Taas Hesarissa runkkausohjeita
Kommentit (8)
Toivon todella, että tuollainen "laatukirjoittelu" ei yleisty. Riittää, kun iltapäivälehdet ovat täynnä "kiimaa, kuumaa, kovempaa..." - Onneksi suurin osa maksumuurin takana.
Eli luit, runkkasit ja lopuksi paheksut. 😂
Vierailija kirjoitti:
Älä lue, jos ei kiinnosta.
Toimittaja kulta, mediasi laatu paranee vain jos opit kuuntelemaan saamaasi kritiikkiä ja ottamaan siitä opiksesi ja parantamaan siten tuotostesi laatua. Nyt lähinnä karkoitat loputkin lukijasi ja kohta huomaat ettet ollutkaan duunissa firmassa joka saa rahansa julkisen sektorin ehtymättömältä tissiltä vaan palkkasi maksu olikin kiinni siitä, onko lehtisellänne lukijoita vai ei.
Kuinka monesti pitää päivässä runkata, että on hesarin mielestä "asiantuntija" eikä säälittävä incel?
Kaikenlaisia "asiantuntijoita" se hesari kaivaakin, mutta epäilen että tämä on huijari ja ihan itse pätevyytensä hommannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja kulta, mediasi laatu paranee vain jos opit kuuntelemaan saamaasi kritiikkiä ja ottamaan siitä opiksesi ja parantamaan siten tuotostesi laatua. Nyt lähinnä karkoitat loputkin lukijasi ja kohta huomaat ettet ollutkaan duunissa firmassa joka saa rahansa julkisen sektorin ehtymättömältä tissiltä vaan palkkasi maksu olikin kiinni siitä, onko lehtisellänne lukijoita vai ei.
Voi kulta, en minä ole toimittaja. Olen 60 v, mummo, ajatella, että ei kaikki olekaan tiukkapipoja...