Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkoruotsi

Vierailija
15.08.2026 |

ihaan pakkoruotsia niin paljon, että vihani ylettyy suomenruotsalaisiin ja jopa Ruotsin valtioon.

Ruotsin pakkotuputus juontaa juurensa kolonialismiin ja ruotsinkielisten harjoittamaan suomalaisten sortoon. Venäjä ja Ruotsi ovat samanlaisia kolonialisteja, ryöstäjiä ja Suomen raiska reita.

Meillä on monta poliitikkoa kaikissa puolueissa, jotka ottavat ruotsalaisten verirahaa säätiöiltä ja ylläpitävät keinotekoista kaksikielisyyttä Suomessa. Jos ei tätä tutkita, alkaa oman käden oikeus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut nuorena informoitu tästä kielikolonialismista. Luulin, että on normaalia, että 5 prosenttia väestöstä pakottaa 94 prosenttia opiskelemaan kieltään, jotta tätä vähemmistöä voidaan palvella.

Minulle tuputetaan pakkoruotsia ja kaksikielisen maan kansalaisen identiteettiä väkisin. Se on kielikolonialismia ja loukkaa minua.

Vierailija
2/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa niin paljon Ruotsia ja ruotsalaisia kuin suomenruotsalaisia. 

Ruotsissa kukaan ei vaadi ruotsinkielen taitoa ja keskustelua ruotsiksi vaan englanti kelpaa oikein hyvin, kun toinen ei hallitse ruotsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsilla aidataan kansa Suomeen, kun Saksan yms. työpaikkamaiden kieliä ei pääse opettelemaan kuin vasta 4. kielenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi