Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on pömppömaha, mutta muuten

Vierailija
19.03.2011 |

joka paikasta kauhean hoikka?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa turpoaa edelleen (kohta 3 vuotta lapsen saannista) sektiohaavan yläpuolelta nesteen ja ylävatsa taas usein refluksin takia.

Vierailija
22/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin se todettiin niin kärsin samasta vaivasta.

Laiha olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaongelmia ja alipainoa, kannattaa testata keliakia. Molemmat ovat mahdollisia oireita.

Vierailija
24/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nyt vyötärönympärykseni on 94 cm enkä ymmärrä, mistä se voi johtua.

Vierailija
25/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiikö joku listata ruokia, mitkä voivat aiheuttaa turvotusta?

Vierailija
26/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hiilaripitoiset ruuat varsinkin vaaleat viljatuotteet turvottaa ihan hulluna! Siis ei kaikilla mutta itsellä ainakin. Olen 22v ja käytän alkoa kohtuudella ikätovereiden kanssa saman verran ehkä jopa vähemmän koska pelaan jalkapalloa ja seurustelen vakavasti. Mulla on lapsesta asti ollut löllömaha, ei mikään pieni alavatsapömppis vaan maha ob kuin löllyvä reppu tossa eessä, muuten olen hoikka/lihaksikas käsistä ja jaloista ja ihan normaalipainossa 155/52. Tää maha on vaikuttanut itsetuntoon ja elämään aina. Ekan kerran laihiksella 11v.
Oon yrittänyt löytää keinoa saada se pois mut vaikka parhaimpina urheiluvuosinani paino on ollut 45kg niin silti maha on ollut pullataikina. Syvät vatsat reenaan ja varmasti osittain on joku asentovika lantiossa koska on lattajalat (ei oo kuitenkaan notkoselkää..) oon todennut että hiilareista toi reppu johtuu kosla vhh avulla on laihtunutkin parhaiten. Mun keho ei jotenkin sitä siedä. Vahva maha muuten eikä mitää suolisto-ongelmia oo ollu ikinä eikä mitää allergioita. Mutta näin..mietin kyllä että oonkohan teininä laihdutus jojoillessa pilannu aineenvaihduntani jotenkin..nykyään oon vuosia jo syönyt säännöllisesti ja monipuolisesti kotiruokaa. On tää perseestä. Mikään karkkihiiri en oo yhtään, mut suolanen on heikkous. Ideoita miten tästä pääsee eroon? Nykyään kaapista löytyy mm täysjyvämakaronia ja riisiä, ja noudatan noissa aina sääntönä kämmenen "verran hiilaria" mikä on mun kämnenen mukaan 100-200g

Vierailija
27/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä on varmaan pco, kuten mullakin.

Vierailija
28/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2011 klo 16:13"]en pahemmin pidä liikuntaa harrastamattomia ihmisiä korkeassa arvossa
[/quote]

Minä en pidä korkeassa arvossa ihmisiä joilla on näin heikko tietämys...

Vierailija
29/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2011 klo 15:56"]

Että juo paljon olutta, ja on siksi

kasvattanut kaljamahan. Alkoholistin ruumiinrakenne.

[/quote]

Voi sinua. Etpä paljon tiedä elämästä, jos pömpöttävän vatsan perusteella niputat kaikki alkoholisteiksi. Erilaiset vatsan ja suoliston alueen ärtymis- ja tulehdussairaudet aiheuttavat mm. turvotusta ja vatsan pömpötystä. Vaikka turhahan sulle on näistä kertoa. Elele ihan kaikessa rauhassa vaan siellä kuplassasi.

Vierailija
30/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ja olen jo tottunut että ihmiset aina kysee raskaudesta, onnittelee, kyselee viikkoja jne...

on diagnosoitu skolioosi, mutten ole ennen ajatellut sen yhteyttä tähän mahaan. Alkoa en käytä ja ruokavalio on terveellinen. 

nuorempana tämä ärsytti, nyt ei enää niinkään, olen sinut mahani kanssa, on sitä pahempaakin elämässä kuin pieni pömppis. 

Vierailija
31/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii proteiinin puutteesta. Tästä syystä myös kehitysmaiden nälkäänäkevillä lapsilla on pömppö maha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan