, ja katselin erilaisia jäkäliä joita oli ajan saatossa kehittynyt. Ajattelin vain mistä löydän makeita mustikoita, aromikkaita vadelmia, tai komeimmat kantarellit... Kunnes mieleeni tupsahti seksi. Ja sen jälkeen aivoihini ei juuri muuta mahtunutkaan. Joka kerta kun kumarruin noukkimaan mustikoita tunsin suorastaan, miltä kiinteä pyöreä peppuni näyttäisikään miehen silmin. Mietin miltä tuntuisi, kun mies tarttuisi lanteisiini ja minä pyllistäisin selkä notkolla. Mies laittaisi ehkä takaapäin kätensä toppini alle, hyväilisi kevyesti rintojani ja puristaisi kerran nännejäni. Ei siinä muuta tarvittaiskaan, jotta minä olisin täysin valmis. 

Jännityksellä odotin ja toivoin, että puskan takaa ilmestyisi joku. Se kiehtoi minua, että periaatteessa voisin törmätä mieheen. Mies tervehtisi minua, minä vastaisin ja jos näkisin hänessä vetovoimaa, katsoisin toiveikkaana odottaen, että hän tajuaisi:  "...tarvitsen miestä!!"

Jos mies uhkaisi jatkaa matkaansa liian pian, loisin vielä viekkaan/anovan katseen suoraan silmiin, kunnes mies varmasti tajuaisi kohdanneensa melko kiimaisen nartun.

Oloni on siinä vaiheessa haaveilua jo aika sietämätön, liikuttelen pikkasen lanteitani pikkasen ja voihkasen välillä, näyttää varmaan siltä kuin stringeissäni olisi ikävä neulanen. Yritän vielä keskittyä marjojen poimimiseen, sillä nautin ajatuksesta, että joku voisi löytää minut.

Mutta oikeasti olisin miehen tavatessani liian häkeltynut ja ujo.

Alan katsella levottomana sopivaa kivenkoloa, jossa voisin helpottaaa paineitani. Vaikka eihän luokseni kukaan kuitenkaan tupsahda, voisin vain nojata siihen kuivaan sammalmättääseen nautiskelemaan itsestäni. Näin olen monesti tehnytkin :) Eihän sitä oikeasti kuitenkaan mitään apua voisi vieraalta saada siihen hätään, se on pelkkää haaveilua?

Nykyään liikun vielä paljon metsässä, mutta juosten. Jos mieleen tulee seksi lisään vauhtia. Moni mies juttelee aina välillä jotain, mutta ajattelen että he vain juttelevat. Joskus odotan näyttävätkö he kiinnostustaan, mutta silloinkin saatan olla vähäsanainen ja katsoa mietteliäänä karttaani ja seuraavaa suuntaa... vaikka oikeasti mietin, aikookohan mies pyytää treffeille? No ei pyydä, ellen osoita selvää kiinnostusta. Olen vain nainen ja joskus unohdan, että ajatukseni eivät siirry miehelle kuin itsestään.

Miehille sellainen vinkki, että jos tapaatte luonnossa viehättävän naisen, tehkää vapaasti tuttavuutta. Naiset nauttivat huomiostanne, kunhan etenette niin että naisen turvallinen olo säilyy. (Jos nainen pälyilee jo epätoivoisesti pakenemisreittiä, kannattaa ottaa se naisen mukavuuskin huomioon...) Kun mitään ei varsinaisesti odota tapahtuvan heti, voi olla antoisaa vaihtaa juttua. Ihan kuin olisi aina tunnettu. Jos kiinnostusta herää molemmin puolin, voihan sitä pyytää toista ulos. Eihän se muuta merkkaa, kuin että olisi kiinnostunut tutustumaan lisää.

Olen joskus miettinyt sellaista, että laittaisin ihastukseni postilaatikkoon kartan jossa olisi yksi ainoa punainen rasti... ja kellonaika. Jos mies löytäisi paikan, häntä odottaisi mukava yllätys!! Mutta mieluummin ihan vain yhteinen metsäretki. Vaikka mustikoita poimimaan, nehän kypsyy heinäkuussa. 

[/quote]

pitäs säätää flirttilakiettä naisten on aloitettava flirttailu koska muuten miehistä tehdään pervoja tms rikolisia

Vierailija
52/327 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin testata pitkästä aikaa, rupeaako luonnossa tosiaan panettamaan. Kun kirjoitin edellisen pitkän viestin kuukausi sitten ja muistelin, että se olisi ollut melko yleistäkin... Ja oli mielenkiintoista ajatella, etten ole ehkä ainoa.

Mutta ehkä vain muistan ne lenkit, kun satuin olemaan himokkaalla päällä. Tietty ku usein liikkuu ulkona onhan siinä kaikki puitteet rentoutua ja haaveilla... Mutta ei mulla ainakaan viime aikoina mitään erityistä halukkuutta ollut - keskityn vain etsimään makeimmat mustikat. Tietty vire/jännite on kuitenkin olemassa jollain kiehtovalla tavalla... Mutta naisella se nyt voi vaihdella päivästä riippuen, ja riippuen siitä onko ihastunut. Tietysti asia erikseen, miten hyvin sen vireen saa herätettyä eloon!

Ehkä miehestä olisi kiva kohdata luonnossa nainen joka on valmiiksi halukas, mutta onhan kiinnostuminen muutenkin mahdollista. Todellinen "perverssi" osaa tehdä tuttavuutta vihjailematta seksistä...!! Kaikki muut, hienoa sinänsä että osaavat suorasti ilmaista halunsa, harmi vain että sillä on yleensä päinvastainen vaikutus. Ja koska moni ei tätä käsitä, he yrittävät entistä enemmän - entistä enemmän väärällä tavalla, ja sitten ihmetellään. Jos unohtaisikin flirtin kokonaan... (kuin näyttelijä, joka ei esitä esittämistä). Jos olisi vain hetken kerrallaan niin ehkä se kemia toimisi ihan LUONNOSTAAN? Luulen että se on kaikessa yksinkertaisuudessaan jalo taito, osata lähestyä olematta tyrkky. Toisaalta ei se vaadi muuta kuin luonnollisuutta, luonnossa sen luulisi luonnistuvan helpommin?

Osalla vastanneista on jo pari jonka kanssa mennä luontoon. Minusta on vain kiehtovaa haaveilla itekseni, vaikka oikeasti todennököisyydet on olemattomat.... ja mitään treffejä en oikeasti tekisi metsään, koska siellä on kuitenkin ötököitä! Silti mietin millaista olisi käydä joskus Lapissa, ja kokea Lapin taikaa... :)

Vierailija
53/327 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/327 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu maistuu parhaalta luonnossa!

Vierailija
55/327 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:47"]

kyllähä tuo kelpais, ei sillä paikalla oo nii merkitystä. Mutta kun puuttuu se mies...

[/quote]

mis päin olet puutteellinen? minä etelässä

t m 36

Vierailija
56/327 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täytyy myöntää, että   " kyllä   PA-NET-TAA !!!!  

Vierailija
57/327 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkään katsella kun käyt pisulla ja suukottelen sinut puhtaaksi Kake

Vierailija
58/327 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjametässäkin naiset pelkää jos puhuu jotain...se siiitä sit.

Vierailija
59/327 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä luonnossakin panna jos olisi minuuttimuna. Kunnolla kun nussitaan niin siihen menee aikaa ja ei pahemmin nappaa olla ötököiden syöttinä

Vierailija
60/327 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu maistuu uskomattonam hyvältä raittiissa metsässä. Uuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi